نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

 

اسپیکرهای بلوتوثی با حذف محدودیت‌های سیم، امکان استفاده از بلندگو را در هر شرایط محیطی فراهم کرده‌اند. این دستگاه‌ها که از محبوب‌ترین دستگاه‌ها دیجیتالی هستند، سفر به دل طبیعت و کویر، پیکنیک، مهمانی‌ها و جشن‌های کوچک یا حتی انجام کارهای روزانه در خانه و محل کار را برای همه افراد خوشایندتر کرده‌اند. چرا که با استفاده از آن‌ها، کاربران بدون محدودیت می‌توانند به موسیقی دلخواه خود گوش دهند. بلندگوهای تعبیه شده روی گوشی هوشمند، تبلت یا حتی لپ تاپ به خوبی و کیفیت اسپیکرهای شارژی و اسپیکرهای بلوتوثی نیست. به همین دلیل هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانند جایگزین خوبی برای اسپیکرهای وایرلس باشند.

اما بلندگوهای بی سیم کنار همه مزایا و ویژگی‌های کاربردی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی نیز برای کاربران به همراه دارند. چرا که اسپیکرهای شارژی نسبت به بلندگوهای بزرگ که در جای ثابت قرار می‌گیرند بیشتر در معرض آسیب و خطرات مختلف هستند.

رطوبت

لذت بردن از موسیقی هنگام شنا، حمام و کنار دریا یا رودخانه، یکی از بهترین حس‌های دنیا را برای هر فردی فراهم می‌کند. اما در صورتی که اسپیکر شارژی شما در برابر آب و رطوبت مقاومت نداشته باشد، این لذت به خسارت جدی اسپیکر بلوتوثی منتهی خواهد شد. آب و رطوبت، باعث سوختگی یاراز کار افتادگی قطعات داخلی اسپیکر می‌شود. چرا که بخشی از این قطعات نسبت به آب حساس هستند و در صورت مرطوب شدن کاملا از کار می‌افتند. در صورت آسیب بلندگو در برابر رطوبت، باید نسبت به تعمیر اسپیکر بلوتوثی در مراکز تخصصی تعمیر این دستگاه‌ها اقدام کرد.

ضربه

سهل‌انگاری در استفاده از اسپیکرهای شارژی، مهم‌ترین عامل آسیب این اسپیکرها است. بلندگوهای وایرس، نظیر هر دستگاه دیگری، نسبت به ضربه حساس هستند. افتادن از ارتفاع، برخورد با اجسام محکم، تکان‌های شدید و افتادن سایر اجسام روی اسپیکر از رایج‌ترین دلایل آسیب این اسپیکرهای بلوتوثی به شمار می‌آید. اگر کاربران اسپیکر خود را در محل امن و دور از دسترس کودکان قرار دهند، عمر مفید کارکرد آن را افزایش داده‌اند. این ایراد با صداهای اضافه حین پخش موزیک خود را نشان می‌دهد. گاهی نیز با تکان دادن اسپیکر صدای ممکن است صداهای اضافه‌ای شنیده شود. برای تشخیص دقیق ایراد دستگاه و تعمیر اسپیکر شارژی بهترین انتخاب، کمک گرفتن از متخصصان این حوزه است.

صدمه به درگاه شارژ

طبق آمار مرکز تعمیرات تخصصی آروند ، بسیاری از اسپیکرهای بلوتوثی حین شارژ آسیب می‌بینند. این حالت زمانی پیش می‌آید که کاربر اسپیکر وایرلس خود را به کابل شارژ متصل می‌کند تا شارژ شود. اما محل قرارگیری اسپیکر حین شارژ نامناسب است. برای مثال اسپیکر در محل بی ثباتی نظیر لب میز و پنجره قرار داده می‌شود. گاهی نیز پیش می‌آِید هنگامی که اسپیکر در شارژ است، روی زمین قرار داده می‌شود و احتمال له شدن، ضربه خوردن و کشیده شدن کابل شارژ به وجود می‌آید.

با چنین آسیب‌هایی، درگاه شارژ از قسمت داخل آسیب دیده و ارتباط آن با باتری قطع می‌شود. در نتیجه، اسپیکر دیگر شارژ نخواهد شد.

آروند فراز مهرگان ، توانمند در تعمیر اسپیکر بلوتوثی

آسیب دیدن و از کار افتادن اسپیکرهای بلوتوثی، اغلب قابل تعمیر و اصلاح است. اما به شرط آن که به متخصصان این حوزه مراجعه شود. گارانتی آروند یکی از مراکز تخصصی تعمیر اسپیکر شارژی است که با همکاری متخصصان با تجربه، به کارگیری ابزار و دستگاه‌های حرفه‌ای و استفاده از قطعات یدکی اورجینال، اسپیکرهای بلوتوثی ، شارژی و بی‌سیم برندهای مختلف به ویژه JBL را به بهترین نحو ممکن تعمیر می‌کند.

برای دریافت مشاوره یا طرح سوال درباره تعمیر اسپیکر بلوتوثی با واحد فنی مجموعه آروند (02166381006-7) تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

 

جی بی ال یک برند آمریکایی است که با طراحی، تولید و توزیع جهانی اسپیکر های باکیفیت با کاربری‌های مختلف، توانسته است به شهرت و محبوبیت بالایی دست پیدا کند. بی‌شک هیچ چیز بیشتر از تجربه کاربری رضایت بخش، تایید کیفیت محصولات و خدمات یک کمپانی نخواهد بود.

جی بی ال اسپیکرهای مختلفی برای کاربری‌های گوناگون طراحی کرده است. بنابراین کاربران زیادی از نوجوانان عاشق موسیقی گرفته تا کاربران حرفه‌ای که در حوزه موسیقی فعالیت می‌کنند، از مشتریان و طرفداران JBL هستند. اما اسپیکرهای جی بی ال هم با همه توانمندی، دوام، کارایی و کیفیت خود ممکن است در اثر سهل انگاری و استفاده نادرست کاربران دچار آسیب و صدمات جدی شوند.

یکی از ایرادات رایج اسپیکرهای حرفه‌ای جی بی ال  نظیر مدل‌های PRX، JRX، SRX و EON سوختگی اسپیکر است. با توجه به نوع کاربری این اسپیکرها، اغلب کاربران این اسپیکرها را به آمپلی فایر متصل می‌کنند تا صدای خروجی مطلوبی از اسپیکر دیافت کنند. اما استفاده از آمپلی فایر برای هر بلندگو و اسپیکری نیازمند رعایت قوانین و قواعد خاصی است. در اثر عدم رعایت این قوانین، طبیعتا اسپیکر آسیب خواهد بود.

کاربران باید برای استفاده از این اسپیکرها، توان خروجی آن‌ها را در نظر بگیرند. سپس متناسب با توان خروجی بلندگوی جی بی ال، باید آمپلی فایر مناسبی برای آن تهیه کنند. برای مثال د صورتی که توان خروجی اسپیکر حدود 250 باشد، یک جفت اسپیکر 250 واتی را باید به آمپلی فایری با توان 500 وات متصل کرد. عدم رعایت این نکته و بالاتر بودن توان آمپلی فایر از اسپیکرها، باعث سوختگی اسپیکرهایJBL می‌شود. در صورت چنین آسیبی، کاربران باید برای تعمیر اسپیکر JBL به مراکز تخصصی تعمیر سیستم‌های صوتی و تصویری مراجعه کنند.

برخی دیگر از انواع اسپیکرهای جی بی ال، مدل‌های اسپیکرهای پورتابل، بلوتوثی و قابل حمل هستند. اسن بلندگوها نیز به دلیل نوع کاربری خود همواره در معرض خطرات مختلف نظیر افتادن، سقوط، ضربه و فشار هستند. برخی از انواع اسپیکرهای JBL نیز در برابر آب مقاومت ندارند. اسپیکرهای بلوتوثی و پورتابل، عموما در اثر سهل انگاری کاربر آسیب خواهند دید. مثلا از دست کاربر می‌افتند، ضربه می‌خورند یا در مجاورت آب و رطوبت قرار می‌گیرند. در صورتی که این اسپیکرها آسیب ببینند، تعمیر آن‌ها به دست کاربران عادی غیر ممکن بوده و برای تعمیر اسپیکر جی بی ال باید به متخصصان فنی تعمیر دستگاه‌های صوتی مراجعه کرد.

یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز تعمیر دستگاه‌های صوتی و تصویر مرکز تعمیرات و گارانتی آروند است. این مجموعه با همکاری جمعی از متخصصان داخل و خارج از کشور در حوزه تعمیر تخصصی دستگاه‌های جی بی ال فعال است. آروند با تامین قطعات یدکی اورجینال و با همکاری متخصصان و مهندسان فنی انواع دستگاه‌های جی بی ال، اسپیکرهای حرفه‌ای ، بلوتوثی، پورتابل، ساندبار و... را تعمیر می‌کند. 

 

 

منبع: سایت آروند فراز مهرگان



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

باندهای پسیو و باندهای اکتیو از انواع اسپیکرهایی هستند که برای فضاهای بزرگ و در مقیاس های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. نکته حائز اهمیت درباره این باندها ، عدم برتری هریک از باندهای پسیو یا اکتیو نسبت به مدل دیگری است. در واقع باید گفت این دو نوع اسپیکر، هیچ یک بر دیگری برتری ندارد و کاربران باید متناسب با نوع کاربری خود بهترین نمونه آن ها را برای خود انتخاب کنند.

باند اکتیو یا فعال به یک آمپلی فایر داخلی مجهز شده است که هنگام استفاده از دستگاه،  قادر است صدای اسپیکر را قدرتمندتر از حالت معمول پخش کند. اما باند پسیو یا غیر فعال فاقد چنین آمپلی فایری است و کاربران برای استفاده از باند پسیو حتما باید آن را به یک آمپلی فایر وصل کنند تا صدای خروجی کیفیت، قدرت و وضوح کافی را داشته باشد.

اسیکرهای پسیو و اکتیو دستگاه هایی هستند که علاوه بر نوع کاربری و تنظیمات پخش، باید درباره نحوه اتصال آن ها به یکدیگر یا به آمپلی فایر و میکسر به کاربران آموزش داده شود. چرا که عدم هماهنگی بین اسپیکر اکتیو و پسیو، با آمپلی فایر با میکسر موجب می شود باند یا سایر دستگاه های متصل به آن آسیب ببینند.

اگر کاربران باند اکتیو با باند پسیو را به آمپلی فایری وصل کنند که توان بالاتری از این دستگاه ها داشته باشد، به اسپیکر و باند مورد نظر فشار زیادی وارد شده و باند آسیب خواهد دید.

علت بسیاری از سوختگی ها و قطعی های صدا در باند های اکتیو و پسیو همین موضوع است. چرا که کاربران به این نکته اساسی توجهی نکرده و بدون در نظر گرفتن توان خروجی دستگاه های مختلف، آن ها به هم وصل می کنند.

در صورتی که اسپیکر مورد نظر دچار سوختگی ، آسیب یا قطعی صدا شود، باید برای تعمیر باند اکتیو به مراکز تعمیرات تخصصی اسپیکرها و باند های اکتیو مراجعه کرد. این مساله درباره اسپیکرهای پسیو نیز صادق است. یعنی در صورتی که اسپیکر به دلیل عدم آگاهی کاربری و سهل انگاری او دچار قطعی صدا و سوختگی شود، کاربران باید برای تعمیر باند پسیو ، این دستگاه را به متخصان فنی و تعمیرکاران متخصص این حوزه ارجاع دهند.

در تعمیر باند اکتیو  و همچنین تعمیر باند پسیو متخصصان فنی با باز کردن باند ، نوع ایرا و علت آن را شناسایی کرده و نسبت به اصلاح و تعمیر آن اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

مرکز تخصصی تعمیرات و گارانتی آروند ، یکی از تخصصی ترین مرکز تعمیرات اسپیکر ، باند ، بلندگو و دستگاه های صوتی و تصویری دیگر نظیر میکسر و پاور میکسر ، آمپلی فایر و رکوردر ، هدفون و میکروفون ، پردازنده و... است. این مجموعه با گرد هم آوردن گروهی از متخصصلن فنی که علم انجام چنین تعمیرات حرفه ای و پیچیده ای را دارند، فراهم آوردن امکانات و دستگاه های مختاف برای انجام تعمیرات و داشتن تجربه کافی در این حوزه، به مرکزی تخصصی و توانا برای تعمیرات حرفه ای و تخصصی تبدیل شده است. آروند برای تعمیرات دستگاه ها از  قطعات یدکی اورجینال استفاده می کند. به همین دلیل کاربران می توانند بدون نگرانی از آسیب دستگاه های خود، آن ها را به دستان توانمند متخصصان آروند بسپارند.

 

 

منبع: سایت آروند فراز مهرگان



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی
گارانتی آروند با همکاری متخصصان باتجربه و تجهیزات حرفه‌ای، اسپیکرهای JBL را به طور حرفه‌ای و تخصصی تعمیر می‌کند.

تعمیر اسپیکر JBL

 

اسپیکرها از کاربردی‌ترین دستگاه‌های دیجیتالی هستند که با فراهم آوردن امکان پخش موزیک در هر شرایطی، محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده‌اند. به همین دلیل تولید کنندگان زیادی همواره در پی طراحی و تولید اسپیکر هستند. یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان بلندگو و اسپیکر که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد، JBL است که انواع محصولات مربوط به صوت، اعم از اسپیکرهای حرفه‌ای و بزرگ، اسپیکرهای کوچک و بلوتوثی پورتابل، انواع هدفون، ساندبار و... را در کارنامه کاری و تولیدات خود دارد.

این برند آمریکایی اسپیکرهایی با کیفیت بسیار بالا طراحی کرده است که می‌توانند ساعت‌ها به پخش موزیک پرداخته و سال‌ها برای کاربر فعال باشند. اما حتی بهترین و باکیفیت‌ترین اسپیکرها نیز در صورت عدم استفاده صحیح یا عدم رعایت نکات مربوط به مراقبت و نگهداری بلنگو، آسیب دیده و مشکل پیدا خواهند کرد. اسپیکرهای جی بی ال نیز از این قانون مستثنی نیستند و در صورت استفاده نادرست، احتمال آسیب آن‌ها نیز وجود دارد. در ادامه بخشی از آسیب‌های مربوط به اسپیکرهای جی بی ال حرفه‌ای و اسپیکرهای JBL خانگی را بررسی خواهیم کرد. برای طرح سوال یا مشاوره درباره تعمیر اسپیکر JBL، با واحد فنی مجموعه آروند تماس بگیرید.

یکی از رایج‌ترین دلایل ایراد اسپیکرهای JBL و بسیاری دیگر از اسپیکرها و دستگاه‌های صوتی، عدم اتصال به محافظ برق است. این اشکال در همه انواع اسپیکر حرفه‌ای و خانگی وجود دارد. چرا که استفاده نکردن از محافظ برق، باعث می‌شود دستگاه مستقیما به برق وصل بوده و نوسانات برق روی آن اثر بگذارد. نوسانات برق باعث می‌شود اسپیکر تحت فشار بالا قرار گرفته و در نهایت دچار ایرادات و اشکالات شود. در چنین حالتی برای تعمیر اسپیکر JBL، کاربران باید به مراکز تعمیر تخصصی اسپیکر مراجعه کنند و نباید بدون داشتن اطلاعات فنی خودشان اقدام به تعمیر دستگاه بکنند.

از دیگر عوامل مشکل‌ساز که برای اسپیکرهای بزرگ و حرفه‌ای JBL پیش می‌آید، عدم هماهنگی بین آمپلی فایر و اسپیکر است. استفاده از آمپلی فایری که توان خروجی آن بسیار بیشتر از توان خروجی اسپیکر است، باعث می‌شود بلندگو با اتصال به اسپیکر بسوزد و آسیب جدی ببیند. به همین دلیل، مهم است که افراد پیش از اتصال اسپیکرها، توان خروجی اسپیکر و بلندگو را بررسی کنند. در صورت لطمه دیدن اسپیکرهای حرفه‌ای در اثر اتصال به آمپلی فایر، کاربران باید برای تعمیر اسپیکر جی بی ال خود، به سراغ متخصصان فنی و حرفه‌ای تعمیر اسپیکر بروند تا این افراد با دانش و تجربه کافی، اسپیکر را تعمیر کنند.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

آموزش فلش کردن گوشی های شیائومی (Xiaomi) را در این مطلب داریم. گوشی های شیائومی از زمان ورود به بازار قابلیت بوت لودر را داشتند، حتی زمانی که دسترسی روت امکان پذیر نبود این گوشی ها به راحتی امکان آن را به کاربران خود می دادند تا این که گوگل نظارت شدید روی شیائومی اعمال کرد. همراه موبایلستان باشید تا در آموزش و ترفند گوشی هوشمند به بررسی این اقدامات بپردازیم.

در فلش کردن گوشی های شیائومیبا این حال با بسته شدن بوت لودر روی شیائومی، دسترسی به edl هنوز هم پابرجا بود. edl روشی است که کوالکام برای زمانی که دسترسی به ریکاوری یا فست بوت نداریم، بتوان از آن در فلش کردن گوشی استفاده کرد. در نتیجه صاحبان دستگاه‌هایی مثل ردمی نوت ۳ و می ۵ همچنان می‌توانستند از edl فلش بشوند.

هرچند که الان ۲ سال است که دسترسی به edl نیز در همه گوشی های شیائومی از بین رفته، بنابراین هر گوشی این شرکت که نیاز به فلش کردن داشته باشید باید ابتا آنلاک شود. البته نرم‌افزاری به نام Updater در خود گوشی وجود دارد که به کمک آن می‌توانید رام‌های ریکاوری با پسوند زیپ را فلش کنید. اما این تنها در مواقعی امکان‌پذیر است که بخواهید نسخه‌ی جدیدتری از رام در حال اجرا را نصب کنید.

فلش کردن گوشی های شیائومی با چند روش متفاوت

موبایلستان می گوید: نسخه جدید با دو حالت developer و Stable عرضه می شود، از سوی دیگر، اگر از رام چین استفاده می‌کنید، نمی‌توانید با آپدیتر رام گلوبال روی آن نصب کنید و عکس این حالت نیز ممکن نیست.

  • رام stable : رام‌های stable عملکرد پایداری دارند و هفته به هفته یا ماه به ماه منتشر می شوند
  • developer یا توسعه دهندگان: به صورت هفتگی منتشر می‌شوند و ممکن است از ویژگی‌های بیشتری داشته باشند؛ اما حالت بتا و آزمایشی داشته و نسبت به رام‌های استیبل پایداری کمتری دارند.

رام چین

در فلش کردن گوشی های شیائومی ٬ رام چین به صورت پیش فرض روی گوشی های شیائومی با پک چین قرار دارد و پر از برنامه های چینی است. باید بدانید که رام‌های چین فاقد هرگونه برنامه‌ی گوگل هستند و در صورت نیاز به آن‌ها باید از اینستالرهای موجود استفاده کنید.

رام جهانی با گلوبال

برای فلش کردن گوشی های شیائومی رام جهانی یا گلوبال مخصوص گوشی ها است که در اروپا عرضه می شوند، برنامه چینی ندارند و اکثرا روی آن ها برنامه خود گوگل نصب است، اما از طرفی روی اکثر گوشی های شیائومی که با پردازنده مدیاتک وارد بازار می شوند،وجود ندارند.

از هر کدام از رام های مختلف چین Stable، چین developer، جهانی Stable و جهانی Developer نوع zip فایل برای استفاده در ریکاوری و نوع tar یا tgz برای استفاده در فست بوت وجود دارد.

نوعی از رام stable نیز برای فلش کردن گوشی های شیائومی وجود دارد که تنها روی خود رام استیبل عرضه می شود و امکان دارد که سریعا برای چند دقیقه روی گوشی ظاهر شده و دیگر در دسترس نباشد.به این نوع رام استیبل بتا گفته می‌شود. شیائومی آن را به صورت رندوم برای تعدادی از کاربران منتشر می‌کند و در صورتی که بازخورد مثبتی دریافت کند آن را به طور رسمی منتشر می‌کند.

دلایل آنلاک گوشی شیائومی

خب باید بدانید که برای انتقال بین رام چین و رام گلوبال نیاز مستقیم به آنلاک بوتلودر دارید.

بنابر آموزش و ترفند گوشی هوشمند٬ از جمله قابلیت های آنلاک می توان به فست بوت و همچنین نصب دیگر رام های دلخواه اشاره کرد. با نصب ریکاوری کاستوم قادر خواهید بود رام‌های کاستوم مانند lineage را روی گوشی خود نصب کنید. همچنین رفتن به edl نیز با باز شدن بوتلودر امکان پذیر خواهد بود. کافی است در حالت فست‌بوت دستور fastboot oem edl را در cmd وارد کنید.

توجه داشته باشید که چنانچه حافظه‌ی گوشی خود را encrypted کرده باشید، آنلاک کردن می‌تواند منجر به پاک شدن حافظه‌ی داخلی گوشی شما شود. بنابراین، قبل از هر اقدامی تهیه‌ی یک نسخه‌ی پشتیبان ضروری به نظر می‌رسد.

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید: آموزش فلش کردن گوشی های شیائومی (Xiaomi)

منبع: سایت موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

آنر ۷C نام یک میان رده‌ی قدرتمند و البته اقتصادی از کمپانی چینی آنر است که با مشخصات سخت افزاری متوسط رو به بالا برای کاربران عرضه شده است. امروز در موبایلستان قصد داریم نگاهی ویژه بر این محصول آنر داشته باشیم. با ما همراه باشید.

آنر ۷ دومین پرچمدار کمپانی آنر است که در سال ۲۰۱۵ علاوه بر بازارهای چین برای اروپا و کشورهای آسیایی نیز عرضه شد. تا کنون سه میان‌رده برای پرچمدار آنر ۷ معرفی شده است: آنر ۷i و آنر۷C  و آنر ۷X
آنر ۷C با بهره مندی از مشخصات سخت افزاری خوب و قیمتی که با توجه به این مشخصات مقرون به صرفه است٬ به عنوان یک گوشی اقتصادی معرفی شده است. یک گوشی بسیار زیبا که با حفظ برخی ویژگی‌های نسخه‌ی پرچمدار خود یعنی آنر ۷ ٬ به خوبی نظر همگان را به خود جلب نموده است. گفتنی است گوشی هوشمند آنر ۷C که در دو نسخه و با رم و حافظه داخلی مختلف عرضه شده است٬ در ظاهر بسیار شبیه به گوشی آنر ۷X  است اما با بررسی مشخصات فنی متوجه تفاوت‌های اصلی این دو خواهیم شد.


معرفی گوشی آنر ۷C :

گوشی آنر ۷C در مارس ۲۰۱۸ با قیمتی در حدود ۱۴۰ یورو (برای نسخه‌ی ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی) و یا با برچسب قیمت ۲۰۰ دلار(برای نسخه‌ی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی) و در ۳ رنگ مشکی٬ طلایی و آبی بطور رسمی برای کاربران عرضه شد. این گوشی اقتصادی برخلاف میان رده‌های آنر ۶ دارای بدنه‌ای فلزی است که سبب طراحی زیباتر آنر ۷C شده است. این محصول آنر دارای یک نمایشگر ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن +HD ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. در بررسی نمایشگر این میان‌رده‌ی آنر دارای حاشیه‌های بسیار باریکی است که در کنار وزن ۱۶۴ گرمی دستگاه حس خوشایندی را حین استفاده به کاربر القا می کند. آنر برای این محصول زیبا و خوش قیمت خود یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۵۰ است با ۸ هسته پردازشی در نظر گرفته است که در حقیقت قلب تپنده‌ی این دستگاه محسوب می‌شود. یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی آنر ۷C را به عهده دارد. این میان‌رده‌ی قدرتمند که به سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو مجهز است٬ از دوربین دوگانه با سنسورهای های ۲ و ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار شده است همچنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی در پنل جلویی تعبیه شده است. آنر برای احراز هویت کاربر در این میان رده سنگ تمام گذاشته؛ آنر ۷C علاوه بر سیستم تشخیص چهره دارای حسگر اثر انگشت در قاب پشتی خود است. از مواردی که کمتر در میان‌رده‌ها شاهد آن هستیم وجود یک اسلات ترکیبی در این دستگاه است که امکان قرار گرفتن دو نانو سیم و یک درگاه میکرو اس دی را در این گوشی هوشمند فراهم می‌کند. با استفاده از این درگاه حافظه امکان افزایش حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت وجود دارد.


مشخصات فنی گوشی آنر ۷C :

۱٫ بدنه: بدنه‌ی فلزی در ابعاد (۱۵۸.۳ در ۷۶.۷ در ۷.۸ میلی‌متر ) و وزن ۱۶۴ گرم ٬ دو سیم‌کارته نانو-سیم, همزمان یکی فعال

۲٫ صفحه نمایش: در اندازه ۵.۹۹ اینچ از نوع IPS LCD لمسی خازنی٬ ۱۶ میلیون رنگ با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸ به ۹

۳٫ دوربین اصلی: دوربین دوگانه  ۱۳ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل با توانایی فوکوس خودکار و تشخیص فاز٬ فلش LED و قابلیت برچسب‌گذاری جغرافیایی, فوکوس لمسی, تشخیص چهره٬ پاناروما و HDR

 ۴٫ دوربین سلفی: دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلش LED

۵٫ تراشه : یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۵۰ با پردازنده مرکزی  ۸ هسته‌‌‌ی ۱.۸ گیگاهرتزی Cortex-A۵۳ و پردازنده گرافیکی Adreno ۵۰۶

۶٫ حافظه: ۳/۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایت

۷٫ باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت

۸٫ سیستم عامل: اندروید ۸٫۰ (اوریو) و رابط‌ کاربری EMUI ۸.۰

۹٫ اتصالات: شبکه بی‌سیم؛ Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ b/g/n٬ Wi-Fi Direct هات‌اسپات و بلوتوث۴٫۲٬  A۲DP٬ LE همچنین دارای USB از نوع microUSB ۲.۰  GPS است و این میان رده فاقد رادیو است.

۱۰٫ صدا: دارای جک ۳.۵ میلی‌متری و لغو کننده‌ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی

۱۱٫ سایر قابلیت‌ها:  حسگر اثرانگشت در پشت گوشی٬ قطب‌نما٬ شتاب‌سنج٬ سنسور مجاورت٬ ویراستار عکس و فیلم٬ نمایش‌دهنده‌ی اسناد٬ پخش‌کننده‌ی MP۳/eAAC+/WAV/Flac و پخش‌کننده‌ی MP۴/H.۲۶۴

۱۲٫ شبکه: دارای فناوری GSM / HSPA / LTE


جعبه گشایی:

در بررسی اولیه جعبه آنر ۷C ٬ شاهد جعبه‌ آبی رنگ با برند آنر هستیم که با فونتی بزرگ بر روی جعبه نمایان است و نام دستگاه یعنی honor ۷C در کنار برند آنر بر روی جعبه با فونتی سفید رنگ حک شده است. مانند محصولات پیشین آنر٬ هیچ عکسی از گوشی‌ هوشمندی که دورن جعبه قرار دارد٬ مشاهده نمی‌شود. در پشت جعبه این دستگاه٬ اطلاعاتی مانند اندازه و نوع صفحه نمایش٬ اطلاعات مربوط به دوربین دستگاه و .. درج شده است.
پس از بازگشایی جعبه٬ یک عدد گوشی هوشمند٬ دفترچه راهنما٬ کابل ساده microUSB و شارژر در اختیار قرار می‌گیرد.این دستگاه در پوششی پلاستیکی در دسترس است که محافظی در برابر صدمات احتمالا در زمان بارگیری محسوب می‌شود

 

برای مشاهده ادامه مطلب کلیلک کنید:  بررسی تخصصی گوشی آنر ۷C / متحیر شوید

منبع: سایت موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی
آروند فراز مهرگان با تعمیر تخصصی اسپیکرهای بلوتوثی و شارژی، به یکی از قطب‌های اصلی تعمیرات اسپیکر وایرلس تبدیل شده است.

اسپیکرهای بلوتوثی با حذف محدودیت‌های سیم، امکان استفاده از بلندگو و اسپیکر را در هر شرایط محیطی فراهم کرده‌اند. این دستگاه‌ها که از محبوب‌ترین دستگاه‌ها دیجیتالی هستند، سفر به دل طبیعت و کویر، پیکنیک، مهمانی‌ها و جشن‌های کوچک یا حتی انجام کارهای روزانه در خانه و محل کار را برای همه افراد خوشایندتر کرده‌اند. چرا که با استفاده از آن‌ها، کاربران بدون محدودیت می‌توانند به موسیقی دلخواه خود گوش دهند و لحظاه خود را خاطره‌انگیزتر کنند.

طبیعتا بلندگوهای تعبیه شده روی گوشی هوشمند، تبلت یا حتی لپ تاپ به خوبی و کیفیت اسپیکرهای شارژی و اسپیکرهای بلوتوثی نیستند. ضمن اینکه باتری گوشی و سایر منابع پخش، ظرفیت محدودی داشته و با استفاده از اسپیکرها حین پخش موزیک، شارژ گوشی با سرعت زیادی رو به اتمام خواهد رفت. به همین دلیل هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانند جایگزین خوبی برای اسپیکرهای وایرلس باشند و صدای خروجی آن‌ها، کیفیت، رسایی و شفافیت صدای بلندگوهای پورتابل را ندارد. بنابراین این اسپیکرهای بلوتوثی با قابلیت‌های خاص خود توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای پیدا کنند.

اما این بلندگوهای بی سیم کنار همه مزایا و ویژگی‌های کاربردی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی نیز برای افراد به همراه دارند. چرا که اسپیکرهای شارژی به دلیل نوع کارایی خود، نسبت به بلندگوهای بزرگ که در جای ثابت قرار می‌گیرند بیشتر در معرض آسیب و خطرات مختلف هستند. در ادامه رایج‌ترین ایراداتی که برای اسپیکرهای وایرلس پیش خواهد آمد را با هم بررسی می‌کنیم. البته لازم به ذکر است، همه موارد تنها به دلیل سهل‌انگاری و خطاهای کاربر پیش می‌آید.


رطوبت

لذت بردن از موسیقی هنگام شنا، آب تنی، کنار دریا یا رودخانه و حین آب بازی یکی از بهترین حس‌های دنیاست که لحظاتی به یاد ماندنی را برای هر فردی فراهم می‌کند. ولی اگر اسپیکر شارژی مورد نظر در برابر آب و رطوبت مقاومت نداشته باشد، این لذت به خسارت جدی اسپیکر بلوتوثی و هزینه‌های بالا برای کاربر منتهی خواهد شد. آب و رطوبت، باعث سوختگی یا از کار افتادگی قطعات داخلی اسپیکر می‌شود. چرا که بخشی از این قطعات نسبت به آب حساس هستند و در صورت مرطوب شدن کاملا از کار می‌افتند. بری مثال صفحه‌ای که قطعات اصلی اسپیکر روی آن نصب شده است، جنسی نظیر کاغذ دارد که در صورت مرطوب شدن بافت آن کاملا آسیب می‌بیند و برای تعمیر اسپیکر بلوتوثی باید یک مرکز تخصصی برای تعمیر آن پیدا کرد.

رطوبت و آب خوردگی اسپیکر شارژی

اگر اسپیکر وایرلسی که نسبت به آب مقاومتی ندارد در مجاورت آب و رطوبت باشد، احتمال دارد کاربر شانس بیاورد و رطوبت به بخش‌های حساس بلندگو نفوذ پیدا نکند. در این حالت باید پیش از آنکه آب در قطعات داخلی اسپیکر نفوذ کند، با استفاده از یک سشوار همه بدنه بلندگو را خشک کرد تا رطوبت اسپیکر کاملا از بین برود.

ولی در صورتی که آب به نقاط حساس اسپیکر برسد، بلندگو بلافاصله از کار خواهد افتاد و احتمالا دیگر روشن نخواهد شد. بسیاری از کابربران تصور می‌کنند در این حالت اسپیکر برای همیشه از کار افتاده است. اما اینطور نیست! بهتر است اسپیکر را به مراکز تعمیر معتبر برد تا متخصصان فنی شرایط اسپیکر بلوتوثی را بررسی کنند.

البته باید به این نکته توجه کرد، حتی اسپیکرهای ضد آب هم سطح تحمل خاصی دارند و در صورتی که بیش از حد استاندارد اعلام شده از سوی کمپانی در آب باقی بمانند، آسیب خواهند دید.

ضربه

سهل‌انگاری در استفاده از اسپیکرهای شارژی، مهم‌ترین عامل آسیب این اسپیکرها است. بلندگوهای وایرس، نظیر هر دستگاه دیگری، نسبت به ضربه حساس هستند. افتادن از ارتفاع، برخورد محکم با اجسام، تکان‌های شدید و افتادن جسم سنگین روی اسپیکر از رایج‌ترین دلایل آسیب این اسپیکرهای بلوتوثی به شمار می‌آید. اگر کاربران اسپیکر خود را در محل امن و دور از دسترس کودکان قرار دهند، یا هنگام استفاده از آن حساسیت‌های بلندگو را در نظر بگیرند، باعث افزایش عمر مفید کارکرد آن می‌شوند. این ایراد اغلب با صداهای اضافه حین پخش موزیک، نظیر خش خش و کاهش کیفیت صدای خروجی خود را نشان می‌دهد. البته گاهی نیز با تکان دادن اسپیکر ممکن است صداهای اضافه‌ای شنیده شود.

بنابراین با کمی دقت در کیفیت صدای خروجی و بررسی شرایط عمومی اسپیکر بی سیم، می‌توان این مورد را چک کرد. اما برای بررسی و تشخیص دقیق ایراد دستگاه و تعمیر اسپیکر شارژی بهترین انتخاب، کمک گرفتن از متخصصان این حوزه است.

 

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید: تعمیر انواع اسپیکرهای بلوتوثی و شارژی 

منبع: سایت آروند فراز مهرگان



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

موارد زیر به عنوان برترین برنامه و بازی موبایل توسط یک نظر سنجی از کاربران آن ها انتخاب شده اند

کلیپ ها (clips)

اولین برنامه ی این لیست برنامه کلیپ ها (clips) می باشد. این برنامه که در سیستم عامل IOS اجرا شده و برای گوشی های اپل طراحی شده است امکان ضبط ویدئو ، ویرایش و به اشتراک گذاری ویدئو را به شما می دهد. این برنامه به شما این امکانرا می دهد که یک ویدئو یا عکس را ضبط و یا از گالری وارد آن کرده و عملیات مورد نظرتان را روی آن انجام دهید. این برنامه یک ویژگی منحصر به فرد در گزینه ی ویرایش دارد که شما می توانید علاوه بر اضافه کردن موزیک متن و نوشته و نوشته های متحرک و قطعه های فیلم دیگر در قسمت های مختلف آن صدای خود را نیز روی آن ضبط کنید و به راحتی یک گزارش حرفه ای یا یک کلیپ شوخی بامزه و متفاوت تهیه کنید .به غیر از این ها می توانید به تصاویر خود افکت ها و فیلتر های مختلف نیز اضافه کنید. این برنامه همه ی این کارها را با کیفیت خوب برای شما انجام خواهد داد.

تلویزیون یوتیوب (YouTube TV)

 

تلویزیون یوتیوب سرویس جدیدی بروی سیستم عامل IOS می باشد که در حال حاضر در شهرستان های ایالات متحده قابل استفاده است و می توان از طریق آن برنامه ی شبکه هایی مانند

ABC، CBS، FOX، NBC، CW آمریکا، ESPN، FX و بیشتر را تماشا کرد و برای استفاده از این برنامه ماه اول به صورت رایگان و پس از آن باید ماهیانه مبلغ ۳۵ دلار را از طریق حساب بانکی پرداخت کرد.

یوتیوب برو برنامه ی جدیدی است که نسخه ی بتای آن در حال حاضر در هند اجرا و مورد استفاده قرار گرفته است و بر روی سیستم عامل های IOS و اندروید قابل اجراست. این برنامه به کاربران خود این امکان را می دهد که داده های اینترنتی را بر روی پهنای باند کم برای مناطقی که سرعت اینترنت پایینی دارند دریافت کنند در این برنامه نوعی اولویت بندی برای اجرای برنامه از نظر اندازه و کیفیت وجود دارد تا شما به راحتی به دانلود و پخش فیلم آنلاین بپردازید. همچنین شما می توانید در این برنامه این فیلم ها را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید و خود این برنامه تنها ۸۰۵ مگابایت حجم داشته و مصرف آن بسیار کم است.

بازی ترانسفورماتور : Forged to Fight

این بازی آخرین و از سری بازی های ترانسفورماتور و مخصوص گوشی های اندرویدی بوده در این بازی تمامی انتظاراتی که شما از یک بازی ترانسفورماتور را دارید  وجود دارد. در این بازی تمامی شخصیت های جهان ترانسفورماتور جمع آوری شده و به شما امکان رهبری یک تیم از شخصیت ها ، تنظیم سیستم دفاعی برای دفاع از پایگاه و البته مبارزه با سایر ربات ها را می دهد.

 

 مشاهده مطلب: معرفی چند برنامه و بازی موبایل که از نظر کاربران عنوان بهترین ها را کسب کردند

 

منبع: موبایلستان

 



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

 

اسپیکرهای بلوتوثی با حذف محدودیت‌های سیم، امکان استفاده از بلندگو را در هر شرایط محیطی فراهم کرده‌اند. این دستگاه‌ها که از محبوب‌ترین دستگاه‌ها دیجیتالی هستند، سفر به دل طبیعت و کویر، پیکنیک، مهمانی‌ها و جشن‌های کوچک یا حتی انجام کارهای روزانه در خانه و محل کار را برای همه افراد خوشایندتر کرده‌اند. چرا که با استفاده از آن‌ها، کاربران بدون محدودیت می‌توانند به موسیقی دلخواه خود گوش دهند. بلندگوهای تعبیه شده روی گوشی هوشمند، تبلت یا حتی لپ تاپ به خوبی و کیفیت اسپیکرهای شارژی و اسپیکرهای بلوتوثی نیست. به همین دلیل هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانند جایگزین خوبی برای اسپیکرهای وایرلس باشند.

اما بلندگوهای بی سیم کنار همه مزایا و ویژگی‌های کاربردی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی نیز برای کاربران به همراه دارند. چرا که اسپیکرهای شارژی نسبت به بلندگوهای بزرگ که در جای ثابت قرار می‌گیرند بیشتر در معرض آسیب و خطرات مختلف هستند.

رطوبت

لذت بردن از موسیقی هنگام شنا، حمام و کنار دریا یا رودخانه، یکی از بهترین حس‌های دنیا را برای هر فردی فراهم می‌کند. اما در صورتی که اسپیکر شارژی شما در برابر آب و رطوبت مقاومت نداشته باشد، این لذت به خسارت جدی اسپیکر بلوتوثی منتهی خواهد شد. آب و رطوبت، باعث سوختگی یاراز کار افتادگی قطعات داخلی اسپیکر می‌شود. چرا که بخشی از این قطعات نسبت به آب حساس هستند و در صورت مرطوب شدن کاملا از کار می‌افتند. در صورت آسیب بلندگو در برابر رطوبت، باید نسبت به تعمیر اسپیکر بلوتوثی در مراکز تخصصی تعمیر این دستگاه‌ها اقدام کرد.

ضربه

سهل‌انگاری در استفاده از اسپیکرهای شارژی، مهم‌ترین عامل آسیب این اسپیکرها است. بلندگوهای وایرس، نظیر هر دستگاه دیگری، نسبت به ضربه حساس هستند. افتادن از ارتفاع، برخورد با اجسام محکم، تکان‌های شدید و افتادن سایر اجسام روی اسپیکر از رایج‌ترین دلایل آسیب این اسپیکرهای بلوتوثی به شمار می‌آید. اگر کاربران اسپیکر خود را در محل امن و دور از دسترس کودکان قرار دهند، عمر مفید کارکرد آن را افزایش داده‌اند. این ایراد با صداهای اضافه حین پخش موزیک خود را نشان می‌دهد. گاهی نیز با تکان دادن اسپیکر صدای ممکن است صداهای اضافه‌ای شنیده شود. برای تشخیص دقیق ایراد دستگاه و تعمیر اسپیکر شارژی بهترین انتخاب، کمک گرفتن از متخصصان این حوزه است.

صدمه به درگاه شارژ

طبق آمار مرکز تعمیرات تخصصی آروند ، بسیاری از اسپیکرهای بلوتوثی حین شارژ آسیب می‌بینند. این حالت زمانی پیش می‌آید که کاربر اسپیکر وایرلس خود را به کابل شارژ متصل می‌کند تا شارژ شود. اما محل قرارگیری اسپیکر حین شارژ نامناسب است. برای مثال اسپیکر در محل بی ثباتی نظیر لب میز و پنجره قرار داده می‌شود. گاهی نیز پیش می‌آِید هنگامی که اسپیکر در شارژ است، روی زمین قرار داده می‌شود و احتمال له شدن، ضربه خوردن و کشیده شدن کابل شارژ به وجود می‌آید.

با چنین آسیب‌هایی، درگاه شارژ از قسمت داخل آسیب دیده و ارتباط آن با باتری قطع می‌شود. در نتیجه، اسپیکر دیگر شارژ نخواهد شد.

آروند فراز مهرگان ، توانمند در تعمیر اسپیکر بلوتوثی

آسیب دیدن و از کار افتادن اسپیکرهای بلوتوثی، اغلب قابل تعمیر و اصلاح است. اما به شرط آن که به متخصصان این حوزه مراجعه شود. گارانتی آروند یکی از مراکز تخصصی تعمیر اسپیکر شارژی است که با همکاری متخصصان با تجربه، به کارگیری ابزار و دستگاه‌های حرفه‌ای و استفاده از قطعات یدکی اورجینال، اسپیکرهای بلوتوثی ، شارژی و بی‌سیم برندهای مختلف به ویژه JBL را به بهترین نحو ممکن تعمیر می‌کند.

برای دریافت مشاوره یا طرح سوال درباره تعمیر اسپیکر بلوتوثی با واحد فنی مجموعه آروند (02166381006-7) تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

باندهای پسیو و باندهای اکتیو از انواع اسپیکرهایی هستند که برای فضاهای بزرگ و در مقیاس های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. نکته حائز اهمیت درباره این باندها ، عدم برتری هریک از باندهای پسیو یا اکتیو نسبت به مدل دیگری است. در واقع باید گفت این دو نوع اسپیکر، هیچ یک بر دیگری برتری ندارد و کاربران باید متناسب با نوع کاربری خود بهترین نمونه آن ها را برای خود انتخاب کنند.

باند اکتیو یا فعال به یک آمپلی فایر داخلی مجهز شده است که هنگام استفاده از دستگاه،  قادر است صدای اسپیکر را قدرتمندتر از حالت معمول پخش کند. اما باند پسیو یا غیر فعال فاقد چنین آمپلی فایری است و کاربران برای استفاده از باند پسیو حتما باید آن را به یک آمپلی فایر وصل کنند تا صدای خروجی کیفیت، قدرت و وضوح کافی را داشته باشد.

اسیکرهای پسیو و اکتیو دستگاه هایی هستند که علاوه بر نوع کاربری و تنظیمات پخش، باید درباره نحوه اتصال آن ها به یکدیگر یا به آمپلی فایر و میکسر به کاربران آموزش داده شود. چرا که عدم هماهنگی بین اسپیکر اکتیو و پسیو، با آمپلی فایر با میکسر موجب می شود باند یا سایر دستگاه های متصل به آن آسیب ببینند.

اگر کاربران باند اکتیو با باند پسیو را به آمپلی فایری وصل کنند که توان بالاتری از این دستگاه ها داشته باشد، به اسپیکر و باند مورد نظر فشار زیادی وارد شده و باند آسیب خواهد دید.

علت بسیاری از سوختگی ها و قطعی های صدا در باند های اکتیو و پسیو همین موضوع است. چرا که کاربران به این نکته اساسی توجهی نکرده و بدون در نظر گرفتن توان خروجی دستگاه های مختلف، آن ها به هم وصل می کنند.

در صورتی که اسپیکر مورد نظر دچار سوختگی ، آسیب یا قطعی صدا شود، باید برای تعمیر باند اکتیو به مراکز تعمیرات تخصصی اسپیکرها و باند های اکتیو مراجعه کرد. این مساله درباره اسپیکرهای پسیو نیز صادق است. یعنی در صورتی که اسپیکر به دلیل عدم آگاهی کاربری و سهل انگاری او دچار قطعی صدا و سوختگی شود، کاربران باید برای تعمیر باند پسیو ، این دستگاه را به متخصان فنی و تعمیرکاران متخصص این حوزه ارجاع دهند.

در تعمیر باند اکتیو  و همچنین تعمیر باند پسیو متخصصان فنی با باز کردن باند ، نوع ایرا و علت آن را شناسایی کرده و نسبت به اصلاح و تعمیر آن اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

مرکز تخصصی تعمیرات و گارانتی آروند ، یکی از تخصصی ترین مرکز تعمیرات اسپیکر ، باند ، بلندگو و دستگاه های صوتی و تصویری دیگر نظیر میکسر و پاور میکسر ، آمپلی فایر و رکوردر ، هدفون و میکروفون ، پردازنده و... است. این مجموعه با گرد هم آوردن گروهی از متخصصلن فنی که علم انجام چنین تعمیرات حرفه ای و پیچیده ای را دارند، فراهم آوردن امکانات و دستگاه های مختاف برای انجام تعمیرات و داشتن تجربه کافی در این حوزه، به مرکزی تخصصی و توانا برای تعمیرات حرفه ای و تخصصی تبدیل شده است. آروند برای تعمیرات دستگاه ها از  قطعات یدکی اورجینال استفاده می کند. به همین دلیل کاربران می توانند بدون نگرانی از آسیب دستگاه های خود، آن ها را به دستان توانمند متخصصان آروند بسپارند.

 

 

منبع: سایت آروند فراز مهرگان



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مرداد 1397 | نظرات ()