نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

اگر به خاطر داشته باشید، گوگل در ماهمی سال میلادی جاری در طی یک به‌روزرسانی قابلیت حالت محرمانه (Confidential Mode) را برای کاربران دسکتاپ جی میل عرضه کرد و هم‌اکنون گزارش‌هایی که به دست موبایلستان رسیده است حاکی از آن است که این قابلیت به نرم‌افزار اندروید این سیستم راه پیدا کرده است.

حساب کاربری جی میل در توییتر افزوده شدن این قابلیت را اعلام کرد. حالت محرمانه درواقع به کاربران اجازه می‌دهد تا بر روی مکالمات بسیار حساس خود ساعت شمار خود تخریبی قرار بدهند و از رسیدن این اطلاعات به دست افراد غیرمجاز جلوگیری کنند. این قابلیت زمانی فعال می‌شود که شما دکمه ایمیل جدید را می‌زنید. سپس علامت سه‌نقطه که نشان‌دهنده تنظیمات است گزینه‌ای جدید تحت عنوان “Confidential Mode” را برای شما ظاهر می‌سازد که به شما اجازه می‌دهد تا برای ایمیلی که قصد ارسال آن را دارید تاریخ انقضا و کد عبور تعیین کنید.

لازم به ذکر است که کاربران جی میل هیچ مشکلی در باز کردن پیام‌های محرمانه ندارند اما مشتریانی که از جی میل استفاده نمی‌کنند برای تصدیق اعتبار خود کد عبوری را از یک پرتال امن دریافت می‌کنند و از آن برای باز کردن ایمیل خود استفاده می‌کنند. زمانی که ایمیل ارسال شد، زمان خود تخریبی قابل‌تغییر نخواهد بود.

این قابلیت قدم بسیار بزرگی در جهت حفظ امنیت اطلاعات کاربران است و تنها نقص آن منقضی و درنهایت پاک شدن این اطلاعات از سیستم کاربران گیرنده و فرستنده است. بااین‌وجود بسیاری از اطلاعات وجود دارند که حتی نگه‌داری از آن‌ها نیز خطرساز است و به همین جهت استفاده از این سیستم در این شرایط کاربرد فراوانی خواهد داشت.

این قابلیت هم‌اکنون بدون نیاز به به‌روزرسانی نرم‌افزار جی میل بر روی دستگاه‌های اندرویدی آماده استفاده است. بااین‌حال عده زیادی در رابطه با عرضه این قابلیت برای دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS نیز سوال کرده بودند اما گوگل در این رابطه تاکنون پاسخ حتمی‌ای نداده است.

 

مشاهده عکس و مطلب:  عرضه حالت محرمانه برای نرم‌افزار اندروید جی میل

موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

خوانندگان موبایلستان آگاهی دارند که ویوو X۲۳ به‌زودی به بازار عرضه خواهد شد و به تازگی تصاویری جدید از این محصول منتشر شده‌اند که خبر از شباهت ظاهری زیاد با ویوو V۱۱ پرو می‌دهند.

اولین دیدار ما با تلفن همراه هوشمند ویوو X۲۳ از زاویه بسیار عجیبی بود که موجب شد تا به طراحی این همراه هوشمند پی نبریم. بااین‌حال هم‌اکنون تصاویر جدیدتری از این تلفن همراه هوشمند افشا شده است که نشان‌دهنده طراحی آن از زاویه بسیار بهتری است.

در بالای این تلفن همراه هوشمند از شیار جدید ” قطره آب” استفاده شده است که زیبایی ویژه‌ای به این دستگاه بخشیده است. همچنین، زیبایی بدنه این همراه هوشمند و انعکاس نور آن واقعا راضی‌کننده است. همچنین پیش‌ازاین گفته‌شده بود که نسخه‌ای رنگین‌کمانی از این تلفن همراه هوشمند با طیف رنگی ویژه‌ای ساخته خواهد شد که متأسفانه در تصاویری که به‌تازگی منتشرشده است اثری از آن دیده نمی‌شود.

تلفن همراه هوشمند ویوو X۲۳ به‌احتمال بسیار زیاد در تاریخ بیستم اوت عرضه می‌شود و مشخصات این همراه هوشمند بهره‌مندی از صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی، یک اسکنر صورت سه‌بعدی و حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش است. علاوه بر این، این همراه هوشمند از پردازنده اسنپ دراگون ۶۷۰ به همراه ۸ گیگابایت رم بهره‌مند شده است که تمامی این‌ها نشان می‌دهد که ما در انتظار رونمایی از تلفن همراه هوشمندی پرقدرت هستیم که بااین‌حال تا پرچم‌دار بودن راه درازی دارد.

بااین‌حال هنوز در رابطه با تاریخ عرضه عمومی و همچنین برچسب قیمتی در نظر گرفته‌شده برای ویوو X۲۳ صحبتی به میان نیامده است. همچنین انتظار می‌رود که نسخه اندرویدی که برای این دستگاه در نظر گرفته‌شده است از نوع اندروید اوریو باشد که تصمیم برای عرضه به‌روزرسانی برای این دستگاه به عهده ویوو خواهد بود.

علاوه بر این جالب است بدانید که طراحی و مشخصات سخت‌افزاری این تلفن همراه هوشمند با همراه هوشمند ویوو V۱۱ پرو که در ۶ سپتامبر به بازار عرضه شد شباهت بسیار زیادی دارد و وضعیت به وجود آمده برای این دو همراه هوشمند با شرایط دستگاه‌های X۲۱i و  بسیار شبیه است.

 

مشاهده عکس و مطلب:  افشای تصاویر ویوو X۲۳ و شباهت زیاد با ویوو V۱۱ پرو

 

موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

سامسونگ مدت زیادی است که درگیر رونمایی از تلفن همراه هوشمند تاشوی خود است و این دستگاه ممکن است درنهایت در مراسم CES سال ۲۰۱۹ میلادی به‌صورت رسمی معرفی شود. درحالی‌که مخاطبان وب‌سایت موبایلستان بی‌صبرانه چشم‌انتظار دیدن این همراه تاشوی سامسونگ هستند، کارکنان وب‌سایت هلندی NieuweMobiel تصاویری در رابطه با این همراه هوشمند را ساخته و به بازار عرضه کرده‌اند.

این همراه تاشوی سامسونگ با نام گلکسی X شناخته می‌شود اما همچنین ممکن است که با نام گلکسی F نیز رونمایی شود.  به کار بردن دومین نام اندکی منطقی‌تر است زیرا F می‌تواند اول کلمه انگلیسی “foldable” به معنای تاشو باشد. بااین‌وجود حرف “X” نیز در نام‌های تجاری شایع است.

تصاویر منتشرشده در این خبر، این همراه هوشمند را بدون صرف‌نظر از نام آن در حالت تاشده، غیر تاشده و ۹۰ درجه به نمایش می‌گذارند. البته لازم به ذکر است که این تصاویر درواقع عکس‌های افشاشده از این محصول نیست و تنها به‌صورت طرحی مفهومی و بر اساس ثبت اختراعاتی که سامسونگ به‌تازگی برای همراه‌های تاشو اعلام کرده است، ساخته‌شده‌اند.

این تصاویر نشان‌دهنده آن هستند که صفحه‌نمایش این محصول در اصل نمی‌تواند به‌صورت کامل تا شود و زمانی که در حالت تاشده قرار دارد یا آور سرفیس بوک مایکروسافت است. ازآنجایی‌که گلکسی F دقیقا از میانه به‌صورت کامل تا نمی‌شود، بخشی از پنل آن همیشه مشخص است که به‌عنوان بخشی برای کنترل محتوای چندرسانه‌ای در نظر گرفته خواهد شد. درحالی‌که حسگر اثرانگشت قرارگرفته در این تصاویر در بدنه پشتی این دستگاه تعبیه‌شده است اما احتمال آن وجود دارد که سامسونگ از راه‌حل حسگر قرارگرفته در زیر صفحه‌نمایش هم استفاده کند. همچنین دوربین گلکسی F نیز به‌صورت دوگانه در بدنه پشتی و جلویی این همراه هوشمند قرار دارد. 

 

مشاهده عکس و مطلب:  انتشار تصاویر مفهومی از همراه تاشوی سامسونگ

 

موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

مسلما خوانندگان موبایلستان می‌دانند که تلفن‌های همراه امروزی به‌‌اندازه کافی گران هستند که بسیاری از ما نتوانیم آن‌ها را خریداری کنیم ولی این امر موجب نشده است که شاهد عرضه گلکسی نوت ۹ از جنس طلا توسط شرکت Caviar نباشیم.تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۹ در تاریخ نهم اوت با قیمت ۹۹۹ دلار برای مدل پایه ۱۲۸ گیگابایتی آن رونمایی شد. این تلفن همراه هوشمند در چهار رنگ فانتزی و محافظ صفحه گوریلاگلس ۵ در بدنه پشتی به بازار عرضه خواهد شد. بااین‌حال به نظر می‌رسد که برخی از کمپانی‌های شخصی‌سازی این همراه هوشمند تصمیم به تغییری در ظاهر و قیمت پیشنهادی آن گرفته‌اند.

در همین راستا نیز کمپانی شخصی‌سازی کننده تلفن‌های همراه هوشمند فوق لوکس خاویار (Caviar) که در کشور روسیه نیز مستقر است، به این نتیجه رسیده است که قیمت و ظاهر گلکسی نوت ۹ به‌اندازه کافی جذاب نیست و به همین خاطر نیز نسخه‌ای از این تلفن همراه هوشمند را با یک‌یک کیلوگرم طلای خالص در بدنه پشتی‌اش ساخته است.

این تلفن همراه هوشمند که Samsung Galaxy Note۹ Fine Gold Edition نام‌گذاری شده است از مشخصات ظاهری یکسانی نسبت به نسخه اصلی‌اش برخوردار است و خاویار فقط تصمیم به تغییر ظاهر این دستگاه هوشمند گرفته است.

این کمپانی شخصی‌سازی محصولات همچنین نسخه‌های دیگری از گلکسی نوت ۹ را با حکاکی طلایی، چرم تمساح و کامپوزیت عقیق و در  طرح‌ها و شکل‌های مختلف عرضه کرده است که هرکدام از این‌ها لوگوی طلایی روسیه را در بدنه خود جای‌داده‌اند. این همراه‌های هوشمند با قیمت حدودی ۳۰۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شوند که در مقایسه با ادیشن طلایی ذکرشده در بالا بسیار ارزان هستند.

البته جالب است بدانید که نسخه بهره‌مند از یک کیلو طلای خالص گلکسی نوت ۹ با قیمت ۶۰ هزار دلار برای افراد خاص عرضه خواهد شد که البته نسخه ۵۱۲ گیگابایتی این همراه هوشمند به میزان ۳۰۰ دلار گران‌تر به فروش می‌رسد.

 

مشاهده عکس و مطلب:  عرضه گلکسی نوت ۹ از جنس طلا توسط شرکت Caviar

موبایلستان 



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

اچ تی سی U۱۲+ یکی از محصولات بازار است که در میان کاربران موبایلستان نیز طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل نیز به‌تازگی رنگ جدیدی برای اچ تی سی U۱۲+ معرفی شده است که نوعی از رنگ قرمز به‌حساب می آید.خوانندگان می‌دانند که ایالات‌متحده چه بر سر کمپانی سازنده تلفن‌های همراه هوشمند زدتی‌ای آورده است. تلفن‌های همراه هوشمند این کمپانی چینی به دلیل دور زدن برخی تحریم‌ها و استفاده از اجزای آمریکایی در کشورهای ممنوعه از ورود به ایالات‌متحده ممنوع شده بودند. بااین‌حال کمپانی زدتی‌ای هم‌اکنون می‌تواند  در این کشور وارد شود اما برای این اقدام نیازمند تغییر نام  است. اچ تی سی U۱۲+

سرانجام پس از ماه‌ها کشمکش بین مسئولان این کمپانی و مقامات ایالات‌متحده سرانجام  زدتی‌ای از کنج عزلت خارج‌شده و آماده رونمایی و فروش محصولات خود در این کشور است. در همین راستا به‌تازگی کمپانی زدتی‌ای پوستری را توییت کرد که تائید کننده حضور این کمپانی در کنفرانس IFA و رونمایی از نوآوری  ۵G  اش بود. لازم به ذکر است که این کنفرانس از ۳۱ اوت تا ۵ سپتامبر برگزار می‌شود ولی هنوز مشخص نشده است که چه همراه هوشمندی در این بازه زمانی رونمایی خواهد شد.

بااین‌حال تصاویر افشا شده در این رابطه عدد ۹ بسیار بزرگی را نشان می‌دانند که علامت واضحی از رونمایی این کمپانی از همراه هوشمند Axon ۹ است. بااین‌وجود، به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان میزان اعتبار این تصاویر افشا شده را تائید کرد.

علاوه بر این کمپانی زدتی‌ای راه درازی تا بازسازی چهره کاملش در ایالات‌متحده دارد. این کمپانی مجبور است تا با نوآوری‌های خود در کنفرانس یاد شده بسیاری از اصحاب رسانه را شگفت‌زده کند و همچنین با شفافیت کامل در رابطه با اتفاق پیش‌آمده صحبت کند و دراین‌باره توضیح بدهد. البته سامسونگ بعد از منفجرشدن دستگاه‌هایش توانست چهره خود را به دست بیاورد پس به‌این‌ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که زدتی‌ای هم با اندکی تلاش می‌تواند به این مهم دست پیدا کند و راه خود را به دل‌های شهروندان و مقامات ایالات‌متحده باز کند. اچ تی سی U۱۲+

 

مشاهده عکس و مطلب : رنگی جذاب برای اچ تی سی U۱۲+

موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

پیش‌ازاین در تحلیل‌های وب‌سایت موبایلستان خواندید که تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ ازنظر طراحی بسیار شبیه به هم هستند اما به نظر می‌رسد که این موضوع در حال تغییر است زیرا به‌تازگی منبعی از کشور چین اعلام کرده است که سامسونگ قصد دارد تا در طراحی فعلی خود اندکی تغییر ایجاد کرده و صفحه‌نمایش‌های شیاردار را حذف کند.

در این راستا فایل صوتی ویژه‌ای در رابطه با تولیدات سامسونگ گلکسی اس 10 به دست این منبع چینی رسیده است که نشان‌دهنده این است که این کمپانی کره‌ای قصد دارد تا با حذف شیار صفحه‌نمایش در گلکسی اس 10 به فناوری صفحه‌نمایش بی‌نهایت (Infinity display) خود بازگردد که به پنل‌های Super AMOLED با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۱۸.۵:۹ اشاره دارد.

بااین‌حال برخی بر این باورند که اعلام حذف این ترند در صفحه‌نمایش‌ها توسط سامسونگ به‌نوعی بسیار مشکوک است زیرا  سامسونگ به‌تازگی راه‌حل‌های مناسبی برای کاهش لبه‌های تلفن‌های همراه هوشمند خود بدون نیاز به پنل‌های نامتقارن یافته است اما از طرفی کپی کردن این فناوری بسیار ساده است و لایسنس های مرتبط با آن بسیار محدود است.

دیگر تولیدکنندگان تلفن‌های همراه هوشمند نظیر وان پلاس، ایسوس و شماری دیگر اعلام کرده‌اند که برش‌ها و شیارهای صفحه‌نمایش به‌زودی از بین نخواهند رفت زیرا صفحه‌نمایش‌های بدون لبه واقعی هنوز یک آرزوی تحقق‌نیافته‌اند و در آینده نزدیک به واقعیت تجاری تبدیل نخواهند شد.

بااین‌وجود به نظر می‌رسد ک بازگشت سامسونگ به صفحه‌نمایش‌های ثبت اختراع‌شده‌اش که لایسنس ویژه خود را دارند منطقی‌تر خواهد بود زیرا این صفحه‌نمایش‌ها و  طراحی‌های الهام گرفته‌شده از آن‌ها تا مدت‌ها مختص سامسونگ خواهد ماند و هیچ کمپانی دیگری به‌راحتی و بدون خرید این امتیاز از سامسونگ نمی‌تواند به کپی آن دست بزند و به این ترتیب منحصر به فرد بودن محصولات این کمپانی حفظ خواهد شد.

بااین‌حال باید دید که استراتژی این غول فناوری در این رابطه چه خواهد بود و در ادامه چه آینده‌ای در انتظار صفحه‌نمایش‌های گلکسی اس 10 این شرکت است.

 

ادامه مطلب بصورت کامل: حذف شیار صفحه‌نمایش در سامسونگ گلکسی اس ۱۰

منبع: موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

پیش‌ازاین در تحلیل‌های وب‌سایت موبایلستان خواندید که تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ ازنظر طراحی بسیار شبیه به هم هستند اما به نظر می‌رسد که این موضوع در حال تغییر است زیرا به‌تازگی منبعی از کشور چین اعلام کرده است که سامسونگ قصد دارد تا در طراحی فعلی خود اندکی تغییر ایجاد کرده و صفحه‌نمایش‌های شیاردار را حذف کند.

در این راستا فایل صوتی ویژه‌ای در رابطه با تولیدات سامسونگ گلکسی اس 10 به دست این منبع چینی رسیده است که نشان‌دهنده این است که این کمپانی کره‌ای قصد دارد تا با حذف شیار صفحه‌نمایش در گلکسی اس 10 به فناوری صفحه‌نمایش بی‌نهایت (Infinity display) خود بازگردد که به پنل‌های Super AMOLED با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۱۸.۵:۹ اشاره دارد.

بااین‌حال برخی بر این باورند که اعلام حذف این ترند در صفحه‌نمایش‌ها توسط سامسونگ به‌نوعی بسیار مشکوک است زیرا  سامسونگ به‌تازگی راه‌حل‌های مناسبی برای کاهش لبه‌های تلفن‌های همراه هوشمند خود بدون نیاز به پنل‌های نامتقارن یافته است اما از طرفی کپی کردن این فناوری بسیار ساده است و لایسنس های مرتبط با آن بسیار محدود است.

دیگر تولیدکنندگان تلفن‌های همراه هوشمند نظیر وان پلاس، ایسوس و شماری دیگر اعلام کرده‌اند که برش‌ها و شیارهای صفحه‌نمایش به‌زودی از بین نخواهند رفت زیرا صفحه‌نمایش‌های بدون لبه واقعی هنوز یک آرزوی تحقق‌نیافته‌اند و در آینده نزدیک به واقعیت تجاری تبدیل نخواهند شد.

بااین‌وجود به نظر می‌رسد ک بازگشت سامسونگ به صفحه‌نمایش‌های ثبت اختراع‌شده‌اش که لایسنس ویژه خود را دارند منطقی‌تر خواهد بود زیرا این صفحه‌نمایش‌ها و  طراحی‌های الهام گرفته‌شده از آن‌ها تا مدت‌ها مختص سامسونگ خواهد ماند و هیچ کمپانی دیگری به‌راحتی و بدون خرید این امتیاز از سامسونگ نمی‌تواند به کپی آن دست بزند و به این ترتیب منحصر به فرد بودن محصولات این کمپانی حفظ خواهد شد.

بااین‌حال باید دید که استراتژی این غول فناوری در این رابطه چه خواهد بود و در ادامه چه آینده‌ای در انتظار صفحه‌نمایش‌های گلکسی اس 10 این شرکت است.

 

ادامه مطلب بصورت کامل: حذف شیار صفحه‌نمایش در سامسونگ گلکسی اس ۱۰

منبع: موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

توقف ناگهانی یا همان Force Close اپلیکیشن یکی از مشکلاتی است که کاربران سیستم عامل اندروید با آن مواجه هستند. در این مقاله از موبایلستان به ذکر روش‌هایی برای رفع این مشکل می‌پردازیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

یکی از موارد آزاد دهنده در سیستم عامل اندروید، توقف ناگهانی اجرای یک اپلیکیشن خاص است. در واقع شما زمانی که از یک اپلیکیشن استفاده می‌کنید، ممکن است بنابر دلایلی اپلیکیشن به مشکل برخورد کرده و در نتیجه شما را بیرون بیاندازد. در این صورت پیغام خطایی تحت عنوان Unfortunately, …. Has stopped نمایش داده می‌شود که به معنای متاسفانه فلان اپلیکیشن متوقف شد است. این خطا ممکن است در زمان استفاده از اپلیکیشن یا فعال بودن آن در پس زمینه نیز صورت گیرد. بدون شک چنین موضوعی بسیار آزار دهنده است. البته راه‌هایی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توان این مشکل را تاحدودی برطرف کرد. در این مقاله به روش‌های رفع این مشکل می‌پردازیم.  

خالی کردن حافظه اپلیکیشن

خالی کردن حافظه اپلیکیشن

خالی کردن حافظه اپلیکیشن

هر اپلیکیشنی نظیر مخاطبین، گالری یا حتی اپلیکیشن‌های سوم شخص ممکن است که با مشکل توقف ناگهانی مواجه شوند. یکی از دلایلی که می‌تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود، زیاد شدن اطلاعات موجود در حافظه برنامه است. برای حذف این اطلاعات باید به صورت زیر اقدام کنید:

  • وارد بخش تنظیمات گوشی شوید
  • به قسمت اپلیکیشن‌ها (Application) بروید
  • در این بخش اپلیکیشنی که با مشکل مواجه می‌شود را پیدا کنید
  • وارد اپلیکیشن مورد نظر شده و گزینه‌های Clear Cache و در صورت لزوم Clear Data را لمس کنید

Clear Cache اولین دکمه‌ای است که باید آن را لمس کرده و نسبت به حذف اطلاعات جمع آوری شده در اپلیکیشن اقدام کنید. در واقع این اطلاعات مواردی هستند که اپلیکیشن در خود ذخیره می‌کند تا در استفاده‌های بعدی، سرعت لود برنامه بیشتر شود. پاک کردن این اطلاعات ممکن است که لود برنامه در مراتب بعدی را تاحدودی کاهش دهد.

Clear Data نیز تمام اطلاعات اپلیکیشن را حذف می‌کند که شامل فایل‌ها، تنظمیات، حساب‌های کاربری مربوط به برنامه و تمام موارد مشابه می‌شود. پس تنها در صورتی که با حذف کردن فایل‌های کش مشکل رفع نشد، بهتر است که به سراغ گزینه Clear Data بروید. اگر اطلاعات اپلیکیشن را پاک کرده باشید، در اولین ورود به اپلیکیشن نیاز است که مجددا وارد حساب کاربری خود شوید و اپلیکیشن دقیقا مثل روزی می‌شود که برای اولین بار آن را نصب کرده بودید.

ادامه مطلب: مشکل توقف ناگهانی اپلیکیشن در سیستم عامل اندروید

موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

توقف ناگهانی یا همان Force Close اپلیکیشن یکی از مشکلاتی است که کاربران سیستم عامل اندروید با آن مواجه هستند. در این مقاله از موبایلستان به ذکر روش‌هایی برای رفع این مشکل می‌پردازیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

یکی از موارد آزاد دهنده در سیستم عامل اندروید، توقف ناگهانی اجرای یک اپلیکیشن خاص است. در واقع شما زمانی که از یک اپلیکیشن استفاده می‌کنید، ممکن است بنابر دلایلی اپلیکیشن به مشکل برخورد کرده و در نتیجه شما را بیرون بیاندازد. در این صورت پیغام خطایی تحت عنوان Unfortunately, …. Has stopped نمایش داده می‌شود که به معنای متاسفانه فلان اپلیکیشن متوقف شد است. این خطا ممکن است در زمان استفاده از اپلیکیشن یا فعال بودن آن در پس زمینه نیز صورت گیرد. بدون شک چنین موضوعی بسیار آزار دهنده است. البته راه‌هایی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توان این مشکل را تاحدودی برطرف کرد. در این مقاله به روش‌های رفع این مشکل می‌پردازیم.  

خالی کردن حافظه اپلیکیشن

خالی کردن حافظه اپلیکیشن

خالی کردن حافظه اپلیکیشن

هر اپلیکیشنی نظیر مخاطبین، گالری یا حتی اپلیکیشن‌های سوم شخص ممکن است که با مشکل توقف ناگهانی مواجه شوند. یکی از دلایلی که می‌تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود، زیاد شدن اطلاعات موجود در حافظه برنامه است. برای حذف این اطلاعات باید به صورت زیر اقدام کنید:

  • وارد بخش تنظیمات گوشی شوید
  • به قسمت اپلیکیشن‌ها (Application) بروید
  • در این بخش اپلیکیشنی که با مشکل مواجه می‌شود را پیدا کنید
  • وارد اپلیکیشن مورد نظر شده و گزینه‌های Clear Cache و در صورت لزوم Clear Data را لمس کنید

Clear Cache اولین دکمه‌ای است که باید آن را لمس کرده و نسبت به حذف اطلاعات جمع آوری شده در اپلیکیشن اقدام کنید. در واقع این اطلاعات مواردی هستند که اپلیکیشن در خود ذخیره می‌کند تا در استفاده‌های بعدی، سرعت لود برنامه بیشتر شود. پاک کردن این اطلاعات ممکن است که لود برنامه در مراتب بعدی را تاحدودی کاهش دهد.

Clear Data نیز تمام اطلاعات اپلیکیشن را حذف می‌کند که شامل فایل‌ها، تنظمیات، حساب‌های کاربری مربوط به برنامه و تمام موارد مشابه می‌شود. پس تنها در صورتی که با حذف کردن فایل‌های کش مشکل رفع نشد، بهتر است که به سراغ گزینه Clear Data بروید. اگر اطلاعات اپلیکیشن را پاک کرده باشید، در اولین ورود به اپلیکیشن نیاز است که مجددا وارد حساب کاربری خود شوید و اپلیکیشن دقیقا مثل روزی می‌شود که برای اولین بار آن را نصب کرده بودید.

ادامه مطلب: مشکل توقف ناگهانی اپلیکیشن در سیستم عامل اندروید

موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

چندی پیش خبری مبنی بر رونمایی رسمی از نسخه جدید اندروید یعنی اندروید ۹.۰ پای در وب‌سایت موبایلستان منتشر شد. پس‌ازاین اعلام رسمی، تولیدکنندگان تلفن‌های همراه هوشمند طبق روال همیشگی شروع به ارائه فهرستی از محصولات خود کردند که این به‌روزرسانی اکسپریا XZ  را در آینده‌ای نزدیک دریافت خواهند کرد.

این بار نیز نوبت به کمپانی سونی رسیده است و این کمپانی فهرست مربوطه را اعلام کرده است. خبر خوش این است که دارندگان پرچم‌دارها و محصولات هوشمند میان رده این کمپانی به‌زودی شانس استفاده از به‌روزترین نسخه اندروید یعنی اندروید ۹ را خواهند داشت. اکسپریا XZ 

موبایلستان خط تولید برتر اکسپریا XZ از زمان XZ Premium به بعد می‌توانند از ماه نوامبر سال جاری میلادی انتظار دریافت این به‌روزرسانی را داشته باشند. زمان‌بندی پیش‌ازاین اعلام داشته بود که این به‌روزرسانی در ماه سپتامبر برای این دستگاه‌های هوشمند عرضه می‌شود اما به نظر می‌رسد که این امر چندان درست نیست.اکسپریا XZ 

لازم به ذکر است که تلفن‌های همراه هوشمندی که به اندروید ۹.۰ پای به‌روز می‌شوند سونی اکسپریا XZ Premium، اکسپریا XZ۱، اکسپریا XZ۱ Compact، اکسپریا XZ۲، اکسپریا XZ۲ Compact و اکسپریا XZ۲ Premium هستند. همچنین دیگر همراه‌های هوشمندی که در سال ۲۰۱۹ میلادی این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد اکسپریا XA۲، اکسپریا XA۲ Plus و اکسپریا  XA۲ Ultra هستند و به همین جهت دارندگان این همراه‌های هوشمند باید انتظار بیشتری بکشند. البته این فهرست هنوز محدود است اما بعید است که این شرکت همراه هوشمند جدیدی را به لیست بالا اضافه کند زیرا همان‌طور که می‌دانید، عرضه به‌روزرسانی اندروید برای همراه‌های هوشمند بسیار زمان‌بر است.

لازم به ذکر است که به‌روزرسانی اندروید ۹.۰ با تغییرات عمده‌ای از قبیل  جهت‌یابی حرکتی، صفحه بازنویسی شده نمای کلی نرم‌افزارها، سلامت دیجیتال، اعلان‌های بهبودیافته، باتری تطبیقی و… عرضه می‌شود که بسیاری از کاربران را به به‌روز کردن دستگاه خود به این نسخه جدید ترغیب و مشتاق می‌کند.

 

مشاهده مطلب بصورت کامل: سونی فهرست دستگاه‌های دریافت کننده اندروید ۹.۰ را اعلام کرد

موبایلستان

 



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

همان‌طور که خوانندگان وب‌سایت موبایلستان می‌دانند، اطلاعات مرتبط با سه آیفون جدیدی که اپل در ماه آینده عرضه خواهد کرد، افشاشده‌اند. بااین‌حال چیزی که هنوز مشخص نیست نام قطعی این تلفن‌های همراه هوشمند است. بااین‌حال متخصصان کمپانی Goldgenie به‌تازگی به ساخت ادیشن ویژه‌ای از یکی از نسخه‌های این تلفن‌های همراه هوشمند پرداخته‌اند و نام آن را آیفون Xs گذاشته‌اند.  پیش‌فروش آیفون ۲۰۱۸ 

مطالب مرتبط

شما هم‌اکنون می‌توانید این ادیشن طلای آیفون « Xs» که توسط این کمپانی ساخته شده است را پیش‌خرید کنید. این همراه هوشمند با پوشش طلای ۱۸ عیار عرضه می‌شود و قیمت در نظر گرفته‌شده برای آن نیز صد هزار یورو است. بااین‌حال خبر خوب اینجاست که پیش‌فروش این محصول تنها ۵۰ درصد از مبلغ را طلب می‌کند. به‌این‌ترتیب می‌توانید ۵۰ هزار یورو را در ابتدا پرداخت کرده و سپس زمانی را صرف به دست آوردن ۵۰ هزار یورو دیگر بکنید.

این نسخه از همراه هوشمند آیفون ۲۰۱۸ که با نام دقیق Solid Gold Edition خوانده می‌شود با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باکس بسیار لوکس گیلاسی رنگی عرضه می‌شود. این دستگاه هوشمند دارای لوگوی «میلیاردر» در بدنه پشتی خود است تا افراد نزدیک شما بدانند که خرید این محصول به‌هیچ‌عنوان ارزان تمام نشده است.

همچنین با خرید این همراه هوشمند آیفون ۲۰۱۸  پنج سال عضویت در سرویس VIP کمپانی Goldgenie بهره‌مند خواهید شد و گارانتی مادام‌العمر نیز شامل حالتان می‌شود. پیش‌فروش آیفون ۲۰۱۸  علاوه بر این کمپانی یادشده این گجت بسیار گران‌قیمت را به‌عنوان لوکس‌ترین همراه هوشمندی که تاکنون ساخته، معرفی کرده است که تنها مختص افراد میلیاردر است و هرکسی توانایی خرید آن را ندارد. پس اگر شما یک تلفن همراه هوشمند با پوشش طلایی را در کلکسیون خود کم دارید بهتر است تا برای پیش‌خرید این محصول بشتابید.پیش‌فروش آیفون ۲۰۱۸ 

مشاهده مطلب بصورت کامل: پیش‌فروش آیفون ۲۰۱۸ با پوشش طلا و قیمت ۱۰۰ هزار یورو

موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

در دهه اخیر سیستم‌عامل اندروید به یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سیستم‌عامل‌های دنیا تبدیل شده است. همین محبوبیت باعث شده که این سیستم‌عامل هدف بدافزارهای زیادی قرار بگیرد. بنابراین برای مصون ماندن در برابر این بدافزارها به آنتی‌ ویروس های معتبر نیاز دارید. ‌در این پست سعی داریم بهترین آنتی‌ ویروس های اندرویدی ۲۰۱۸ را به شما معرفی کنید. باموبایلستان همراه باشید.

بهترین آنتی ویروس اندرویدی 2018 خیلی از موارد زیر به صورت خودکار گوشی شما را اسکن می‌کنند و به صورت فعال جلوی دانلود صفحه‌های مخرب و یا دانلود آنها را می‌گیرند. همچنین اکثر این آنتی‌ ویروس‌ها در تست AV نمره بسیار خوبی گرفته‌اند. این تست یکی از معترترین منابع تست آنتی‌ ویروس ها است.


۱. Avast Mobile Security

مزایا

  • بلاک کردن تماس‌ها
  • قابلیت ضد سرقت

معایب

  • دارای تبلیغات

شرکت Avast که غول بزرگی در صنعت آنتی‌ ویروس است تمام قدرت خود را برای ساخت این اپ بکار گرفته است و برنامه‌ای را ساخته که فراتر از هر نرم‌افزار دیگری است. از قابلیت‌های نسخه رایگان این برنامه می‌توان به قابلیت بلاک تماس‌ها، فایروال قوی و قابلیت ضد سرقت اشاره کرد. با این قابلیت شما می‌توانید بعد از گم شدن گوشی خودتان آن را قفل یا محتوای گوشی را بطور کامل پاک کنید. بهترین آنتی ویروس اندرویدی 2018

این اپ که قبلاً جزء برنامه‌های پولی بود حالا به صورت رایگان ارائه می‌شود، اما درون برنامه٬ تبلیغاتی نمایش داده می‌شود. برای از بین بردن تبلیغات می‌توانید مبلغ کمی را به صورت ماهانه یا سالانه پرداخت کنید. یکی از خوبی‌های نسخه پولی قابلیت «قفل درون برنامه» است. با این قابلیت می‌توانید بر روی اپ‌های خود رمز بگذارید. این قابلیت باعث می‌شود که بدافزارها برنامه‌های شما را به صورت خودکار باز نکنند.

دانلود آنتی ویروس Avast Mobile Security


۲. Bitdefender Antivirus Free

مزایا

  • کار زیادی از سیستم شما نمی‌کشد
  • نصب بسیار آسان

معایب

  • باید برای اسکن ویروس‌ها از قبل زمان مشخص کنید

در جامعه امنیت اسم Bitdefender از اسم‌های بزرگ است. نرم‌افزار اندروید این شرکت بسیار سبک است. درواقع برای جلوگیری از استفاده بی‌رویه از رم و باتری گوشی شما، این برنامه در پس‌زمینه باقی نمی‌ماند.

این قابلیت مثل یک چاقوی دولبه می‌ماند. از طرفی کار زیادی از سیستم شما کشیده نمی‌شود و از طرف دیگر باید برای اسکن‌ها به صورت دستی از آن استفاده کنید. از دیگر مزایای این برنامه می‌‌توان به جزئیات کم آن اشاره کرد. همین که برنامه را نصب کردید می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

از خوبی‌های نسخه پولی این برنامه می‌توان به سیستم ضد سرقت و آنتی‌ ویروس مخصوص گوگل کروم اشاره کرد.

یکی از مواردی که فقط مخصوص این آنتی‌ ویروس است، سیستم WearOn است که با ساعت هوشمند شما ست می‌شود و اگر گوشی خود را فراموش کنید به شما هشدار می‌دهد. بهترین آنتی ویروس اندرویدی 2018

دانلود آنتی ویروس: Bitdefender Antivirus Free


۳. AVL

مزایا

  • آنتی‌ویروس قوی
  • استفاده کم از منابع گوشی
  • قابلیت بلاک تماس‌ها

Anity AVL برنده سابق تست AV در بخش بهترین محافظ برای گوشی‌همراه است. این اپ نه تنها دارای دیتابیس قوی برای شناسایی ویروس ها است، بلکه تمامی فایل‌های قابل اجرا را شناسایی می کند. بهترین آنتی ویروس اندرویدی 2018

از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار جلوگیری از دریافت تماس از شماره‌های که مشخص می‌کنید و سیستم ضد هک از طرف سایت‌های مخرب را می‌توان نام‌ برد. همین که این نرم‌افزار از منابع گوشی شما استفاده زیادی ندارد نکته مهمی است و برای کسانی که نگران عمر باتری خود هستند گزینه مناسبی است. بهترین آنتی ویروس اندرویدی 2018

دانلود آنتی ویرویس: AVL

 
 
 
 
 
 

 



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

در دهه اخیر سیستم‌عامل اندروید به یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سیستم‌عامل‌های دنیا تبدیل شده است. همین محبوبیت باعث شده که این سیستم‌عامل هدف بدافزارهای زیادی قرار بگیرد. بنابراین برای مصون ماندن در برابر این بدافزارها به آنتی‌ ویروس های معتبر نیاز دارید. ‌در این پست سعی داریم بهترین آنتی‌ ویروس های اندرویدی ۲۰۱۸ را به شما معرفی کنید. باموبایلستان همراه باشید.

بهترین آنتی ویروس اندرویدی 2018 خیلی از موارد زیر به صورت خودکار گوشی شما را اسکن می‌کنند و به صورت فعال جلوی دانلود صفحه‌های مخرب و یا دانلود آنها را می‌گیرند. همچنین اکثر این آنتی‌ ویروس‌ها در تست AV نمره بسیار خوبی گرفته‌اند. این تست یکی از معترترین منابع تست آنتی‌ ویروس ها است.


۱. Avast Mobile Security

مزایا

  • بلاک کردن تماس‌ها
  • قابلیت ضد سرقت

معایب

  • دارای تبلیغات

شرکت Avast که غول بزرگی در صنعت آنتی‌ ویروس است تمام قدرت خود را برای ساخت این اپ بکار گرفته است و برنامه‌ای را ساخته که فراتر از هر نرم‌افزار دیگری است. از قابلیت‌های نسخه رایگان این برنامه می‌توان به قابلیت بلاک تماس‌ها، فایروال قوی و قابلیت ضد سرقت اشاره کرد. با این قابلیت شما می‌توانید بعد از گم شدن گوشی خودتان آن را قفل یا محتوای گوشی را بطور کامل پاک کنید. بهترین آنتی ویروس اندرویدی 2018

این اپ که قبلاً جزء برنامه‌های پولی بود حالا به صورت رایگان ارائه می‌شود، اما درون برنامه٬ تبلیغاتی نمایش داده می‌شود. برای از بین بردن تبلیغات می‌توانید مبلغ کمی را به صورت ماهانه یا سالانه پرداخت کنید. یکی از خوبی‌های نسخه پولی قابلیت «قفل درون برنامه» است. با این قابلیت می‌توانید بر روی اپ‌های خود رمز بگذارید. این قابلیت باعث می‌شود که بدافزارها برنامه‌های شما را به صورت خودکار باز نکنند.

دانلود آنتی ویروس Avast Mobile Security


۲. Bitdefender Antivirus Free

مزایا

  • کار زیادی از سیستم شما نمی‌کشد
  • نصب بسیار آسان

معایب

  • باید برای اسکن ویروس‌ها از قبل زمان مشخص کنید

در جامعه امنیت اسم Bitdefender از اسم‌های بزرگ است. نرم‌افزار اندروید این شرکت بسیار سبک است. درواقع برای جلوگیری از استفاده بی‌رویه از رم و باتری گوشی شما، این برنامه در پس‌زمینه باقی نمی‌ماند.

این قابلیت مثل یک چاقوی دولبه می‌ماند. از طرفی کار زیادی از سیستم شما کشیده نمی‌شود و از طرف دیگر باید برای اسکن‌ها به صورت دستی از آن استفاده کنید. از دیگر مزایای این برنامه می‌‌توان به جزئیات کم آن اشاره کرد. همین که برنامه را نصب کردید می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

از خوبی‌های نسخه پولی این برنامه می‌توان به سیستم ضد سرقت و آنتی‌ ویروس مخصوص گوگل کروم اشاره کرد.

یکی از مواردی که فقط مخصوص این آنتی‌ ویروس است، سیستم WearOn است که با ساعت هوشمند شما ست می‌شود و اگر گوشی خود را فراموش کنید به شما هشدار می‌دهد. بهترین آنتی ویروس اندرویدی 2018

دانلود آنتی ویروس: Bitdefender Antivirus Free


۳. AVL

مزایا

  • آنتی‌ویروس قوی
  • استفاده کم از منابع گوشی
  • قابلیت بلاک تماس‌ها

Anity AVL برنده سابق تست AV در بخش بهترین محافظ برای گوشی‌همراه است. این اپ نه تنها دارای دیتابیس قوی برای شناسایی ویروس ها است، بلکه تمامی فایل‌های قابل اجرا را شناسایی می کند. بهترین آنتی ویروس اندرویدی 2018

از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار جلوگیری از دریافت تماس از شماره‌های که مشخص می‌کنید و سیستم ضد هک از طرف سایت‌های مخرب را می‌توان نام‌ برد. همین که این نرم‌افزار از منابع گوشی شما استفاده زیادی ندارد نکته مهمی است و برای کسانی که نگران عمر باتری خود هستند گزینه مناسبی است. بهترین آنتی ویروس اندرویدی 2018

دانلود آنتی ویرویس: AVL

 
 
 
 
 
 

 



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

چندی پیش خبری درباره به‌روزرسانی محصولات میان‌رده سامسونگ به اندروید ۸ را در موبایلستان مطالعه کردید و به‌تازگی این شرکت ضمن تائید آن خبر، اطلاعات بیشتری در این زمینه افشا ساخته است.

مطالب مرتبط

اندروید پای (P) یا اندروید ۹ آماده عرضه به بازار است و به همین دلیل نیز انتظار دریافت نسخه ۸ برای محصولات ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷، امر چندان عجیبی نیست. سامسونگ نیز بر همین اساس اطلاعات مربوط به به‌روزرسانی محصولات خود را در دستvs رسانه‌ها قرار داد.

این امر موجب شد که این شرکت به‌صورت رسمی اعلام کند که برنامه یاد شده رسمی بوده و از اواخر ۲۰۱۸ و اوایل ۲۰۱۹ شاهد دریافت به‌روزرسانی توسط کاربران خواهیم بود. نکته مهم این است که معلوم نیست که این تلفن‌های همراه قرار است تا اندروید ۸ را دریافت کنند یا اندروید ۸.۱ را خواهند گرفت.

شرکت سامسونگ به‌صورت رسمی اعلام کرده است که این فهرست به‌معنای عرضه قطعی به‌روزرسانی برای کاربران نخواهد بود. دلیل این امر نیز این است که سامسونگ به‌صورت قطعی از سازگاری دستگاه‌ها با اندروید اوریو مطمئن نیست و به همین دلیل نیز ممکن است در صورت مواجهه با مشکلات شاهد حذف دستگاه‌هایی از این لیست باشیم. با این شرایط کاری از ما ساخته نیست باید منتظر ماند تا یک سال کامل بگذرد و بعد از آن می‌توان به‌صورت قطعی منتظر نسخه جدید باقی مانده یا اینکه سعی کنیم به اندروید فعلی عادت کنیم.

 

دریافت اندروید 8 برای گوشی سامسونگ

دریافت اندروید 8 برای گوشی‌های سونی

 

دریافت اندروید 8 برای گوشی های هواوی

 

منبع: موبایلستان

 



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

بازی مومو یکی دیگر از بازی‌هایی است که اخیرا با هدف تخریب روح و روان کاربران که اکثرا قشر نوجوان جامعه هستند٬ در حال گسترش مخاطب است. با موبایلستان همراه باشید تا نگاهی جامع بر این بازی اینترنتی داشته باشیم.

سال ۲۰۱۷ بازی اینترنتی نهنگ آبی که به خودکشی ده‌ها نوجوان در سراسر جهان منجر شده بود٬ تلنگری برای والدینی بود که فضای مجازی را بدون اعمال محدودیت و نظارت در اختیار فرزندانشان قرار داده‌اند. اما متاسفانه بازی نهنگ آبی آخرین بازی فضای مجازی برای قربانی کردن نوجوانان نبود. می ۲۰۱۸ (اردیبهشت ۹۷) بازی دیگری با نام مریم بین نوجوانان رواج یافت. این بازی نیز با هدف قرار دادن ذهن مخاطب و ایجاد بار منفی روانی برای نوجوانان و جوانان بسیاری مشکلات عدیده‌ای را ایجاد نمود. هنوز زمان زیادی از بازی مریم و هشدارهای مسئولین درباره‌ی این بازی نگذشته بود که خودکشی دختر ۱۲ ساله‌ای در کشور آرژانتین جهان را در بهت فرو برد. این دختر که از تمام فعالیت‌ها و مراحل خودکشی خود فیلم گرفته بود پلیس را وادار کرد که دلیل این خودکشی را جدی‌تر پیگیری کند. تماس‌های ناشناس و پیام‌های تهدید آمیز از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ این دخترک را وادار کرده بود که خود را در حیاط خانه‌شان به دار بیاویزد. اما این تماس‌های ناشناس از کجا برقرار می‌شدند؟

بازی مومو و زن ترسناک روی پروفایل:

تصویر زن ترسناکی که روی پروفایل واتس‌اپ با شماره‌ای ناشناس وجود دارد در واقع یک نقاشی از یک نقاش و عروسک ساز معروف ژاپنی به نام میدوری هایاشی (Midori Hayashi) است اما این نقاش ژاپنی هیچ ارتباطی با این بازی ندارد. این تصویر زنی کم مو با چشمانی از حدقه بیرون زده با دهانی غیرمعول را نشان می‌دهد که پایین تنه آن به شکل پرندگان است و بجای پا پنجه‌هایی با ۵ نگشت و ناخن‌های بسیار بلند دارد. تصویر مومو در اصل از حساب کاربری این نقاش ژاپنی برداشته شده است. مرکز تحقیقات جرایم رایانه‌ای در ایالت تاباسکو مکزیک،‌ معتقد است گسترش این بازی برای نخستین بار در فیسبوک بوده است. اما این بازی چگونه است؟
در خلل این بازی کاربر باید اطلاعاتی نظیر شماره‌ی همراه٬ آی‌دی حساب‌هاب مجازی و اطلاعات محرمانه‌ی دیگری را در اختیار سرور قرار دهد. پس از اینکه کمی از بازی پیش می‌رود تماس‌های مزاحم با شماره‌های ناشناس با پروفایل مومو شروع می‌شوند. این تماس‌ها با پیام‌های تهدید آمیزی که بار روانی بسیار زیادی را به کاربر تحمیل می‌کند ادامه می‌یابد و در نهایت کاربر تسلیم خواسته‌های مومو شده و به زندگی خود پایان می‌دهد. دانلود بازی مومو

 

مشاهده مطلب: بازی مومو یک بازی هیجان‌‌انگیز٬ یا چالشی جدید برای خودکشی؟

منبع: موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

بازی مومو یکی دیگر از بازی‌هایی است که اخیرا با هدف تخریب روح و روان کاربران که اکثرا قشر نوجوان جامعه هستند٬ در حال گسترش مخاطب است. با موبایلستان همراه باشید تا نگاهی جامع بر این بازی اینترنتی داشته باشیم.

سال ۲۰۱۷ بازی اینترنتی نهنگ آبی که به خودکشی ده‌ها نوجوان در سراسر جهان منجر شده بود٬ تلنگری برای والدینی بود که فضای مجازی را بدون اعمال محدودیت و نظارت در اختیار فرزندانشان قرار داده‌اند. اما متاسفانه بازی نهنگ آبی آخرین بازی فضای مجازی برای قربانی کردن نوجوانان نبود. می ۲۰۱۸ (اردیبهشت ۹۷) بازی دیگری با نام مریم بین نوجوانان رواج یافت. این بازی نیز با هدف قرار دادن ذهن مخاطب و ایجاد بار منفی روانی برای نوجوانان و جوانان بسیاری مشکلات عدیده‌ای را ایجاد نمود. هنوز زمان زیادی از بازی مریم و هشدارهای مسئولین درباره‌ی این بازی نگذشته بود که خودکشی دختر ۱۲ ساله‌ای در کشور آرژانتین جهان را در بهت فرو برد. این دختر که از تمام فعالیت‌ها و مراحل خودکشی خود فیلم گرفته بود پلیس را وادار کرد که دلیل این خودکشی را جدی‌تر پیگیری کند. تماس‌های ناشناس و پیام‌های تهدید آمیز از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ این دخترک را وادار کرده بود که خود را در حیاط خانه‌شان به دار بیاویزد. اما این تماس‌های ناشناس از کجا برقرار می‌شدند؟

بازی مومو و زن ترسناک روی پروفایل:

تصویر زن ترسناکی که روی پروفایل واتس‌اپ با شماره‌ای ناشناس وجود دارد در واقع یک نقاشی از یک نقاش و عروسک ساز معروف ژاپنی به نام میدوری هایاشی (Midori Hayashi) است اما این نقاش ژاپنی هیچ ارتباطی با این بازی ندارد. این تصویر زنی کم مو با چشمانی از حدقه بیرون زده با دهانی غیرمعول را نشان می‌دهد که پایین تنه آن به شکل پرندگان است و بجای پا پنجه‌هایی با ۵ نگشت و ناخن‌های بسیار بلند دارد. تصویر مومو در اصل از حساب کاربری این نقاش ژاپنی برداشته شده است. مرکز تحقیقات جرایم رایانه‌ای در ایالت تاباسکو مکزیک،‌ معتقد است گسترش این بازی برای نخستین بار در فیسبوک بوده است. اما این بازی چگونه است؟
در خلل این بازی کاربر باید اطلاعاتی نظیر شماره‌ی همراه٬ آی‌دی حساب‌هاب مجازی و اطلاعات محرمانه‌ی دیگری را در اختیار سرور قرار دهد. پس از اینکه کمی از بازی پیش می‌رود تماس‌های مزاحم با شماره‌های ناشناس با پروفایل مومو شروع می‌شوند. این تماس‌ها با پیام‌های تهدید آمیزی که بار روانی بسیار زیادی را به کاربر تحمیل می‌کند ادامه می‌یابد و در نهایت کاربر تسلیم خواسته‌های مومو شده و به زندگی خود پایان می‌دهد. دانلود بازی مومو

 

مشاهده مطلب: بازی مومو یک بازی هیجان‌‌انگیز٬ یا چالشی جدید برای خودکشی؟

منبع: موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

همان‌طور که پیش‌ از این نیز در موبایلستان بررسی شد، قلم اپل که با نام Apple Pencil شناخته می‌شود یک وسیله جانبی ۹۹ دلاری است که به‌صورت رسمی برای اپل آیپد پرو ساخته‌شده است و هم‌اکنون با ششمین نسل از آیپدهای اپل یعنی آیپد پرو سال ۲۰۱۸ میلادی نیز سازگار شده است. بنابراین کاربران آیفون‌ها و آیپدهای قدیمی‌تر شانس استفاده از این محصول را نخواهند داشت. با این‌ وجود به‌تازگی ترفند ساده‌ای کشف‌ شده است که می‌تواند استفاده از این قلم بر روی تمامی دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS را ممکن سازد.

مطالب مرتبط

اگر شما هم یکی از کاربران محصول اپل هستید و مایلید تا از این قلم بر روی گجت مجهز به سیستم‌عامل iOS خود استفاده کنید، تنها کاری که باید بکنید این است که یک دستمال مرطوب را به بدنه قلم اپل بپیچید. ویدیو مرتبط با این حقه برای اولین بار در وب‌سایت iDeviceHelp منتشر شد و پس‌ازآن بسیاری از کاربران اپل از آن استفاده کرده و جواب گرفتند. البته علت جواب دادن این حقه نیز بسیار ساده است و به نظر می‌رسد که رطوبت موجود در دستمال مرطوب موجب شده است تا قلم یادشده بتواند اتصال لازم را با صفحه‌نمایش دستگاه برقرار بکند.

حقه‌ای برای استفاده از قلم اپل بر روی تمامی دستگاه‌های مجهز به iOS

البته شاید این ایده همیشه و همه‌جا برای شما کاربرد نداشته باشد زیرا به همراه داشتن دستمال مرطوب و پیچیدن آن به دور قلم اپل به‌صورت دائمی ممکن نخواهد بود. با این‌ حال دانستن این ترفند کاربردهای بسیار زیادی دارد و در مواقع لزوم می‌توان به‌راحتی از آن بهره‌مند شد. البته باید به خاطر داشت که استفاده دائمی از دستمال مرطوب و تماس دادن آن با صفحه‌نمایش دستگاه‌های هوشمند مسلما بدون ضرر نخواهد بود چون اگرچه رطوبت به‌کار رفته در آن کم است اما استفاده همیشگی به‌هیچ‌ عنوان توصیه نخواهد شد و می‌تواند موجب آسیب رسیدن به پیکسل‌های صفحه‌نمایش شود.


بیشتر بخوانید:



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

 

اسپیکرهای بلوتوثی با حذف محدودیت‌های سیم، امکان استفاده از بلندگو را در هر شرایط محیطی فراهم کرده‌اند. این دستگاه‌ها که از محبوب‌ترین دستگاه‌ها دیجیتالی هستند، سفر به دل طبیعت و کویر، پیکنیک، مهمانی‌ها و جشن‌های کوچک یا حتی انجام کارهای روزانه در خانه و محل کار را برای همه افراد خوشایندتر کرده‌اند. چرا که با استفاده از آن‌ها، کاربران بدون محدودیت می‌توانند به موسیقی دلخواه خود گوش دهند. بلندگوهای تعبیه شده روی گوشی هوشمند، تبلت یا حتی لپ تاپ به خوبی و کیفیت اسپیکرهای شارژی و اسپیکرهای بلوتوثی نیست. به همین دلیل هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانند جایگزین خوبی برای اسپیکرهای وایرلس باشند.

اما بلندگوهای بی سیم کنار همه مزایا و ویژگی‌های کاربردی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی نیز برای کاربران به همراه دارند. چرا که اسپیکرهای شارژی نسبت به بلندگوهای بزرگ که در جای ثابت قرار می‌گیرند بیشتر در معرض آسیب و خطرات مختلف هستند.

رطوبت

لذت بردن از موسیقی هنگام شنا، حمام و کنار دریا یا رودخانه، یکی از بهترین حس‌های دنیا را برای هر فردی فراهم می‌کند. اما در صورتی که اسپیکر شارژی شما در برابر آب و رطوبت مقاومت نداشته باشد، این لذت به خسارت جدی اسپیکر بلوتوثی منتهی خواهد شد. آب و رطوبت، باعث سوختگی یاراز کار افتادگی قطعات داخلی اسپیکر می‌شود. چرا که بخشی از این قطعات نسبت به آب حساس هستند و در صورت مرطوب شدن کاملا از کار می‌افتند. در صورت آسیب بلندگو در برابر رطوبت، باید نسبت به تعمیر اسپیکر بلوتوثی در مراکز تخصصی تعمیر این دستگاه‌ها اقدام کرد.

ضربه

سهل‌انگاری در استفاده از اسپیکرهای شارژی، مهم‌ترین عامل آسیب این اسپیکرها است. بلندگوهای وایرس، نظیر هر دستگاه دیگری، نسبت به ضربه حساس هستند. افتادن از ارتفاع، برخورد با اجسام محکم، تکان‌های شدید و افتادن سایر اجسام روی اسپیکر از رایج‌ترین دلایل آسیب این اسپیکرهای بلوتوثی به شمار می‌آید. اگر کاربران اسپیکر خود را در محل امن و دور از دسترس کودکان قرار دهند، عمر مفید کارکرد آن را افزایش داده‌اند. این ایراد با صداهای اضافه حین پخش موزیک خود را نشان می‌دهد. گاهی نیز با تکان دادن اسپیکر صدای ممکن است صداهای اضافه‌ای شنیده شود. برای تشخیص دقیق ایراد دستگاه و تعمیر اسپیکر شارژی بهترین انتخاب، کمک گرفتن از متخصصان این حوزه است.

صدمه به درگاه شارژ

طبق آمار مرکز تعمیرات تخصصی آروند ، بسیاری از اسپیکرهای بلوتوثی حین شارژ آسیب می‌بینند. این حالت زمانی پیش می‌آید که کاربر اسپیکر وایرلس خود را به کابل شارژ متصل می‌کند تا شارژ شود. اما محل قرارگیری اسپیکر حین شارژ نامناسب است. برای مثال اسپیکر در محل بی ثباتی نظیر لب میز و پنجره قرار داده می‌شود. گاهی نیز پیش می‌آِید هنگامی که اسپیکر در شارژ است، روی زمین قرار داده می‌شود و احتمال له شدن، ضربه خوردن و کشیده شدن کابل شارژ به وجود می‌آید.

با چنین آسیب‌هایی، درگاه شارژ از قسمت داخل آسیب دیده و ارتباط آن با باتری قطع می‌شود. در نتیجه، اسپیکر دیگر شارژ نخواهد شد.

آروند فراز مهرگان ، توانمند در تعمیر اسپیکر بلوتوثی

آسیب دیدن و از کار افتادن اسپیکرهای بلوتوثی، اغلب قابل تعمیر و اصلاح است. اما به شرط آن که به متخصصان این حوزه مراجعه شود. گارانتی آروند یکی از مراکز تخصصی تعمیر اسپیکر شارژی است که با همکاری متخصصان با تجربه، به کارگیری ابزار و دستگاه‌های حرفه‌ای و استفاده از قطعات یدکی اورجینال، اسپیکرهای بلوتوثی ، شارژی و بی‌سیم برندهای مختلف به ویژه JBL را به بهترین نحو ممکن تعمیر می‌کند.

برای دریافت مشاوره یا طرح سوال درباره تعمیر اسپیکر بلوتوثی با واحد فنی مجموعه آروند (02166381006-7) تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

God of War یکی از بازی‌های معروف و محبوب دنیای گیمینگ محسوب می‌شود که تاکنون در سه نسخه مختلف طراحی و عرضه شده است. این بازی طرفداران زیادی دارد که برای اجرای ورژن جدید آن صبورانه منتظر بوده‌اند. کمتر از چهار روز از عرضه بازی God of War گذشته است و کنار همه واکنش‌هایی که کاربران نسبت به این بازی از خود نشان داده‌اند، شاهد نقد و بررسی‌های تخصصی این بازی از سوی منتقدان حرفه‌ای بوده‌ایم که کاملا منصفانه به موارد متعددی اشاره کرده‌اند.

موبایلستان  دنیای فناوری و تکنولوژی فقط باعث راحتی بیشتر زندگی کاربران نشده‌ است. بلکه بخشی از آن بازی‌های کامپیوتری یا بازی‌های کنسول‌های بازی هستند که دری به دنیایی هیجان‌انگیز برای عاشقان گیم باز کرده است. این حوزه از تکنولوژی، با خلق بازی‌های مختلف و فراهم آوردن امکان تجربه هیجانات جدید برای کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. سازندگان بازی‌ها نیز در این زمینه کم نگذاشته‌اند و با طراحی و عرضه بازی‌های مختلف کاربران حرفه‌ای و گیمرها را خشنود کرده‌اند.

در این حالت گمانه‌زنی‌های متعددی درباره این بازی، شخصیت‌های اصلی آن و محیطی که بازی در آن جریان خواهد داشت، به گوش می‌رسد. عکس‌های منتشر شده از این بازی خبر از گرافیک بسیار بالا و محیط‌های هیجان‌انگیز جدیدی می‌دهد که کاربران می‌توانند در طول مراحل مختلف بازی آن‌ها را تجربه کنند. استودیو سازنده بازی با خلق محیطی جذاب و حرفه‌ای، کاربران را به دنیایی واقعی می‌برد که در آن کریتوس و پسرش آترئوس آماده هستند تا سفری جدید و پرخطر در مکان‌های ناشناخته و پر رمز و رازی را تجربه کنند.

بازی God of War برخلاف نسخه‎های پیشین که در یونان باستان جریان داشت، این بار در سرزمین‌های دیگری و در پیرامون افسانه‌های نورس به وقوع می‌پیوندد .موبایلستان  در این نسخه، آترئوس پسر کریتوس او را همراهی خواهد کرد. البته باید گفت آترئوس فقط به عنوان همراه و همسفر کنار پدرش حضور ندارد. بلکه در طی مراحل مختلف بازی با کمان خود او را همراهی و حمایت می‌کند. همچنین پسر کریتوس، نسبت به درک و فهم زبان نورس از پدر خود توانایی بیشتری داشته و در حل مسائل و معماهای پیش رو نقش مهمی ایفا خواهد کرد. در واقع می‌توان گفت این نسخه از بازی God of War با معرفی و حضور پسر کریتوس هیجان و حس و حال جدیدتری پیدا کرده است. ارتباط برقرار کردن کاربران بازی با آترئوس به سادگی انجام می‌پذیرد. چرا که این شخصیت نظیر پدرش، موجودی راسخ، سرسخت و جنگجویی قابل تحسین است که به خوبی هنرهای رزمی خود را در صحنه‌های مبارزه به نمایش می‌گذارد.

شروع بازی God of War

در ابتدای بازی کاربران با تصویری از شخصیت اصلی این بازی، کریتوس و پسرش آترئوس روبه‌رو می‌شوند که وسط یک دریاچه مه گرفته در قایقی نشسته‌اند و به سخنان موجود هولناکی که وسط دریاچه زندگی می‌کند، درباره خدایان نورس گوش می‌دهند. او به نقل شایعات مختلف درباره خدایان نورس برای این پدر و پسر مشغول است. کریتوس و آترئوس نیز جز برای چند سوال گاه و بی‌گاه که به درک بهتر حرف‌های او کمک می‌کند سخنان او را قطع نمی‌کنند. این سر عظیم‌الجثه، با کمی چاشنی حیله‌گری، شایعات مختلف را به گوش کریتوس و آترئوس می‌رساند. حالا این دو شخصیت می‌دانند مسیری سخت، طاقت‌فرسا و پر خطر را پیش رو دارند.

God of War

کریتوس، در این نسخه از بازی نقش یک پدر را به خوبی ایفا می‌کند. او ظاهر پخته‌تری دارد و به وضوح نسبت به پسرش محتاطانه‌تر عمل می‌کند.  موبایلستان  گرچه در این نسخه از بازی هم کریتوس جنگجویی حرفه‌ای و خشن خواهد بود، اما نسبت به پیش آرام‌تر شده و کاملا در نقش یک پدر جا افتاده است. همسر دوم او یعنی مادر آترئوس به تازگی مرده است و کریتوس تصمیم دارد خاکستر پیکر او را به بالاترین قله کوهستان منتقل کند.

در این صحنه از بازی، نمایی کلی از شخصیت کریتوس نمایان است که با تبر قرمز همیشگیش خود را آماده جنگ‌های پیش رو کرده، تا بتواند آرزوی خود برای رساندن خاکستر پیکر همسرش به قله کوه را تحقق بخشد. در همین نقطه سفر پدر و پسر آغاز شده و داستان بازی کلید می‌خورد.

موجودات افسانه‌ای مختلف در بازی

سازندگان بازی God of War در این نسخه نیمه خدای محبوب کریتوس را با الف‌ها، ترول‌ها، سربازان وحشی، و سایر موجودات اسطوره‌ای رو‌به‌رو کرده‌اند. این شخصیت اصلی در نسخه چهارم God of War قادر است حرکات بیشتری انجام دهد. مثلا با پرتاب تبر خود می‌تواند قابلیت‌های مختلف جنگی آن را به نمایش بگذارد و جمجمه دشمنانش را خرد کند. کریتوس می‌تواند نظیر یک بوکسور حرفه‌ای بجنگد و صحنه‌های مبارزه هیجان‌انگیزی را برای کاربران خلق کند. بنابراین گیمرها، نباید نسبت به لحظات جنگی این بازی نگرانی داشته باشند و می‌توانند بازی پر شوری را تجربه کنند.

به طور کل می‌توان گفت شخصیت‌های فرعی مختلفی در این نسخه از بازی God of War حضور دارند که با نقش‌های طولانی یا کوتاه در مسیر بازی تاثیر گذاشته و تغییرات مختلفی در ماجرای سفر و پیشبرد داستان این پدر و پسر ایجاد می‌کنند. برخی از این شخصیت‌ها به عنوان راهنما در طول مسیر بازی مواردی را به این دو مسافر گوشزد می‌کنند و بقیه آن‌ها در نقش دشمنان مختلف، سعی در نابودی کریتوس و آترئوس دارند که در جنگ‌های سنگین و مهیبی با آن‌ها رو‌به‌رو می‌شوند.

تغییرات مختلف بازی God of War

سازندگان بازی God of War در این نسخه تغییرات چشمگیری ایجاد کرده‌اند که واکنش‌های مختلفی از سوی منتقدان به همراه داشته است. گرچه در نهایت باید گفت همه سایت‌های معتبر بازی در جهان و همه منتقدان به کیفیت بی‌نظیر بازی، داستان هیجان‎انگیز و قابلیت‌های جذاب آن اعتراف کرده‎ و امتیاز بالایی به آن داده‌اند. این منتقدان با بررسی تغییرات نسخه جدید God of War، به موارد مختلفی اشاره کرده‌اند که مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه بررسی خواهیم کرد

 

مشاهده مطلب:  داستان بازی ۴ God of War و تمام نکات منحصربفرد آن

منبع:  موبایلستان 



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی
گارانتی آروند با همکاری متخصصان باتجربه و تجهیزات حرفه‌ای، اسپیکرهای JBL را به طور حرفه‌ای و تخصصی تعمیر می‌کند.

تعمیر اسپیکر JBL

 

اسپیکرها از کاربردی‌ترین دستگاه‌های دیجیتالی هستند که با فراهم آوردن امکان پخش موزیک در هر شرایطی، محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده‌اند. به همین دلیل تولید کنندگان زیادی همواره در پی طراحی و تولید اسپیکر هستند. یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان بلندگو و اسپیکر که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد، JBL است که انواع محصولات مربوط به صوت، اعم از اسپیکرهای حرفه‌ای و بزرگ، اسپیکرهای کوچک و بلوتوثی پورتابل، انواع هدفون، ساندبار و... را در کارنامه کاری و تولیدات خود دارد.

این برند آمریکایی اسپیکرهایی با کیفیت بسیار بالا طراحی کرده است که می‌توانند ساعت‌ها به پخش موزیک پرداخته و سال‌ها برای کاربر فعال باشند. اما حتی بهترین و باکیفیت‌ترین اسپیکرها نیز در صورت عدم استفاده صحیح یا عدم رعایت نکات مربوط به مراقبت و نگهداری بلنگو، آسیب دیده و مشکل پیدا خواهند کرد. اسپیکرهای جی بی ال نیز از این قانون مستثنی نیستند و در صورت استفاده نادرست، احتمال آسیب آن‌ها نیز وجود دارد. در ادامه بخشی از آسیب‌های مربوط به اسپیکرهای جی بی ال حرفه‌ای و اسپیکرهای JBL خانگی را بررسی خواهیم کرد. برای طرح سوال یا مشاوره درباره تعمیر اسپیکر JBL، با واحد فنی مجموعه آروند تماس بگیرید.

یکی از رایج‌ترین دلایل ایراد اسپیکرهای JBL و بسیاری دیگر از اسپیکرها و دستگاه‌های صوتی، عدم اتصال به محافظ برق است. این اشکال در همه انواع اسپیکر حرفه‌ای و خانگی وجود دارد. چرا که استفاده نکردن از محافظ برق، باعث می‌شود دستگاه مستقیما به برق وصل بوده و نوسانات برق روی آن اثر بگذارد. نوسانات برق باعث می‌شود اسپیکر تحت فشار بالا قرار گرفته و در نهایت دچار ایرادات و اشکالات شود. در چنین حالتی برای تعمیر اسپیکر JBL، کاربران باید به مراکز تعمیر تخصصی اسپیکر مراجعه کنند و نباید بدون داشتن اطلاعات فنی خودشان اقدام به تعمیر دستگاه بکنند.

از دیگر عوامل مشکل‌ساز که برای اسپیکرهای بزرگ و حرفه‌ای JBL پیش می‌آید، عدم هماهنگی بین آمپلی فایر و اسپیکر است. استفاده از آمپلی فایری که توان خروجی آن بسیار بیشتر از توان خروجی اسپیکر است، باعث می‌شود بلندگو با اتصال به اسپیکر بسوزد و آسیب جدی ببیند. به همین دلیل، مهم است که افراد پیش از اتصال اسپیکرها، توان خروجی اسپیکر و بلندگو را بررسی کنند. در صورت لطمه دیدن اسپیکرهای حرفه‌ای در اثر اتصال به آمپلی فایر، کاربران باید برای تعمیر اسپیکر جی بی ال خود، به سراغ متخصصان فنی و حرفه‌ای تعمیر اسپیکر بروند تا این افراد با دانش و تجربه کافی، اسپیکر را تعمیر کنند.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

سیستم عامل اندروید دارای قابلیت‌های مختلفی است که می‌توانند برای کاربران این سیستم عامل بسیار کاربردی باشند. در این مقاله از موبایلستان قصد داریم تا با ۷ مورد از آن‌ها آشنا شویم. همراه ما باشید.

سیستم عامل اندروید قابلیت‌های مختلفی را ارائه می‌کند که احتمالا از آن‌ها خبر ندارید و البته بهتر است که از تمام این قابلیت‌ها استفاده کنید. از جمله این قابلیت‌های ناآشنا می‌توان به رام‌های سفارشی، لانچر‌های ویژه، نور نوتیفیکیشن‌ها، دستورات حرکتی، پک‌های آیکون و بسیاری از موارد این چنینی اشاره کرد. دانلود رایگان نرم افزار اندروید در این مقاله به بررسی ۷ موردی می‌پردازیم که بهتر است کاربران اندروید از آن‌ها استفاده کنند. ترفندهای اندروید 8 را یاد بگیرید.

مطالب مرتبط:

۱- اولویت‌بندی نوتیفیکیشن‌ها

در نسخه ۸.۰ از سیستم عامل اندروید با نام Oreo بخش مدیریت نوتیفیکیشن‌ها تا حد زیادی ارتقا یافته است. کاربران در این نسخه می‌توانند وارد بخش نوتیفیکیشن اپلیکیشن‌ها شده و تنظیمات زیادی را بر اساس هر اپلیکیشن اعمال کنند. این قابلیت باعث می‌شود که کاربران بر اساس نیاز‌هایشان، نوتیفکیشن گوشی را تنظیم کرده و به اپلیکیشن یا سرویسی، اولولیت بیشتری را ارائه کنند. این موضوع مخصوصا برای افرادی که اپلیکیشن‌های زیادی روی تلفن هوشمندشان نصب می‌کنند بسیار کاربردی خواهد بود. برای انجام این کار باید به شکل زیر اقدام کنید:دانلود رایگان نرم افزار اندروید

  • در منو گوشی، اپلیکیشنی را که می‌خواهید تنظیمات نوتیفیکیشن آن‌ها را تغییر دهید، انتخاب کرده و انگشتتان را روی آن نگهدارید تا منو مربوطه نمایش داده شود.
  • حال از طریق منوی مربوطه، وارد بخش نوتیفکیشن (Notification) شوید. در این بخش می‌توانید تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کنید.

۲- بهبود عملکرد وای‌فای

آیا می‌دانستید که مرورگر کروم قابلیتی دارد که از طریق آن می‌توانید در زمان و هزینه‌های مربوط به اینترنت صرفه جویی کنید؟ با استفاده از این قابلیت که بسیاری از افراد از آن اطلاعی ندارند، می‌توانید میزان مصرف اینترنت‌تان را تا ۳۰ درصد کاهش دهید.

مرورگر کروم را اجرا کرده و وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید. در این قسمت گزینه ذخیره داده یا همان Data Saver را فعال کنید. با انجام این کار، مرورگر کروم دانلود رایگان نرم افزار اندروید پیش از این که صفحات وب را نمایش دهد، ترفندهای اندروید 8 آن‌ها را فشرده می‌کند و همین کار باعث کاهش مصرف داده توسط دستگاه می‌شود.

مطالب مرتبط:

 دانلود رایگان نرم افزار اندروید

در زمینه اینترنت و ترفندهای اندروید 8 در دستگاه‌های اندرویدی، قابلیت جذاب دیگری نیز وجود دارد که از طریق آن می‌توانید اتصال وای‌فای را در زمان خاموش بودن صفحه گوشی همچنان حفظ کنید. با وجود اینکه انجام این کار باعث می‌شود تا دستگاه شما نتواند در زمان‌های خاموش بودن نمایشگر محتوا را دانلود کند، ترفندهای اندروید 8 اما مصرف باتری دستگاه کاهش خواهد یافت. عدم نیاز به وصل شدن به وای‌فای در هر زمان روشن کردن نمایشگر دلیلی است که باعث می‌شود مصرف باتری دستگاه کاهش یابد. برای فعال کردن این قابلیت باید به شکل زیر اقدام کنید. دانلود رایگان نرم افزار اندروید

  • وارد بخش تنظیمات گوشی شوید و سپس به سراغ گزینه وای‌فای (Wi-Fi) و پیشرفته (Advanced) بروید.
  • در این قسمت گزینه Keep Wi-Fi on during sleep را لمس کنید و گزینه همیشه (Always) را انتخاب نمایید.
 


:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

سیستم عامل اندروید دارای قابلیت‌های مختلفی است که می‌توانند برای کاربران این سیستم عامل بسیار کاربردی باشند. در این مقاله از موبایلستان قصد داریم تا با ۷ مورد از آن‌ها آشنا شویم. همراه ما باشید.

سیستم عامل اندروید قابلیت‌های مختلفی را ارائه می‌کند که احتمالا از آن‌ها خبر ندارید و البته بهتر است که از تمام این قابلیت‌ها استفاده کنید. از جمله این قابلیت‌های ناآشنا می‌توان به رام‌های سفارشی، لانچر‌های ویژه، نور نوتیفیکیشن‌ها، دستورات حرکتی، پک‌های آیکون و بسیاری از موارد این چنینی اشاره کرد. دانلود رایگان نرم افزار اندروید در این مقاله به بررسی ۷ موردی می‌پردازیم که بهتر است کاربران اندروید از آن‌ها استفاده کنند. ترفندهای اندروید 8 را یاد بگیرید.

مطالب مرتبط:

۱- اولویت‌بندی نوتیفیکیشن‌ها

در نسخه ۸.۰ از سیستم عامل اندروید با نام Oreo بخش مدیریت نوتیفیکیشن‌ها تا حد زیادی ارتقا یافته است. کاربران در این نسخه می‌توانند وارد بخش نوتیفیکیشن اپلیکیشن‌ها شده و تنظیمات زیادی را بر اساس هر اپلیکیشن اعمال کنند. این قابلیت باعث می‌شود که کاربران بر اساس نیاز‌هایشان، نوتیفکیشن گوشی را تنظیم کرده و به اپلیکیشن یا سرویسی، اولولیت بیشتری را ارائه کنند. این موضوع مخصوصا برای افرادی که اپلیکیشن‌های زیادی روی تلفن هوشمندشان نصب می‌کنند بسیار کاربردی خواهد بود. برای انجام این کار باید به شکل زیر اقدام کنید:دانلود رایگان نرم افزار اندروید

  • در منو گوشی، اپلیکیشنی را که می‌خواهید تنظیمات نوتیفیکیشن آن‌ها را تغییر دهید، انتخاب کرده و انگشتتان را روی آن نگهدارید تا منو مربوطه نمایش داده شود.
  • حال از طریق منوی مربوطه، وارد بخش نوتیفکیشن (Notification) شوید. در این بخش می‌توانید تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کنید.

۲- بهبود عملکرد وای‌فای

آیا می‌دانستید که مرورگر کروم قابلیتی دارد که از طریق آن می‌توانید در زمان و هزینه‌های مربوط به اینترنت صرفه جویی کنید؟ با استفاده از این قابلیت که بسیاری از افراد از آن اطلاعی ندارند، می‌توانید میزان مصرف اینترنت‌تان را تا ۳۰ درصد کاهش دهید.

مرورگر کروم را اجرا کرده و وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید. در این قسمت گزینه ذخیره داده یا همان Data Saver را فعال کنید. با انجام این کار، مرورگر کروم دانلود رایگان نرم افزار اندروید پیش از این که صفحات وب را نمایش دهد، ترفندهای اندروید 8 آن‌ها را فشرده می‌کند و همین کار باعث کاهش مصرف داده توسط دستگاه می‌شود.

مطالب مرتبط:

 دانلود رایگان نرم افزار اندروید

در زمینه اینترنت و ترفندهای اندروید 8 در دستگاه‌های اندرویدی، قابلیت جذاب دیگری نیز وجود دارد که از طریق آن می‌توانید اتصال وای‌فای را در زمان خاموش بودن صفحه گوشی همچنان حفظ کنید. با وجود اینکه انجام این کار باعث می‌شود تا دستگاه شما نتواند در زمان‌های خاموش بودن نمایشگر محتوا را دانلود کند، ترفندهای اندروید 8 اما مصرف باتری دستگاه کاهش خواهد یافت. عدم نیاز به وصل شدن به وای‌فای در هر زمان روشن کردن نمایشگر دلیلی است که باعث می‌شود مصرف باتری دستگاه کاهش یابد. برای فعال کردن این قابلیت باید به شکل زیر اقدام کنید. دانلود رایگان نرم افزار اندروید

  • وارد بخش تنظیمات گوشی شوید و سپس به سراغ گزینه وای‌فای (Wi-Fi) و پیشرفته (Advanced) بروید.
  • در این قسمت گزینه Keep Wi-Fi on during sleep را لمس کنید و گزینه همیشه (Always) را انتخاب نمایید.
 


:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

سیستم عامل اندروید دارای قابلیت‌های مختلفی است که می‌توانند برای کاربران این سیستم عامل بسیار کاربردی باشند. در این مقاله از موبایلستان قصد داریم تا با ۷ مورد از آن‌ها آشنا شویم. همراه ما باشید.

سیستم عامل اندروید قابلیت‌های مختلفی را ارائه می‌کند که احتمالا از آن‌ها خبر ندارید و البته بهتر است که از تمام این قابلیت‌ها استفاده کنید. از جمله این قابلیت‌های ناآشنا می‌توان به رام‌های سفارشی، لانچر‌های ویژه، نور نوتیفیکیشن‌ها، دستورات حرکتی، پک‌های آیکون و بسیاری از موارد این چنینی اشاره کرد. دانلود رایگان نرم افزار اندروید در این مقاله به بررسی ۷ موردی می‌پردازیم که بهتر است کاربران اندروید از آن‌ها استفاده کنند. ترفندهای اندروید 8 را یاد بگیرید.

مطالب مرتبط:

۱- اولویت‌بندی نوتیفیکیشن‌ها

در نسخه ۸.۰ از سیستم عامل اندروید با نام Oreo بخش مدیریت نوتیفیکیشن‌ها تا حد زیادی ارتقا یافته است. کاربران در این نسخه می‌توانند وارد بخش نوتیفیکیشن اپلیکیشن‌ها شده و تنظیمات زیادی را بر اساس هر اپلیکیشن اعمال کنند. این قابلیت باعث می‌شود که کاربران بر اساس نیاز‌هایشان، نوتیفکیشن گوشی را تنظیم کرده و به اپلیکیشن یا سرویسی، اولولیت بیشتری را ارائه کنند. این موضوع مخصوصا برای افرادی که اپلیکیشن‌های زیادی روی تلفن هوشمندشان نصب می‌کنند بسیار کاربردی خواهد بود. برای انجام این کار باید به شکل زیر اقدام کنید:دانلود رایگان نرم افزار اندروید

  • در منو گوشی، اپلیکیشنی را که می‌خواهید تنظیمات نوتیفیکیشن آن‌ها را تغییر دهید، انتخاب کرده و انگشتتان را روی آن نگهدارید تا منو مربوطه نمایش داده شود.
  • حال از طریق منوی مربوطه، وارد بخش نوتیفکیشن (Notification) شوید. در این بخش می‌توانید تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کنید.

۲- بهبود عملکرد وای‌فای

آیا می‌دانستید که مرورگر کروم قابلیتی دارد که از طریق آن می‌توانید در زمان و هزینه‌های مربوط به اینترنت صرفه جویی کنید؟ با استفاده از این قابلیت که بسیاری از افراد از آن اطلاعی ندارند، می‌توانید میزان مصرف اینترنت‌تان را تا ۳۰ درصد کاهش دهید.

مرورگر کروم را اجرا کرده و وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید. در این قسمت گزینه ذخیره داده یا همان Data Saver را فعال کنید. با انجام این کار، مرورگر کروم دانلود رایگان نرم افزار اندروید پیش از این که صفحات وب را نمایش دهد، ترفندهای اندروید 8 آن‌ها را فشرده می‌کند و همین کار باعث کاهش مصرف داده توسط دستگاه می‌شود.

مطالب مرتبط:

 دانلود رایگان نرم افزار اندروید

در زمینه اینترنت و ترفندهای اندروید 8 در دستگاه‌های اندرویدی، قابلیت جذاب دیگری نیز وجود دارد که از طریق آن می‌توانید اتصال وای‌فای را در زمان خاموش بودن صفحه گوشی همچنان حفظ کنید. با وجود اینکه انجام این کار باعث می‌شود تا دستگاه شما نتواند در زمان‌های خاموش بودن نمایشگر محتوا را دانلود کند، ترفندهای اندروید 8 اما مصرف باتری دستگاه کاهش خواهد یافت. عدم نیاز به وصل شدن به وای‌فای در هر زمان روشن کردن نمایشگر دلیلی است که باعث می‌شود مصرف باتری دستگاه کاهش یابد. برای فعال کردن این قابلیت باید به شکل زیر اقدام کنید. دانلود رایگان نرم افزار اندروید

  • وارد بخش تنظیمات گوشی شوید و سپس به سراغ گزینه وای‌فای (Wi-Fi) و پیشرفته (Advanced) بروید.
  • در این قسمت گزینه Keep Wi-Fi on during sleep را لمس کنید و گزینه همیشه (Always) را انتخاب نمایید.
 


:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

مجموعه گارانتی و تعمیر تخصصی دستگاه‌های حرفه‌ای صوتی و تصویری آروند فراز مهرگان، یکی از مراکز اصلی تعمیر دستگاه‌های حوزه موسیقی و صدا محسوب می‌شود که با گرد هم آوردن جمعی از مهندسان فنی با تجربه و متخصصان حوزه سخت افزار، به کارگیری امکانات و دستگاه‌های حرفه‌ای ویژه تعمیرات و داشتن دانش کافی در این زمینه توانایی و تخصص گارانتی یا تعمیر دستگاه‌ها و تجهیزات استودیویی را دارد. این مرکز برای تععمیر میکسر ، تعمیر اسپیکر، تعمیر باند پسیو ، تعمیر باند اکتیو ، تعمیر میکروفون و تعمیر آمپلی فایر یا تعمیر رکوردر مهارت و تسلط کافی داشته و با 10 سال تجربه در این زمینه، اعتماد کاربران و مشتریان زیادی را جلب کرده است.

البته این مجموعه نه تنها در تعمیر تجهیزت استودیویی، بلکه در تعمیر سایر دستگاه‌های صوتی نظیر تعمیر اسپیکر بلوتوثی ، تعمیر اسپیکر شارژی ، تعمیر اسپیکر JBL و... نیز توانمند بوده و کاربران می‌‌توانند برای دستگاه‌های صوتی خانگی نیز به آروند مراجعه کنند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های آروند فراز مهرگان در تعمیر دستگاه‌های صوتی حرفه‌ای، استفاده از قطعات یدکی اصل است. بنابراین کاربران می‌توانند نسبت به حفظ کیفیت دستگاه‌های خود پس از تعمیر و تعویض قطعه نیز اطمینان خاطر داشته باشند. گارانتی آروند با استفاده از قطعات و لوازم باکیفیت و اورجینال، همه دستگاه‌ها را با کیفیت بالا تعمیر خواهد کرد و تغییری در کیفیت آن‌ها ایجاد نمی‌کند.

مجموعه گارانتی و تعمیر تخصصی دستگاه‌های حرفه‌ای صوتی و تصویری آروند فراز مهرگان، یکی از مراکز اصلی تعمیر دستگاه‌های حوزه موسیقی و صدا محسوب می‌شود که با گرد هم آوردن جمعی از مهندسان فنی با تجربه و متخصصان حوزه سخت افزار، به کارگیری امکانات و دستگاه‌های حرفه‌ای ویژه تعمیرات و داشتن دانش کافی در این زمینه توانایی و تخصص گارانتی یا تعمیر دستگاه‌ها و تجهیزات استودیویی را دارد. این مرکز برای تععمیر میکسر ، تعمیر اسپیکر، تعمیر باند پسیو ، تعمیر باند اکتیو ، تعمیر میکروفون و تعمیر آمپلی فایر یا تعمیر رکوردر مهارت و تسلط کافی داشته و با 10 سال تجربه در این زمینه، اعتماد کاربران و مشتریان زیادی را جلب کرده است.

از طرفی تجهیزات استودیو دستگاه‌های گران‌قیمتی هستند که کنار ارائه قابلیت‌های متنوع، شرایط نگهداری حساسی دارند. چرا که این تجهیزات اغلب در برابر رطوبت، ضربه، فشار و از همه مهم‌تر نوسانات برق و آسیب‌های الکترونیکی شدیدا آسیب پذیر هستند.

اما در موارد بسیاری کاربران این دستگاه‌ها به دلیل عدم دانش و آگاهی کافی درباره این ابزار موسیقی، نسبت به شرایط نگهداری و استفاده از تجهیزات استودیویی توجه کافی نداشته و بیش از پیش آن‌ها را در معرض آسیب قرار می‌دهند.

به این ترتیب شرایط محیطی نامطلوب، کاربری ناشیانه، عدم توجه به موارد ایمنی مربوط به برق دستگاه و... دست در دست هم داده و بستر مناسبی برای آسیب تجهیزات استودیویی فراهم می‌کنند. در نتیجه احتمال خرابی و ایراد در این تجهیزات بالا خواهد رفت.

یکی از دغدغه کاربران دستگاه‌های استودیویی، شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش این تجهیزات است. چرا که با توجه به شرایط کنونی ایران و عدم وجود نمایندگی رسمی این دستگاه‌ها در کشور ما، احتمال تعمیر استاندارد و دقیق تجهیزات استودیویی یا دستگاه‌های حرفه‌ای موسیقی بسیار کم خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

باندهای پسیو و باندهای اکتیو از انواع اسپیکرهایی هستند که برای فضاهای بزرگ و در مقیاس های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. نکته حائز اهمیت درباره این باندها ، عدم برتری هریک از باندهای پسیو یا اکتیو نسبت به مدل دیگری است. در واقع باید گفت این دو نوع اسپیکر، هیچ یک بر دیگری برتری ندارد و کاربران باید متناسب با نوع کاربری خود بهترین نمونه آن ها را برای خود انتخاب کنند.

باند اکتیو یا فعال به یک آمپلی فایر داخلی مجهز شده است که هنگام استفاده از دستگاه،  قادر است صدای اسپیکر را قدرتمندتر از حالت معمول پخش کند. اما باند پسیو یا غیر فعال فاقد چنین آمپلی فایری است و کاربران برای استفاده از باند پسیو حتما باید آن را به یک آمپلی فایر وصل کنند تا صدای خروجی کیفیت، قدرت و وضوح کافی را داشته باشد.

اسیکرهای پسیو و اکتیو دستگاه هایی هستند که علاوه بر نوع کاربری و تنظیمات پخش، باید درباره نحوه اتصال آن ها به یکدیگر یا به آمپلی فایر و میکسر به کاربران آموزش داده شود. چرا که عدم هماهنگی بین اسپیکر اکتیو و پسیو، با آمپلی فایر با میکسر موجب می شود باند یا سایر دستگاه های متصل به آن آسیب ببینند.

اگر کاربران باند اکتیو با باند پسیو را به آمپلی فایری وصل کنند که توان بالاتری از این دستگاه ها داشته باشد، به اسپیکر و باند مورد نظر فشار زیادی وارد شده و باند آسیب خواهد دید.

علت بسیاری از سوختگی ها و قطعی های صدا در باند های اکتیو و پسیو همین موضوع است. چرا که کاربران به این نکته اساسی توجهی نکرده و بدون در نظر گرفتن توان خروجی دستگاه های مختلف، آن ها به هم وصل می کنند.

در صورتی که اسپیکر مورد نظر دچار سوختگی ، آسیب یا قطعی صدا شود، باید برای تعمیر باند اکتیو به مراکز تعمیرات تخصصی اسپیکرها و باند های اکتیو مراجعه کرد. این مساله درباره اسپیکرهای پسیو نیز صادق است. یعنی در صورتی که اسپیکر به دلیل عدم آگاهی کاربری و سهل انگاری او دچار قطعی صدا و سوختگی شود، کاربران باید برای تعمیر باند پسیو ، این دستگاه را به متخصان فنی و تعمیرکاران متخصص این حوزه ارجاع دهند.

در تعمیر باند اکتیو  و همچنین تعمیر باند پسیو متخصصان فنی با باز کردن باند ، نوع ایرا و علت آن را شناسایی کرده و نسبت به اصلاح و تعمیر آن اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

مرکز تخصصی تعمیرات و گارانتی آروند ، یکی از تخصصی ترین مرکز تعمیرات اسپیکر ، باند ، بلندگو و دستگاه های صوتی و تصویری دیگر نظیر میکسر و پاور میکسر ، آمپلی فایر و رکوردر ، هدفون و میکروفون ، پردازنده و... است. این مجموعه با گرد هم آوردن گروهی از متخصصلن فنی که علم انجام چنین تعمیرات حرفه ای و پیچیده ای را دارند، فراهم آوردن امکانات و دستگاه های مختاف برای انجام تعمیرات و داشتن تجربه کافی در این حوزه، به مرکزی تخصصی و توانا برای تعمیرات حرفه ای و تخصصی تبدیل شده است. آروند برای تعمیرات دستگاه ها از  قطعات یدکی اورجینال استفاده می کند. به همین دلیل کاربران می توانند بدون نگرانی از آسیب دستگاه های خود، آن ها را به دستان توانمند متخصصان آروند بسپارند.

منبع: سایت آروند فراز مهرگان



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی
گارانتی آروند با همکاری متخصصان باتجربه و تجهیزات حرفه‌ای، اسپیکرهای JBL را به طور حرفه‌ای و تخصصی تعمیر می‌کند.

تعمیر اسپیکر JBL

 

اسپیکرها از کاربردی‌ترین دستگاه‌های دیجیتالی هستند که با فراهم آوردن امکان پخش موزیک در هر شرایطی، محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده‌اند. به همین دلیل تولید کنندگان زیادی همواره در پی طراحی و تولید اسپیکر هستند. یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان بلندگو و اسپیکر که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد، JBL است که انواع محصولات مربوط به صوت، اعم از اسپیکرهای حرفه‌ای و بزرگ، اسپیکرهای کوچک و بلوتوثی پورتابل، انواع هدفون، ساندبار و... را در کارنامه کاری و تولیدات خود دارد.

این برند آمریکایی اسپیکرهایی با کیفیت بسیار بالا طراحی کرده است که می‌توانند ساعت‌ها به پخش موزیک پرداخته و سال‌ها برای کاربر فعال باشند. اما حتی بهترین و باکیفیت‌ترین اسپیکرها نیز در صورت عدم استفاده صحیح یا عدم رعایت نکات مربوط به مراقبت و نگهداری بلنگو، آسیب دیده و مشکل پیدا خواهند کرد. اسپیکرهای جی بی ال نیز از این قانون مستثنی نیستند و در صورت استفاده نادرست، احتمال آسیب آن‌ها نیز وجود دارد. در ادامه بخشی از آسیب‌های مربوط به اسپیکرهای جی بی ال حرفه‌ای و اسپیکرهای JBL خانگی را بررسی خواهیم کرد. برای طرح سوال یا مشاوره درباره تعمیر اسپیکر JBL، با واحد فنی مجموعه آروند تماس بگیرید.

یکی از رایج‌ترین دلایل ایراد اسپیکرهای JBL و بسیاری دیگر از اسپیکرها و دستگاه‌های صوتی، عدم اتصال به محافظ برق است. این اشکال در همه انواع اسپیکر حرفه‌ای و خانگی وجود دارد. چرا که استفاده نکردن از محافظ برق، باعث می‌شود دستگاه مستقیما به برق وصل بوده و نوسانات برق روی آن اثر بگذارد. نوسانات برق باعث می‌شود اسپیکر تحت فشار بالا قرار گرفته و در نهایت دچار ایرادات و اشکالات شود. در چنین حالتی برای تعمیر اسپیکر JBL، کاربران باید به مراکز تعمیر تخصصی اسپیکر مراجعه کنند و نباید بدون داشتن اطلاعات فنی خودشان اقدام به تعمیر دستگاه بکنند.

از دیگر عوامل مشکل‌ساز که برای اسپیکرهای بزرگ و حرفه‌ای JBL پیش می‌آید، عدم هماهنگی بین آمپلی فایر و اسپیکر است. استفاده از آمپلی فایری که توان خروجی آن بسیار بیشتر از توان خروجی اسپیکر است، باعث می‌شود بلندگو با اتصال به اسپیکر بسوزد و آسیب جدی ببیند. به همین دلیل، مهم است که افراد پیش از اتصال اسپیکرها، توان خروجی اسپیکر و بلندگو را بررسی کنند. در صورت لطمه دیدن اسپیکرهای حرفه‌ای در اثر اتصال به آمپلی فایر، کاربران باید برای تعمیر اسپیکر جی بی ال خود، به سراغ متخصصان فنی و حرفه‌ای تعمیر اسپیکر بروند تا این افراد با دانش و تجربه کافی، اسپیکر را تعمیر کنند.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

 

اسپیکرهای بلوتوثی با حذف محدودیت‌های سیم، امکان استفاده از بلندگو را در هر شرایط محیطی فراهم کرده‌اند. این دستگاه‌ها که از محبوب‌ترین دستگاه‌ها دیجیتالی هستند، سفر به دل طبیعت و کویر، پیکنیک، مهمانی‌ها و جشن‌های کوچک یا حتی انجام کارهای روزانه در خانه و محل کار را برای همه افراد خوشایندتر کرده‌اند. چرا که با استفاده از آن‌ها، کاربران بدون محدودیت می‌توانند به موسیقی دلخواه خود گوش دهند. بلندگوهای تعبیه شده روی گوشی هوشمند، تبلت یا حتی لپ تاپ به خوبی و کیفیت اسپیکرهای شارژی و اسپیکرهای بلوتوثی نیست. به همین دلیل هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانند جایگزین خوبی برای اسپیکرهای وایرلس باشند.

اما بلندگوهای بی سیم کنار همه مزایا و ویژگی‌های کاربردی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی نیز برای کاربران به همراه دارند. چرا که اسپیکرهای شارژی نسبت به بلندگوهای بزرگ که در جای ثابت قرار می‌گیرند بیشتر در معرض آسیب و خطرات مختلف هستند.

رطوبت

لذت بردن از موسیقی هنگام شنا، حمام و کنار دریا یا رودخانه، یکی از بهترین حس‌های دنیا را برای هر فردی فراهم می‌کند. اما در صورتی که اسپیکر شارژی شما در برابر آب و رطوبت مقاومت نداشته باشد، این لذت به خسارت جدی اسپیکر بلوتوثی منتهی خواهد شد. آب و رطوبت، باعث سوختگی یاراز کار افتادگی قطعات داخلی اسپیکر می‌شود. چرا که بخشی از این قطعات نسبت به آب حساس هستند و در صورت مرطوب شدن کاملا از کار می‌افتند. در صورت آسیب بلندگو در برابر رطوبت، باید نسبت به تعمیر اسپیکر بلوتوثی در مراکز تخصصی تعمیر این دستگاه‌ها اقدام کرد.

ضربه

سهل‌انگاری در استفاده از اسپیکرهای شارژی، مهم‌ترین عامل آسیب این اسپیکرها است. بلندگوهای وایرس، نظیر هر دستگاه دیگری، نسبت به ضربه حساس هستند. افتادن از ارتفاع، برخورد با اجسام محکم، تکان‌های شدید و افتادن سایر اجسام روی اسپیکر از رایج‌ترین دلایل آسیب این اسپیکرهای بلوتوثی به شمار می‌آید. اگر کاربران اسپیکر خود را در محل امن و دور از دسترس کودکان قرار دهند، عمر مفید کارکرد آن را افزایش داده‌اند. این ایراد با صداهای اضافه حین پخش موزیک خود را نشان می‌دهد. گاهی نیز با تکان دادن اسپیکر صدای ممکن است صداهای اضافه‌ای شنیده شود. برای تشخیص دقیق ایراد دستگاه و تعمیر اسپیکر شارژی بهترین انتخاب، کمک گرفتن از متخصصان این حوزه است.

صدمه به درگاه شارژ

طبق آمار مرکز تعمیرات تخصصی آروند ، بسیاری از اسپیکرهای بلوتوثی حین شارژ آسیب می‌بینند. این حالت زمانی پیش می‌آید که کاربر اسپیکر وایرلس خود را به کابل شارژ متصل می‌کند تا شارژ شود. اما محل قرارگیری اسپیکر حین شارژ نامناسب است. برای مثال اسپیکر در محل بی ثباتی نظیر لب میز و پنجره قرار داده می‌شود. گاهی نیز پیش می‌آِید هنگامی که اسپیکر در شارژ است، روی زمین قرار داده می‌شود و احتمال له شدن، ضربه خوردن و کشیده شدن کابل شارژ به وجود می‌آید.

با چنین آسیب‌هایی، درگاه شارژ از قسمت داخل آسیب دیده و ارتباط آن با باتری قطع می‌شود. در نتیجه، اسپیکر دیگر شارژ نخواهد شد.

آروند فراز مهرگان ، توانمند در تعمیر اسپیکر بلوتوثی

آسیب دیدن و از کار افتادن اسپیکرهای بلوتوثی، اغلب قابل تعمیر و اصلاح است. اما به شرط آن که به متخصصان این حوزه مراجعه شود. گارانتی آروند یکی از مراکز تخصصی تعمیر اسپیکر شارژی است که با همکاری متخصصان با تجربه، به کارگیری ابزار و دستگاه‌های حرفه‌ای و استفاده از قطعات یدکی اورجینال، اسپیکرهای بلوتوثی ، شارژی و بی‌سیم برندهای مختلف به ویژه JBL را به بهترین نحو ممکن تعمیر می‌کند.

برای دریافت مشاوره یا طرح سوال درباره تعمیر اسپیکر بلوتوثی با واحد فنی مجموعه آروند (02166381006-7) تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

 

جی بی ال یک برند آمریکایی است که با طراحی، تولید و توزیع جهانی اسپیکر های باکیفیت با کاربری‌های مختلف، توانسته است به شهرت و محبوبیت بالایی دست پیدا کند. بی‌شک هیچ چیز بیشتر از تجربه کاربری رضایت بخش، تایید کیفیت محصولات و خدمات یک کمپانی نخواهد بود.

جی بی ال اسپیکرهای مختلفی برای کاربری‌های گوناگون طراحی کرده است. بنابراین کاربران زیادی از نوجوانان عاشق موسیقی گرفته تا کاربران حرفه‌ای که در حوزه موسیقی فعالیت می‌کنند، از مشتریان و طرفداران JBL هستند. اما اسپیکرهای جی بی ال هم با همه توانمندی، دوام، کارایی و کیفیت خود ممکن است در اثر سهل انگاری و استفاده نادرست کاربران دچار آسیب و صدمات جدی شوند.

یکی از ایرادات رایج اسپیکرهای حرفه‌ای جی بی ال  نظیر مدل‌های PRX، JRX، SRX و EON سوختگی اسپیکر است. با توجه به نوع کاربری این اسپیکرها، اغلب کاربران این اسپیکرها را به آمپلی فایر متصل می‌کنند تا صدای خروجی مطلوبی از اسپیکر دیافت کنند. اما استفاده از آمپلی فایر برای هر بلندگو و اسپیکری نیازمند رعایت قوانین و قواعد خاصی است. در اثر عدم رعایت این قوانین، طبیعتا اسپیکر آسیب خواهد بود.

کاربران باید برای استفاده از این اسپیکرها، توان خروجی آن‌ها را در نظر بگیرند. سپس متناسب با توان خروجی بلندگوی جی بی ال، باید آمپلی فایر مناسبی برای آن تهیه کنند. برای مثال د صورتی که توان خروجی اسپیکر حدود 250 باشد، یک جفت اسپیکر 250 واتی را باید به آمپلی فایری با توان 500 وات متصل کرد. عدم رعایت این نکته و بالاتر بودن توان آمپلی فایر از اسپیکرها، باعث سوختگی اسپیکرهایJBL می‌شود. در صورت چنین آسیبی، کاربران باید برای تعمیر اسپیکر JBL به مراکز تخصصی تعمیر سیستم‌های صوتی و تصویری مراجعه کنند.

برخی دیگر از انواع اسپیکرهای جی بی ال، مدل‌های اسپیکرهای پورتابل، بلوتوثی و قابل حمل هستند. اسن بلندگوها نیز به دلیل نوع کاربری خود همواره در معرض خطرات مختلف نظیر افتادن، سقوط، ضربه و فشار هستند. برخی از انواع اسپیکرهای JBL نیز در برابر آب مقاومت ندارند. اسپیکرهای بلوتوثی و پورتابل، عموما در اثر سهل انگاری کاربر آسیب خواهند دید. مثلا از دست کاربر می‌افتند، ضربه می‌خورند یا در مجاورت آب و رطوبت قرار می‌گیرند. در صورتی که این اسپیکرها آسیب ببینند، تعمیر آن‌ها به دست کاربران عادی غیر ممکن بوده و برای تعمیر اسپیکر جی بی ال باید به متخصصان فنی تعمیر دستگاه‌های صوتی مراجعه کرد.

یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز تعمیر دستگاه‌های صوتی و تصویر مرکز تعمیرات و گارانتی آروند است. این مجموعه با همکاری جمعی از متخصصان داخل و خارج از کشور در حوزه تعمیر تخصصی دستگاه‌های جی بی ال فعال است. آروند با تامین قطعات یدکی اورجینال و با همکاری متخصصان و مهندسان فنی انواع دستگاه‌های جی بی ال، اسپیکرهای حرفه‌ای ، بلوتوثی، پورتابل، ساندبار و... را تعمیر می‌کند. 

 

 

منبع: سایت آروند فراز مهرگان



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

سیستم عامل اندروید دارای قابلیت‌های مختلفی است که می‌توانند برای کاربران این سیستم عامل بسیار کاربردی باشند. در این مقاله از موبایلستان قصد داریم تا با ۷ مورد از آن‌ها آشنا شویم. همراه ما باشید.

سیستم عامل اندروید قابلیت‌های مختلفی را ارائه می‌کند که احتمالا از آن‌ها خبر ندارید و البته بهتر است که از تمام این قابلیت‌ها استفاده کنید. از جمله این قابلیت‌های ناآشنا می‌توان به رام‌های سفارشی، لانچر‌های ویژه، نور نوتیفیکیشن‌ها، دستورات حرکتی، پک‌های آیکون و بسیاری از موارد این چنینی اشاره کرد. دانلود رایگان نرم افزار اندروید در این مقاله به بررسی ۷ موردی می‌پردازیم که بهتر است کاربران اندروید از آن‌ها استفاده کنند. ترفندهای اندروید 8 را یاد بگیرید.

مطالب مرتبط:

۱- اولویت‌بندی نوتیفیکیشن‌ها

در نسخه ۸.۰ از سیستم عامل اندروید با نام Oreo بخش مدیریت نوتیفیکیشن‌ها تا حد زیادی ارتقا یافته است. کاربران در این نسخه می‌توانند وارد بخش نوتیفیکیشن اپلیکیشن‌ها شده و تنظیمات زیادی را بر اساس هر اپلیکیشن اعمال کنند. این قابلیت باعث می‌شود که کاربران بر اساس نیاز‌هایشان، نوتیفکیشن گوشی را تنظیم کرده و به اپلیکیشن یا سرویسی، اولولیت بیشتری را ارائه کنند. این موضوع مخصوصا برای افرادی که اپلیکیشن‌های زیادی روی تلفن هوشمندشان نصب می‌کنند بسیار کاربردی خواهد بود. برای انجام این کار باید به شکل زیر اقدام کنید:دانلود رایگان نرم افزار اندروید

  • در منو گوشی، اپلیکیشنی را که می‌خواهید تنظیمات نوتیفیکیشن آن‌ها را تغییر دهید، انتخاب کرده و انگشتتان را روی آن نگهدارید تا منو مربوطه نمایش داده شود.
  • حال از طریق منوی مربوطه، وارد بخش نوتیفکیشن (Notification) شوید. در این بخش می‌توانید تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کنید.

۲- بهبود عملکرد وای‌فای

آیا می‌دانستید که مرورگر کروم قابلیتی دارد که از طریق آن می‌توانید در زمان و هزینه‌های مربوط به اینترنت صرفه جویی کنید؟ با استفاده از این قابلیت که بسیاری از افراد از آن اطلاعی ندارند، می‌توانید میزان مصرف اینترنت‌تان را تا ۳۰ درصد کاهش دهید.

مرورگر کروم را اجرا کرده و وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید. در این قسمت گزینه ذخیره داده یا همان Data Saver را فعال کنید. با انجام این کار، مرورگر کروم دانلود رایگان نرم افزار اندروید پیش از این که صفحات وب را نمایش دهد، ترفندهای اندروید 8 آن‌ها را فشرده می‌کند و همین کار باعث کاهش مصرف داده توسط دستگاه می‌شود.

مطالب مرتبط:

 دانلود رایگان نرم افزار اندروید

در زمینه اینترنت و ترفندهای اندروید 8 در دستگاه‌های اندرویدی، قابلیت جذاب دیگری نیز وجود دارد که از طریق آن می‌توانید اتصال وای‌فای را در زمان خاموش بودن صفحه گوشی همچنان حفظ کنید. با وجود اینکه انجام این کار باعث می‌شود تا دستگاه شما نتواند در زمان‌های خاموش بودن نمایشگر محتوا را دانلود کند، ترفندهای اندروید 8 اما مصرف باتری دستگاه کاهش خواهد یافت. عدم نیاز به وصل شدن به وای‌فای در هر زمان روشن کردن نمایشگر دلیلی است که باعث می‌شود مصرف باتری دستگاه کاهش یابد. برای فعال کردن این قابلیت باید به شکل زیر اقدام کنید. دانلود رایگان نرم افزار اندروید

  • وارد بخش تنظیمات گوشی شوید و سپس به سراغ گزینه وای‌فای (Wi-Fi) و پیشرفته (Advanced) بروید.
  • در این قسمت گزینه Keep Wi-Fi on during sleep را لمس کنید و گزینه همیشه (Always) را انتخاب نمایید.
 


:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

مک‌بوک و آیپد‌ها یکی از ابزار‌های محبوب کاربران شناخته می‌شوند که آمار فروش آن‌ها نیز قابل تحسین است. حال در این مقاله از موبایلستان قصد داریم نگاه کاملی به این محصولات بیاندازیم و بهترین گزینه برای خرید را بر اساس نیاز‌های خود انتخاب کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تبلت و لپ‌تاپ‌های اپل محصولاتی بسیار کاربردی هستند. اما اینکه کدام یک از آن‌ها می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای شما باشد موضوعی است بررسی تخصصی موبایل که باید از دیدگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد. در این مقاله مقایسه‌ای کامل بین مک‌بوک، مک‌بوک پرو، آیپد و آیپد پرو انجام خواهیم داد.

چند سالی است تفاوت آیپد و مک بوک که رقابت سنگینی بین لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها به وجود آماده است. هر کدام از این دستگاه‌ها مزایا و معایب خود را دارند. در این بین محصولات اپل نیز همیشه با جنجال زیادی همراه هستند. رقابت آیپد و مک‌بوک موضوعی است که می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. اما اگر صادق باشیم، هر دو دستگاه دارای مزیت‌های مختلفی هستند که می‌توانند از پس انجام وظایف سنگین برآیند.

مطالب مرتبط:

بررسی تخصصی موبایل انتخاب بهترین گزینه از بین آیپد و مک‌بوک موضوعی است که بستگی زیادی به نیاز‌های کاربران دارد. بدون شک آیپد و آیپد پرو دستگاه‌هایی شگفت انگیز برای هنرمندان هستند. تفاوت آیپد و مک بوک آن‌ها می‌توانند با استفاده از این دستگاه‌ها از طریق شبکه سلولی به اینترنت متصل شوند و همچنین حمل و نقل آیپد نیز بسیار آسان است. در سمت دیگر ماجرا، مک‌بوک و مک‌بوک پرو قرار گرفته‌اند که از باتری و سخت افزاری قدرتمند بهره می‌برند و به دلیل داشتن کیبورد می‌توانند گزینه خوبی برای کاربران باشند. از هر دو رقیب این جدال می‌توان در هواپیما، کافی‌شاپ، کلاس درس، جلسه و حتی خانه به راحتی استفاده کرد. اما کدام یک انتخاب بهتری برای شما است؟ همراه ما باشید. فرق آیپد و مک بوک

مشخصات

با وجود اینکه آیپد و مک‌بوک دستگاه‌های متفاوتی با یکدیگر هستند، مقایسه این دو نوع محصول از نظر مشخصات شاید چندان منطقی نباشد. اما انجام این کار حداقل باعث می‌شود که از نقاط ضعف و قوت آن‌ها مطلع شویم. در زیر می‌‌توانید مشخصات فنی آیپد، آیپد پرو، مک‌بوک و مک‌بوک پرو را مشاهده کنید.بررسی تخصصی موبایل

قیمت

آیپد و آپید پرو

ساده‌ترین نسخه از آیپد قیمتی ۳۲۹ دلاری دارد. البته باید توجه داشت که این نسخه از آیپد از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد که چندان کاربردی نیست. اغلب کاربران به سراغ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی از این تبلت می‌روند که با خرید لوازم جانبی نظیر اپل Pencil و کیبورد بلوتوثی، باید مبلغی نزدیک به ۶۰۰ دلار را پرداخت کنند. تفاوت آیپد و مک بوک البته نسخه‌ای از این محصول که امکان اتصال به شبکه سلولی را داشته باشد هزینه بیشتری را نیز برایتان فاکتور خواهد کرد.

تفاوت آیپد و مک بوک نسخه پرو از آیپد نیز بدون در نظر گرفتن لوازم جانبی نظیر کیبورد هوشمند ۱۲۹ دلاری و اپل Pencil با قیمت ۹۹ دلار در محدوده قیمتی ۶۴۹ تا ۱۲۲۹ دلار بر اساس نسخه‌های مختلف عرضه می‌شود.

مک‌بوک و مک‌بوک پرو هر دو در ساده‌ترین نسخه، ۱۲۹۹ دلار قیمت دارند اما نسخه‌های پیشرفته‌تر این دو لپ‌تاپ تا ۴۱۹۹ دلار نیز قیمت خورده‌اند. گفتنی است پد لمسی و کیبورد از مواردی هستند که به صورت پیش‌فرض روی لپ‌تاپ‌های مک‌بوک نصب شده‌اند و نیازی به خرید آن‌ها به صورت مجزا وجود ندارد.

نتیجه‌گیری در خصوص قیمت

اگر موضوع قیمت برای شما مسئله مهم‌تری نسبت به مشخصات سخت افزاری و موارد دیگر است، در این صورت نسخه ۹.۷ اینچی آیپد می‌تواند گزینه‌ای مقرون به صرفه برای شما باشد. حتی اگر برخی لوازم جانبی را نیز برای این تبلت خریداری کنید،‌ در این صورت نهایتا فاکتوری ۶۰۰ دلاری را پرداخت خواهید کرد. اما این در حالی است که ارزان‌ترین نسخه از مک‌بوک با قیمت ۱۲۹۹ دلار به فروش می‌رسد. بررسی تخصصی موبایل

 

مشاهده مطلب: مقایسه کامل آیپد و آیپد پرو با مک‌بوک و مک‌بوک پرو 

منبع: موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

همراه من نام اپلیکیشن بسیار کاربردی شرکت همراه اول برای خدمات رسانی هرچه بهتر به کاربران این اپراتور است که ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه‌ی کاربران، قادر است خدمات کابردی بسیاری را به آن ها ارائه کند. با موبایلستان همراه باشید تا در کنار معرفی این اپلیکیشن به بررسی ببیشتر این برنامه بپردازیم.

بررسی اپلیکیشن همراه من که یکی از اپلیکیشن‌های خدماتی در زمینه سرویس‌های مربوط به شرکت همراه‌ اول است توانسته بخوبی نیازهای کاربران این برنامه را برطرف کند. پیش‌تر کسانی که از سیم کارت‌های همراه اول استفاده می‌کردند مجبور بودند برای استفاده از خدماتی که شرکت همراه اول ارائه می‌کند، بصورت حضوری به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنند اما اپراتور همراه اول که همیشه در خدمات رسانی و تامین آسایش کاربرانش پیشرو بوده، با طراحی و ارائه برنامه همراه من، بار دیگر نشان داد جلب رضایت کاربران و فراهم نمودن بستری امن و آسان برای خدمات رسانی در اولویت کار این شرکت قرار دارد. بررسی برنامه همراه من

موبایلستان با این اپلیکیشن توانایی ارائه اکثر خدمات مورد نیاز کاربران را داراست. خدماتی که بر اساس فزونی استفاده طبقه بندی شده‌اند مانند: مانند مشاهده قبض، پرداخت قبض، خرید و مشاهده بسته‌‌های اینترنتی و …

به محض نصب و شروع استفاده از این برنامه٬ همراه اول یک بسته اینترنتی هدیه با حجم ۱ گیگابایت را برای کاربر در نظر می‌گیرد. بعد از پشت سر نهادن مراحل اولیه و ایجاد اکانت که ساده و بدون پیچیدگی‌های خاصی است می‌توان از خدمات این برنامه استفاده کرد.

پرداخت صورتحساب

گرچه با حذف قبض های کاغذی گامی بزرگ در پیشرفت فناوری و پرداخت غیر حضوری صورت حساب‌ها برداشته شد اما حضور در کنار دستگاه‌ی خودپرداز و یا استفاده از اپلیکیشن‌های بانکی هنوز هم برای بسیاری از مردم مشکل است. بررسی برنامه همراه من  اپلیکیشن همراه من با به نمایش گذاشتن اطلاعات کامل قبوض میان‌دوره و پایان‌دوره، گزینه هایی برای پرداخت سریع و آسان آن را نیز فراهم نموده که سهولت استفاده از آن بسیار بیشتر از سایر برنامه های بانکی است. همچنین کاربرانی که به دلیل بدهی سیم‌کارتشان قطع یا یک‌طرفه شده نیز می‌توانند در مدت‌ زمانی اندک ارتباط خود با شبکه را مجددا برقرار کنند. یکی دیگر از قسمت های جالبی که در این بخش از برنامه‌ی همراه من طراحی شده است، مدیریت هزینه‌ها برای کنترل و کاهش آن هاست.

حالا که حرف از صورت حساب و پرداخت قبوض است، بهتر است یکی دیگر از قابلیت‌های مالی برنامه همراه من را نیز معرفی کنیم:

تقسیط بدهی

قابلیت تقسیط بدهی که مختص سیم کارت‌های دائمی همراه اول است، در بررسی برنامه همراه من یک‌بار در سال انجام می‌گیرد. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند بدهی خود را در دو قسط پرداخت کرده و بدون آن‌که نیاز به تسویه کامل باشد، از سیم‌کارت خود استفاده کنند.

 مشاهده مطلب: بررسی برنامه همراه من

منبع: موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

God of War یکی از بازی‌های معروف و محبوب دنیای گیمینگ محسوب می‌شود که تاکنون در سه نسخه مختلف طراحی و عرضه شده است. این بازی طرفداران زیادی دارد که برای اجرای ورژن جدید آن صبورانه منتظر بوده‌اند. کمتر از چهار روز از عرضه بازی God of War گذشته است و کنار همه واکنش‌هایی که کاربران نسبت به این بازی از خود نشان داده‌اند، شاهد نقد و بررسی‌های تخصصی این بازی از سوی منتقدان حرفه‌ای بوده‌ایم که کاملا منصفانه به موارد متعددی اشاره کرده‌اند.

موبایلستان  دنیای فناوری و تکنولوژی فقط باعث راحتی بیشتر زندگی کاربران نشده‌ است. بلکه بخشی از آن بازی‌های کامپیوتری یا بازی‌های کنسول‌های بازی هستند که دری به دنیایی هیجان‌انگیز برای عاشقان گیم باز کرده است. این حوزه از تکنولوژی، با خلق بازی‌های مختلف و فراهم آوردن امکان تجربه هیجانات جدید برای کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. سازندگان بازی‌ها نیز در این زمینه کم نگذاشته‌اند و با طراحی و عرضه بازی‌های مختلف کاربران حرفه‌ای و گیمرها را خشنود کرده‌اند.

در این حالت گمانه‌زنی‌های متعددی درباره این بازی، شخصیت‌های اصلی آن و محیطی که بازی در آن جریان خواهد داشت، به گوش می‌رسد. عکس‌های منتشر شده از این بازی خبر از گرافیک بسیار بالا و محیط‌های هیجان‌انگیز جدیدی می‌دهد که کاربران می‌توانند در طول مراحل مختلف بازی آن‌ها را تجربه کنند. استودیو سازنده بازی با خلق محیطی جذاب و حرفه‌ای، کاربران را به دنیایی واقعی می‌برد که در آن کریتوس و پسرش آترئوس آماده هستند تا سفری جدید و پرخطر در مکان‌های ناشناخته و پر رمز و رازی را تجربه کنند.

بازی God of War برخلاف نسخه‎های پیشین که در یونان باستان جریان داشت، این بار در سرزمین‌های دیگری و در پیرامون افسانه‌های نورس به وقوع می‌پیوندد .موبایلستان  در این نسخه، آترئوس پسر کریتوس او را همراهی خواهد کرد. البته باید گفت آترئوس فقط به عنوان همراه و همسفر کنار پدرش حضور ندارد. بلکه در طی مراحل مختلف بازی با کمان خود او را همراهی و حمایت می‌کند. همچنین پسر کریتوس، نسبت به درک و فهم زبان نورس از پدر خود توانایی بیشتری داشته و در حل مسائل و معماهای پیش رو نقش مهمی ایفا خواهد کرد. در واقع می‌توان گفت این نسخه از بازی God of War با معرفی و حضور پسر کریتوس هیجان و حس و حال جدیدتری پیدا کرده است. ارتباط برقرار کردن کاربران بازی با آترئوس به سادگی انجام می‌پذیرد. چرا که این شخصیت نظیر پدرش، موجودی راسخ، سرسخت و جنگجویی قابل تحسین است که به خوبی هنرهای رزمی خود را در صحنه‌های مبارزه به نمایش می‌گذارد.

شروع بازی God of War

در ابتدای بازی کاربران با تصویری از شخصیت اصلی این بازی، کریتوس و پسرش آترئوس روبه‌رو می‌شوند که وسط یک دریاچه مه گرفته در قایقی نشسته‌اند و به سخنان موجود هولناکی که وسط دریاچه زندگی می‌کند، درباره خدایان نورس گوش می‌دهند. او به نقل شایعات مختلف درباره خدایان نورس برای این پدر و پسر مشغول است. کریتوس و آترئوس نیز جز برای چند سوال گاه و بی‌گاه که به درک بهتر حرف‌های او کمک می‌کند سخنان او را قطع نمی‌کنند. این سر عظیم‌الجثه، با کمی چاشنی حیله‌گری، شایعات مختلف را به گوش کریتوس و آترئوس می‌رساند. حالا این دو شخصیت می‌دانند مسیری سخت، طاقت‌فرسا و پر خطر را پیش رو دارند.

God of War

کریتوس، در این نسخه از بازی نقش یک پدر را به خوبی ایفا می‌کند. او ظاهر پخته‌تری دارد و به وضوح نسبت به پسرش محتاطانه‌تر عمل می‌کند.  موبایلستان  گرچه در این نسخه از بازی هم کریتوس جنگجویی حرفه‌ای و خشن خواهد بود، اما نسبت به پیش آرام‌تر شده و کاملا در نقش یک پدر جا افتاده است. همسر دوم او یعنی مادر آترئوس به تازگی مرده است و کریتوس تصمیم دارد خاکستر پیکر او را به بالاترین قله کوهستان منتقل کند.

در این صحنه از بازی، نمایی کلی از شخصیت کریتوس نمایان است که با تبر قرمز همیشگیش خود را آماده جنگ‌های پیش رو کرده، تا بتواند آرزوی خود برای رساندن خاکستر پیکر همسرش به قله کوه را تحقق بخشد. در همین نقطه سفر پدر و پسر آغاز شده و داستان بازی کلید می‌خورد.

موجودات افسانه‌ای مختلف در بازی

سازندگان بازی God of War در این نسخه نیمه خدای محبوب کریتوس را با الف‌ها، ترول‌ها، سربازان وحشی، و سایر موجودات اسطوره‌ای رو‌به‌رو کرده‌اند. این شخصیت اصلی در نسخه چهارم God of War قادر است حرکات بیشتری انجام دهد. مثلا با پرتاب تبر خود می‌تواند قابلیت‌های مختلف جنگی آن را به نمایش بگذارد و جمجمه دشمنانش را خرد کند. کریتوس می‌تواند نظیر یک بوکسور حرفه‌ای بجنگد و صحنه‌های مبارزه هیجان‌انگیزی را برای کاربران خلق کند. بنابراین گیمرها، نباید نسبت به لحظات جنگی این بازی نگرانی داشته باشند و می‌توانند بازی پر شوری را تجربه کنند.

به طور کل می‌توان گفت شخصیت‌های فرعی مختلفی در این نسخه از بازی God of War حضور دارند که با نقش‌های طولانی یا کوتاه در مسیر بازی تاثیر گذاشته و تغییرات مختلفی در ماجرای سفر و پیشبرد داستان این پدر و پسر ایجاد می‌کنند. برخی از این شخصیت‌ها به عنوان راهنما در طول مسیر بازی مواردی را به این دو مسافر گوشزد می‌کنند و بقیه آن‌ها در نقش دشمنان مختلف، سعی در نابودی کریتوس و آترئوس دارند که در جنگ‌های سنگین و مهیبی با آن‌ها رو‌به‌رو می‌شوند.

تغییرات مختلف بازی God of War

سازندگان بازی God of War در این نسخه تغییرات چشمگیری ایجاد کرده‌اند که واکنش‌های مختلفی از سوی منتقدان به همراه داشته است. گرچه در نهایت باید گفت همه سایت‌های معتبر بازی در جهان و همه منتقدان به کیفیت بی‌نظیر بازی، داستان هیجان‎انگیز و قابلیت‌های جذاب آن اعتراف کرده‎ و امتیاز بالایی به آن داده‌اند. این منتقدان با بررسی تغییرات نسخه جدید God of War، به موارد مختلفی اشاره کرده‌اند که مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه بررسی خواهیم کرد

 

مشاهده مطلب:  داستان بازی ۴ God of War و تمام نکات منحصربفرد آن

منبع:  موبایلستان 



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

 

اسپیکرهای بلوتوثی با حذف محدودیت‌های سیم، امکان استفاده از بلندگو را در هر شرایط محیطی فراهم کرده‌اند. این دستگاه‌ها که از محبوب‌ترین دستگاه‌ها دیجیتالی هستند، سفر به دل طبیعت و کویر، پیکنیک، مهمانی‌ها و جشن‌های کوچک یا حتی انجام کارهای روزانه در خانه و محل کار را برای همه افراد خوشایندتر کرده‌اند. چرا که با استفاده از آن‌ها، کاربران بدون محدودیت می‌توانند به موسیقی دلخواه خود گوش دهند. بلندگوهای تعبیه شده روی گوشی هوشمند، تبلت یا حتی لپ تاپ به خوبی و کیفیت اسپیکرهای شارژی و اسپیکرهای بلوتوثی نیست. به همین دلیل هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانند جایگزین خوبی برای اسپیکرهای وایرلس باشند.

اما بلندگوهای بی سیم کنار همه مزایا و ویژگی‌های کاربردی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی نیز برای کاربران به همراه دارند. چرا که اسپیکرهای شارژی نسبت به بلندگوهای بزرگ که در جای ثابت قرار می‌گیرند بیشتر در معرض آسیب و خطرات مختلف هستند.

رطوبت

لذت بردن از موسیقی هنگام شنا، حمام و کنار دریا یا رودخانه، یکی از بهترین حس‌های دنیا را برای هر فردی فراهم می‌کند. اما در صورتی که اسپیکر شارژی شما در برابر آب و رطوبت مقاومت نداشته باشد، این لذت به خسارت جدی اسپیکر بلوتوثی منتهی خواهد شد. آب و رطوبت، باعث سوختگی یاراز کار افتادگی قطعات داخلی اسپیکر می‌شود. چرا که بخشی از این قطعات نسبت به آب حساس هستند و در صورت مرطوب شدن کاملا از کار می‌افتند. در صورت آسیب بلندگو در برابر رطوبت، باید نسبت به تعمیر اسپیکر بلوتوثی در مراکز تخصصی تعمیر این دستگاه‌ها اقدام کرد.

ضربه

سهل‌انگاری در استفاده از اسپیکرهای شارژی، مهم‌ترین عامل آسیب این اسپیکرها است. بلندگوهای وایرس، نظیر هر دستگاه دیگری، نسبت به ضربه حساس هستند. افتادن از ارتفاع، برخورد با اجسام محکم، تکان‌های شدید و افتادن سایر اجسام روی اسپیکر از رایج‌ترین دلایل آسیب این اسپیکرهای بلوتوثی به شمار می‌آید. اگر کاربران اسپیکر خود را در محل امن و دور از دسترس کودکان قرار دهند، عمر مفید کارکرد آن را افزایش داده‌اند. این ایراد با صداهای اضافه حین پخش موزیک خود را نشان می‌دهد. گاهی نیز با تکان دادن اسپیکر صدای ممکن است صداهای اضافه‌ای شنیده شود. برای تشخیص دقیق ایراد دستگاه و تعمیر اسپیکر شارژی بهترین انتخاب، کمک گرفتن از متخصصان این حوزه است.

صدمه به درگاه شارژ

طبق آمار مرکز تعمیرات تخصصی آروند ، بسیاری از اسپیکرهای بلوتوثی حین شارژ آسیب می‌بینند. این حالت زمانی پیش می‌آید که کاربر اسپیکر وایرلس خود را به کابل شارژ متصل می‌کند تا شارژ شود. اما محل قرارگیری اسپیکر حین شارژ نامناسب است. برای مثال اسپیکر در محل بی ثباتی نظیر لب میز و پنجره قرار داده می‌شود. گاهی نیز پیش می‌آِید هنگامی که اسپیکر در شارژ است، روی زمین قرار داده می‌شود و احتمال له شدن، ضربه خوردن و کشیده شدن کابل شارژ به وجود می‌آید.

با چنین آسیب‌هایی، درگاه شارژ از قسمت داخل آسیب دیده و ارتباط آن با باتری قطع می‌شود. در نتیجه، اسپیکر دیگر شارژ نخواهد شد.

آروند فراز مهرگان ، توانمند در تعمیر اسپیکر بلوتوثی

آسیب دیدن و از کار افتادن اسپیکرهای بلوتوثی، اغلب قابل تعمیر و اصلاح است. اما به شرط آن که به متخصصان این حوزه مراجعه شود. گارانتی آروند یکی از مراکز تخصصی تعمیر اسپیکر شارژی است که با همکاری متخصصان با تجربه، به کارگیری ابزار و دستگاه‌های حرفه‌ای و استفاده از قطعات یدکی اورجینال، اسپیکرهای بلوتوثی ، شارژی و بی‌سیم برندهای مختلف به ویژه JBL را به بهترین نحو ممکن تعمیر می‌کند.

برای دریافت مشاوره یا طرح سوال درباره تعمیر اسپیکر بلوتوثی با واحد فنی مجموعه آروند (02166381006-7) تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی
گارانتی آروند با همکاری متخصصان باتجربه و تجهیزات حرفه‌ای، اسپیکرهای JBL را به طور حرفه‌ای و تخصصی تعمیر می‌کند.

تعمیر اسپیکر JBL

 

اسپیکرها از کاربردی‌ترین دستگاه‌های دیجیتالی هستند که با فراهم آوردن امکان پخش موزیک در هر شرایطی، محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده‌اند. به همین دلیل تولید کنندگان زیادی همواره در پی طراحی و تولید اسپیکر هستند. یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان بلندگو و اسپیکر که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد، JBL است که انواع محصولات مربوط به صوت، اعم از اسپیکرهای حرفه‌ای و بزرگ، اسپیکرهای کوچک و بلوتوثی پورتابل، انواع هدفون، ساندبار و... را در کارنامه کاری و تولیدات خود دارد.

این برند آمریکایی اسپیکرهایی با کیفیت بسیار بالا طراحی کرده است که می‌توانند ساعت‌ها به پخش موزیک پرداخته و سال‌ها برای کاربر فعال باشند. اما حتی بهترین و باکیفیت‌ترین اسپیکرها نیز در صورت عدم استفاده صحیح یا عدم رعایت نکات مربوط به مراقبت و نگهداری بلنگو، آسیب دیده و مشکل پیدا خواهند کرد. اسپیکرهای جی بی ال نیز از این قانون مستثنی نیستند و در صورت استفاده نادرست، احتمال آسیب آن‌ها نیز وجود دارد. در ادامه بخشی از آسیب‌های مربوط به اسپیکرهای جی بی ال حرفه‌ای و اسپیکرهای JBL خانگی را بررسی خواهیم کرد. برای طرح سوال یا مشاوره درباره تعمیر اسپیکر JBL، با واحد فنی مجموعه آروند تماس بگیرید.

یکی از رایج‌ترین دلایل ایراد اسپیکرهای JBL و بسیاری دیگر از اسپیکرها و دستگاه‌های صوتی، عدم اتصال به محافظ برق است. این اشکال در همه انواع اسپیکر حرفه‌ای و خانگی وجود دارد. چرا که استفاده نکردن از محافظ برق، باعث می‌شود دستگاه مستقیما به برق وصل بوده و نوسانات برق روی آن اثر بگذارد. نوسانات برق باعث می‌شود اسپیکر تحت فشار بالا قرار گرفته و در نهایت دچار ایرادات و اشکالات شود. در چنین حالتی برای تعمیر اسپیکر JBL، کاربران باید به مراکز تعمیر تخصصی اسپیکر مراجعه کنند و نباید بدون داشتن اطلاعات فنی خودشان اقدام به تعمیر دستگاه بکنند.

از دیگر عوامل مشکل‌ساز که برای اسپیکرهای بزرگ و حرفه‌ای JBL پیش می‌آید، عدم هماهنگی بین آمپلی فایر و اسپیکر است. استفاده از آمپلی فایری که توان خروجی آن بسیار بیشتر از توان خروجی اسپیکر است، باعث می‌شود بلندگو با اتصال به اسپیکر بسوزد و آسیب جدی ببیند. به همین دلیل، مهم است که افراد پیش از اتصال اسپیکرها، توان خروجی اسپیکر و بلندگو را بررسی کنند. در صورت لطمه دیدن اسپیکرهای حرفه‌ای در اثر اتصال به آمپلی فایر، کاربران باید برای تعمیر اسپیکر جی بی ال خود، به سراغ متخصصان فنی و حرفه‌ای تعمیر اسپیکر بروند تا این افراد با دانش و تجربه کافی، اسپیکر را تعمیر کنند.



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

باندهای پسیو و باندهای اکتیو از انواع اسپیکرهایی هستند که برای فضاهای بزرگ و در مقیاس های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. نکته حائز اهمیت درباره این باندها ، عدم برتری هریک از باندهای پسیو یا اکتیو نسبت به مدل دیگری است. در واقع باید گفت این دو نوع اسپیکر، هیچ یک بر دیگری برتری ندارد و کاربران باید متناسب با نوع کاربری خود بهترین نمونه آن ها را برای خود انتخاب کنند.

باند اکتیو یا فعال به یک آمپلی فایر داخلی مجهز شده است که هنگام استفاده از دستگاه،  قادر است صدای اسپیکر را قدرتمندتر از حالت معمول پخش کند. اما باند پسیو یا غیر فعال فاقد چنین آمپلی فایری است و کاربران برای استفاده از باند پسیو حتما باید آن را به یک آمپلی فایر وصل کنند تا صدای خروجی کیفیت، قدرت و وضوح کافی را داشته باشد.

اسیکرهای پسیو و اکتیو دستگاه هایی هستند که علاوه بر نوع کاربری و تنظیمات پخش، باید درباره نحوه اتصال آن ها به یکدیگر یا به آمپلی فایر و میکسر به کاربران آموزش داده شود. چرا که عدم هماهنگی بین اسپیکر اکتیو و پسیو، با آمپلی فایر با میکسر موجب می شود باند یا سایر دستگاه های متصل به آن آسیب ببینند.

اگر کاربران باند اکتیو با باند پسیو را به آمپلی فایری وصل کنند که توان بالاتری از این دستگاه ها داشته باشد، به اسپیکر و باند مورد نظر فشار زیادی وارد شده و باند آسیب خواهد دید.

علت بسیاری از سوختگی ها و قطعی های صدا در باند های اکتیو و پسیو همین موضوع است. چرا که کاربران به این نکته اساسی توجهی نکرده و بدون در نظر گرفتن توان خروجی دستگاه های مختلف، آن ها به هم وصل می کنند.

در صورتی که اسپیکر مورد نظر دچار سوختگی ، آسیب یا قطعی صدا شود، باید برای تعمیر باند اکتیو به مراکز تعمیرات تخصصی اسپیکرها و باند های اکتیو مراجعه کرد. این مساله درباره اسپیکرهای پسیو نیز صادق است. یعنی در صورتی که اسپیکر به دلیل عدم آگاهی کاربری و سهل انگاری او دچار قطعی صدا و سوختگی شود، کاربران باید برای تعمیر باند پسیو ، این دستگاه را به متخصان فنی و تعمیرکاران متخصص این حوزه ارجاع دهند.

در تعمیر باند اکتیو  و همچنین تعمیر باند پسیو متخصصان فنی با باز کردن باند ، نوع ایرا و علت آن را شناسایی کرده و نسبت به اصلاح و تعمیر آن اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

مرکز تخصصی تعمیرات و گارانتی آروند ، یکی از تخصصی ترین مرکز تعمیرات اسپیکر ، باند ، بلندگو و دستگاه های صوتی و تصویری دیگر نظیر میکسر و پاور میکسر ، آمپلی فایر و رکوردر ، هدفون و میکروفون ، پردازنده و... است. این مجموعه با گرد هم آوردن گروهی از متخصصلن فنی که علم انجام چنین تعمیرات حرفه ای و پیچیده ای را دارند، فراهم آوردن امکانات و دستگاه های مختاف برای انجام تعمیرات و داشتن تجربه کافی در این حوزه، به مرکزی تخصصی و توانا برای تعمیرات حرفه ای و تخصصی تبدیل شده است. آروند برای تعمیرات دستگاه ها از  قطعات یدکی اورجینال استفاده می کند. به همین دلیل کاربران می توانند بدون نگرانی از آسیب دستگاه های خود، آن ها را به دستان توانمند متخصصان آروند بسپارند.

 

 

منبع: سایت آروند فراز مهرگان



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی
گارانتی آروند با همکاری متخصصان باتجربه و تجهیزات حرفه‌ای، اسپیکرهای JBL را به طور حرفه‌ای و تخصصی تعمیر می‌کند.

تعمیر اسپیکر JBL

 

اسپیکرها از کاربردی‌ترین دستگاه‌های دیجیتالی هستند که با فراهم آوردن امکان پخش موزیک در هر شرایطی، محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده‌اند. به همین دلیل تولید کنندگان زیادی همواره در پی طراحی و تولید اسپیکر هستند. یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان بلندگو و اسپیکر که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد، JBL است که انواع محصولات مربوط به صوت، اعم از اسپیکرهای حرفه‌ای و بزرگ، اسپیکرهای کوچک و بلوتوثی پورتابل، انواع هدفون، ساندبار و... را در کارنامه کاری و تولیدات خود دارد.

این برند آمریکایی اسپیکرهایی با کیفیت بسیار بالا طراحی کرده است که می‌توانند ساعت‌ها به پخش موزیک پرداخته و سال‌ها برای کاربر فعال باشند. اما حتی بهترین و باکیفیت‌ترین اسپیکرها نیز در صورت عدم استفاده صحیح یا عدم رعایت نکات مربوط به مراقبت و نگهداری بلنگو، آسیب دیده و مشکل پیدا خواهند کرد. اسپیکرهای جی بی ال نیز از این قانون مستثنی نیستند و در صورت استفاده نادرست، احتمال آسیب آن‌ها نیز وجود دارد. در ادامه بخشی از آسیب‌های مربوط به اسپیکرهای جی بی ال حرفه‌ای و اسپیکرهای JBL خانگی را بررسی خواهیم کرد. برای طرح سوال یا مشاوره درباره تعمیر اسپیکر JBL، با واحد فنی مجموعه آروند تماس بگیرید.

یکی از رایج‌ترین دلایل ایراد اسپیکرهای JBL و بسیاری دیگر از اسپیکرها و دستگاه‌های صوتی، عدم اتصال به محافظ برق است. این اشکال در همه انواع اسپیکر حرفه‌ای و خانگی وجود دارد. چرا که استفاده نکردن از محافظ برق، باعث می‌شود دستگاه مستقیما به برق وصل بوده و نوسانات برق روی آن اثر بگذارد. نوسانات برق باعث می‌شود اسپیکر تحت فشار بالا قرار گرفته و در نهایت دچار ایرادات و اشکالات شود. در چنین حالتی برای تعمیر اسپیکر JBL، کاربران باید به مراکز تعمیر تخصصی اسپیکر مراجعه کنند و نباید بدون داشتن اطلاعات فنی خودشان اقدام به تعمیر دستگاه بکنند.

از دیگر عوامل مشکل‌ساز که برای اسپیکرهای بزرگ و حرفه‌ای JBL پیش می‌آید، عدم هماهنگی بین آمپلی فایر و اسپیکر است. استفاده از آمپلی فایری که توان خروجی آن بسیار بیشتر از توان خروجی اسپیکر است، باعث می‌شود بلندگو با اتصال به اسپیکر بسوزد و آسیب جدی ببیند. به همین دلیل، مهم است که افراد پیش از اتصال اسپیکرها، توان خروجی اسپیکر و بلندگو را بررسی کنند. در صورت لطمه دیدن اسپیکرهای حرفه‌ای در اثر اتصال به آمپلی فایر، کاربران باید برای تعمیر اسپیکر جی بی ال خود، به سراغ متخصصان فنی و حرفه‌ای تعمیر اسپیکر بروند تا این افراد با دانش و تجربه کافی، اسپیکر را تعمیر کنند.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

 

جی بی ال یک برند آمریکایی است که با طراحی، تولید و توزیع جهانی اسپیکر های باکیفیت با کاربری‌های مختلف، توانسته است به شهرت و محبوبیت بالایی دست پیدا کند. بی‌شک هیچ چیز بیشتر از تجربه کاربری رضایت بخش، تایید کیفیت محصولات و خدمات یک کمپانی نخواهد بود.

جی بی ال اسپیکرهای مختلفی برای کاربری‌های گوناگون طراحی کرده است. بنابراین کاربران زیادی از نوجوانان عاشق موسیقی گرفته تا کاربران حرفه‌ای که در حوزه موسیقی فعالیت می‌کنند، از مشتریان و طرفداران JBL هستند. اما اسپیکرهای جی بی ال هم با همه توانمندی، دوام، کارایی و کیفیت خود ممکن است در اثر سهل انگاری و استفاده نادرست کاربران دچار آسیب و صدمات جدی شوند.

یکی از ایرادات رایج اسپیکرهای حرفه‌ای جی بی ال  نظیر مدل‌های PRX، JRX، SRX و EON سوختگی اسپیکر است. با توجه به نوع کاربری این اسپیکرها، اغلب کاربران این اسپیکرها را به آمپلی فایر متصل می‌کنند تا صدای خروجی مطلوبی از اسپیکر دیافت کنند. اما استفاده از آمپلی فایر برای هر بلندگو و اسپیکری نیازمند رعایت قوانین و قواعد خاصی است. در اثر عدم رعایت این قوانین، طبیعتا اسپیکر آسیب خواهد بود.

کاربران باید برای استفاده از این اسپیکرها، توان خروجی آن‌ها را در نظر بگیرند. سپس متناسب با توان خروجی بلندگوی جی بی ال، باید آمپلی فایر مناسبی برای آن تهیه کنند. برای مثال د صورتی که توان خروجی اسپیکر حدود 250 باشد، یک جفت اسپیکر 250 واتی را باید به آمپلی فایری با توان 500 وات متصل کرد. عدم رعایت این نکته و بالاتر بودن توان آمپلی فایر از اسپیکرها، باعث سوختگی اسپیکرهایJBL می‌شود. در صورت چنین آسیبی، کاربران باید برای تعمیر اسپیکر JBL به مراکز تخصصی تعمیر سیستم‌های صوتی و تصویری مراجعه کنند.

برخی دیگر از انواع اسپیکرهای جی بی ال، مدل‌های اسپیکرهای پورتابل، بلوتوثی و قابل حمل هستند. اسن بلندگوها نیز به دلیل نوع کاربری خود همواره در معرض خطرات مختلف نظیر افتادن، سقوط، ضربه و فشار هستند. برخی از انواع اسپیکرهای JBL نیز در برابر آب مقاومت ندارند. اسپیکرهای بلوتوثی و پورتابل، عموما در اثر سهل انگاری کاربر آسیب خواهند دید. مثلا از دست کاربر می‌افتند، ضربه می‌خورند یا در مجاورت آب و رطوبت قرار می‌گیرند. در صورتی که این اسپیکرها آسیب ببینند، تعمیر آن‌ها به دست کاربران عادی غیر ممکن بوده و برای تعمیر اسپیکر جی بی ال باید به متخصصان فنی تعمیر دستگاه‌های صوتی مراجعه کرد.

یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز تعمیر دستگاه‌های صوتی و تصویر مرکز تعمیرات و گارانتی آروند است. این مجموعه با همکاری جمعی از متخصصان داخل و خارج از کشور در حوزه تعمیر تخصصی دستگاه‌های جی بی ال فعال است. آروند با تامین قطعات یدکی اورجینال و با همکاری متخصصان و مهندسان فنی انواع دستگاه‌های جی بی ال، اسپیکرهای حرفه‌ای ، بلوتوثی، پورتابل، ساندبار و... را تعمیر می‌کند. 

 

 

منبع: سایت آروند فراز مهرگان



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

گوگل در جریان مراسم I/O اعلام کرد که از این پس دستیار هوشمند این شرکت با نام گوگل Assistant یا همان دستیار صوتی گوگل از صداهای جدیدی پشتیبانی می‌کند. در واقع ۶ صدای جدید به این دستیار صوتی اضافه شده است. همراه موبایلستان باشید تا روش تست این صداها را فرا بگیریم. همراه موبایلستان باشید تا در آموزش و ترفند گوشی هوشمند به بررسی این اقدامات بپردازیم. فعال کردن دستیار صوتی گوگل 

روز سه شنبه در  فعال کردن دستیار صوتی گوگل  کنفرانس I/O ۲۰۱۸، کمپانی گوگل اعلام کرد که کاربران به زودی می‌تواند یکی از ۶ صدای موجود در دستیار صوتی این شرکت را انتخاب کنند که البته یکی از این صداها نیز مربوط به John Legend است. این صداهای جدید به کمک WaveNet عرضه شده‌اند و ترکیب صداها نیز توسط DeepMind که یکی از شرکت‌های تابع گوگل انگلستان به حساب می‌آید، صورت گرفته است.

مطالب مرتبط:

WaveNet به گوگل این امکان را داده تا بتواند بدون نیاز به ضبط واقعی چندین صدا، واژگان را شبیه سازی کند. از این طریق می‌توان به صداهای مشهوری دسترسی داشت که صدای John Human می‌تواند مثال خوبی در این زمینه باشد. البته احتمالا در آینده شاهد صداهای مشهور دیگری نیز در این دستیار صوتی خواهیم بود. با این اوصاف احتمالا به زودی صدای دستیار صوتی گوگل در دستگاه‌های مختلف شما نظیر گوگل Home و تلفن همراهتان، صدای یکی از افراد مشهور و خوش صدا خواهد بود.

در آموزش و ترفند گوشی هوشمند اگر از کاربران فعال کردن دستیار صوتی گوگل هستید و صدای ربات مانند این دستیار خسته‌تان کرده‌ است،‌ از همین حالا می‌توانید صدای آن را تغییر داده و صدای بهتری را جایگزین صدای قبلی کنید. برای انجام این کار به شکل زیر عمل کنید. فعال کردن دستیار صوتی گوگل 

دستیار صوتی گوگل

اپلیکیشن دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) را در تلفن هوشمند خود اجرا کنید (اندروید یاiOS ) و سپس دکمه‌ای که آیکونی شامل سه نقطه در بالای صفحه دارد را برای باز شدن منو لمس کنید. حال وارد گزینه تنظیمات (Settings) شده و سپس از طریق بخش Preferences وارد قسمت Assistant Voice شوید. در این قسمت شما می‌توانید تمام ۸ صدایی را که برای این دستیار صوتی منتشر شده است، امتحان کرده و یکی را به اختیار خود انتخاب کنید. با لمس هر کدام از این صداها، پیش‌نمایشی از آن پخش می‌شود.

در آموزش و ترفند گوشی هوشمند صدایی که در این بخش انتخاب می‌کنید، از این پس در دستیار صوتی شما مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توانید آن را روی دستگاه اندروید یا iOS خود بشنوید. حتی صدای اسپیکر Google Home نیز تبدیل به صدایی می‌شوید که در این بخش انتخاب می‌کنید. جالب است بدانید که بخش انتخاب صدا، قابلیت انتخاب توسط چند کاربر را دارد. در واقع افراد خانواده می‌توانند هر کدام صدای مختلفی را برای این دستیار صوتی انتخاب کنند.

ما این قابلیت انتخاب صدای جدید را روی آیفون ایکس، گلکسی S۸ پلاس و پیکسل ۲ ایکس ال امتحان کردیم و در هر سه دستگاه تمام ۸ صدای قابل دسترس بودند. اما اگر روی گوشی شما صداهای جدید وجود نداشت، ابتدا از آپدیت بودن اپلیکیشن Google Assistant روی دستگاه خود مطمئن شوید و سپس یک بار اپلیکیشن را Force-Stop کنید و مجددا امتحان نمایید. اگر بعد از انجام این کار‌ها باز هم نتوانستید این صداهای جدید را مشاهده کنید، بهتر است چند روزی صبر کنید   فعال کردن دستیار صوتی گوگل  تا این صداها برای شما نیز عرضه شوند. احتمالا عرضه این قابلیت در یک دوره زمانی برای کل جهان صورت خواهد گرفت.

البته لازم به ذکر است که در آموزش و ترفند گوشی هوشمند  صدای John Legend فعلا عرضه نشده است و گوگل اعلام کرده که این صدا در طول سال جاری میلادی به صورت مجزا عرضه خواهد شد.  فعال کردن دستیار صوتی گوگل  به این نکته نیز توجه داشت باشید که ممکن است بسته  فعال کردن دستیار صوتی گوگل  به زبان انتخابی شما، صداهای جدید در دسترس نباشند.

برای مشاهده مطلب کلیک کنید: آموزش فعال سازی صداهای جدید دستیار صوتی گوگل

منبع: سایت موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

موبایلستان بهترین مرجع آموزش و ترفند گوشی های هوشمند

تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید به مرور زمان دچار مشکل کاهش سرعت و عملکرد می‌شوند. البته روش‌هایی وجود دارند که انجام آن‌ها باعث می‌شود سرعت دستگاه مجددا همانند گذشته شده و عملکرد آن بهبود یابد. در این مقاله از موبایلستان قصد داریم تا با این روش‌ها آشنا شویم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.اغلب کاربران سیستم عامل اندروید گاهی با کاهش سرعت تلفن هوشمند خود مواجه شده‌اند. با وجود اینکه این کاهش سرعت می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد، اما باید در کل باید اعلام کنیم که نباید در این خصوص نگران باشید. اگر شما یک تلفن هوشمند پایین رده خریداری کرده‌اید که ذاتا سرعت زیادی ندارد یا اینکه تلفن هوشمند شما قدرتمند بوده و در طول زمان سرعت آن کاهش پیدا کرده است، همگی مواردی هستند که می‌توان آن‌ها را رفع کرد. برای افزایش سرعت گوشی های اندروید با ما باشید:

مطالب مرتبط:

موبایل‌ها با استفاده روزانه برخی اطلاعات را در خود ذخیره می‌کنند که همین امر باعث می‌شود در طول زمان رفته رفته سرعت‌شان کاهش یابد. در این مقاله روش‌های مختلفی را برای افزایش سرعت دستگاه آموزش خواهیم داد. توجه داشته باشید که همه این روش‌ها تاثیراتی سریع دارند و می‌توانند خیلی سریع سرعت دستگاه‌تان را افزایش دهند.

۱- تشخیص مشکل

افزایش سرعت تلفن هوشمند

در افزایش سرعت گوشی های اندروید کاربران زمانی که تلفن هوشمندشان دچار مشکل کاهش سرعت می‌شود، باید ابتدا تشخیص دهند که دلیل این موضوع چیست. اپلیکیشن، اجرای اپلیکیشن‌ها به صورت همزمان یا خود سیستم از جمله مواردی هستند که می‌توانند در زمینه کاهش سرعت دستگاه تاثیر داشته باشند. Trepn Profiler نام اپلیکیشنی است که توسط کوالکام ارائه شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا از پردازش‌های لحظه‌ای هسته‌های پردازنده مطلع شوند و نگاهی کلی به ترافیک شبکه داده و وای فای داشته باشند. اطلاع از سطح فعالیت پردازنده گرافیکی (GPU) و رم (RAM) نیز از سایر قابلیت‌های این اپلیکیشن است.

Trepn می‌تواند بررسی‌های دقیقی نیز روی هر اپلیکیشن انجام دهد و لیستی از فعالیت‌های آن را به دست آورد. از این اطلاعات جمع‌آوری شده می‌توان به عنوان وسیله‌ای برای بررسی و تحلیل عملکرد اپلیکیشن‌ها و سطح فشاری که هر اپلیکیشن به گوشی وارد می‌کند استفاده کرد. با کمک این اپلیکیشن، اگر به مشکل خاصی برخورد کردید که باعث سنگین شدن دستگاه شده،‌ به سادگی می‌توانید با حذف اپلیکیشن مشکل‌ساز، خالی کردن اطلاعات اپلیکیشن یا موارد این چنینی نسبت به رفع مشکل اقدام کنید. برای دانلود اپلیکیشن Trepn Profiler از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

۲- خالی کردن حافظه گوشی

کاربران برای افزایش سرعت گوشی های اندروید باید توجه داشته باشند که تمام تصاویر و ویدیو‌هایی که از طریق دوربین ثبت می‌کنند یا تمام اپلیکیشن‌هایی که روی تلفن هوشمندشان نصب کرده‌اند، همگی فضایی را در حافظه دستگاه اشغال می‌کنند. تلفن‌های هوشمند برای اینکه بتوانند با سرعت مناسبی دستورات کاربران را اجرا کنند، نیاز به مقداری فضای خالی روی دستگاه دارند. به یاد داشته باشید در  آموزش و ترفند گوشی های هوشمند٬ اگر حافظه گوشی شما پر شده است، همین موضوع می‌تواند دلیلی برای کاهش سرعت دستگاه باشد که با خالی کردن آن از طریق حذف محتوای اضافه می‌توانید این مشکل را رفع کنید. باید توجه داشت که با انتقال اپلیکیشن‌ها و تصاویر به کارت حافظه جانبی دستگاه نیز می‌توان این مشکل را مدیریت کرد.

مطلب مرتبط:

برای اطلاع از میزان فضای خالی در تلفن هوشمند اندرویدی، باید به بخش تنظیمات گوشی رفته و سپس از طریق قسمت حافظه یا همان Storage اقدام کنید. یکی از ساده‌ترین راهکار‌هایی که باعث می‌شود بتوانید سریع‌تر حافظه تلفن هوشمندتان را خالی کنید، استفاده از بخش اپلیکیشن‌ها (Applicatons) در منو تنظیمات گوشی است. همه ما اپلیکیشن‌های بسیار زیادی روی تلفن هوشمند خود داریم که شاید در طول ماه یک بار هم از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم. پس بهتر است که برای خالی کردن حافظه تلفن هوشمند خود به سراغ بخش اپلیکیشن‌ها در منو تنظیمات رفته و از طریق این بخش نسبت به حذف اپلیکیشن‌های اضافی اقدام کنیم.

برای حذف اپلیکیشن‌ها با هدف افزایش سرعت گوشی های اندروید باید بعد از ورود به قسمت اپلیکیشن‌ها در تنظیمات تلفن هوشمند، باید برنامه مورد نظر را لمس کنید و بعد از ورود به صفحه مربوطه، از طریق دکمه حذف یا Unistall نسبت به پاک کردن آن اقدام نمایید.در آموزش و ترفند گوشی های هوشمند این مراحل را برای تمام اپلیکیشن‌هایی که روی دستگاه‌تان اضافه هستند می‌توانید انجام دهید.

یکی از موارد دیگری که باعث پر شدن حافظه دستگاه می‌شود، پوشه دانلود‌ها است. اغلب کاربران اطلاعات و فایل‌های زیادی را روی تلفن هوشمند خود دانلود می‌کنند و بعد از انجام این کار، تمام فایل‌ها در پوشه دانلود گوشی بدون استفاده باقی می‌مانند. حذف کردن محتوای غیر ضروری در این پوشه نیز می‌تواند کمک زیادی به خالی شدن حافظه دستگاه کند. برای انجام این کار باید در بخش تنظیمات مربوط به حافظه، به سراغ گزینه Downloads بروید و سپس تمام فایل‌هایی که اضافی هستند را حذف نمایید.

بسیاری از اپلیکیشن‌ها برای اینکه کارکرد سریع‌تری داشته باشند، اقدام به ذخیره سازی برخی اطلاعات می‌کنند. اگرچه این موضوع یک نکته کاربردی است اما باید توجه داشت که در  آموزش و ترفند گوشی های هوشمند اگر فضای خالی زیادی روی دستگاه خود نداشته باشید، همین موضوع می‌تواند موجب کاهش سرعت دستگاه شود. برای حذف کردن این اطلاعات غیرضروری باید در بخش اپلیکیشن‌ها که داخل تنظیمات گوشی قرار دارد، وارد اپلیکیشن مورد نظر شده و با لمس دکمه Clear Cached Data نسبت به حذف اطلاعات ذخیره شده اقدام نمایید. از آنجایی که قریب به اتفاق اپلیکیشن‌ها برخی اطلاعات را ذخیره می‌کنند، بهتر است که این کار را برای تمام آن‌ها انجام دهید.

در آموزش و ترفند گوشی های هوشمند فایل‌های زیادی نیز روی تلفن‌های هوشمند وجود دارند که پیش‌تر روی دستگاه خود ریخته‌ایم و اکنون در گوشه‌ای از حافظه، فضا را اشغال کرده‌اند. برای افزایش سرعت گوشی های اندروید کاربران برای افزایش سرعت تلفن هوشمند خود، باید فایل‌های این چنینی را نیز حذف کنند.

در آموزش و ترفند گوشی های هوشمند مقایسه میزان فضای خالی موجود در ابتدای کار که در بخش حافظه نمایش داده می‌شد،‌ با فضای خالی بعد از پاک کردن اطلاعات اضافی می‌تواند شما را از میزان اطلاعات پاک شده روی کل گوشی مطلع کند.

کاربران سیستم عامل اندروید می‌توانند نسبت به غیرفعال کردن برخی اپلیکیشن‌ها نیز اقدام کنند. همانند تمام سیستم عامل‌ها، در اندروید هم برخی اپلیکیشن‌ها به صورت خودکار لود و اجرا می‌شوند که ممکن است فضای گوشی را اشغال کنند. در دستگاه‌های روت شده می‌توان این گونه از اپلیکیشن‌ها را کاملا حذف کرد و در دستگاه‌های عادی نیز باید از طریق بخش تنظیمات مربوط به همان اپلیکیشن نسبت به غیرفعال (Disable) کردن آن‌ها اقدام نمود. البته توصیه می‌کنیم که این کار را انجام ندهید! چون ممکن است آن اپلیکیشن عملکرد خاصی را روی دستگاه مدیریت کند که در نتیجه غیرفعال کردن آن، امکان دسترسی به آن عملکرد را نخواهید داشت.

۳- حذف ویجت‌های غیرضروری

تلفن‌های هوشمند با هدف افزایش سرعت گوشی های اندروید دارای قابلیتی کاربردی به نام ویجت هستند. ویجت‌ها به عنوان ابزاری شناخته می‌شوند که در صفحه اصلی دستگاه قرار می‌گیرند و عملکردی نظیر نمایش ساعت یا وضعیت آب و هوا را از خود نشان می‌دهند. با وجود مفید بودن این ابزار‌ها، باید توجه داشت که هر ویجت، بخش زیادی از عملکرد دستگاه را به خود اختصاص می‌دهد. پس اگر ویجت‌هایی روی صفحه خانگی خود دارید که چندان از آن‌ها استفاده نمی‌کنید،‌ بهتر است که برای افزایش سرعت دستگاه‌تان، آن‌ها را غیرفعال نمایید. آموزش و ترفند گوشی های هوشمند  اگر تنها چند ویجت را روی صفحه فعال کنید مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد اما استفاده از چندین ویجت باعث می‌شود که عملکرد دستگاه به صورت چشمگیری کاهش یابد.

۴- غیرفعال کردن انیمیشن و افکت‌های اضافی

افزایش سرعت تلفن هوشمند

اگر دقت کرده باشید، در زمان استفاده از تلفن هوشمند و منو‌های آن، برخی انیمیشن‌ها و افکت‌ها نمایش داده می‌شوند که از طریق آن‌ها زیبایی محیط نرم افزاری دستگاه افزایش می‌یابد. این انیمیشن‌ها و افکت‌ها بر اساس رابط کاربری که از آن استفاده می‌کنید متفاوت هستند. اگرچه این انیمیشن‌ها جالب و زیبا هستند اما باید توجه داشت که باعث کاهش سرعت دستگاه می‌شوند. تنظیمات مربوط به رابط کاربری خود را در این خصوص بررسی کنید و اگر امکان غیرفعال کردن انیمیشن‌ها را مشاهده کردید،‌ نسبت به خاموش کردنشان اقدام کنید تا سرعت دستگاه افزایش یابد. اما اگر در تنظیمات رابط کاربری، بخشی را در این خصوص پیدا نکردید یا حتی تنظیماتی در خصوص رابط کاربری روی دستگاه شما وجود نداشت، می‌توانید از طریق مقاله‌ای که چندی پیش در موبایلستان منتشر شد اقدام نمایید. در آن مقاله از طریق بخش تنظیمات توسعه دهندگان روشی معرفی شده بود که امکان غیرفعال کردن انیمیشن‌های دستگاه را در اختیار کاربران قرار می‌داد. برای مطالعه مقاله مذکور می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

چگونه از طریق تنظیمات توسعه دهندگان، سرعت تلفن هوشمند اندرویدی را افزایش دهیم؟

۵- اپلیکیشن‌های در حال اجرا با ببندید

بنا بر نظر کارشناس سایت موبایلستان با وجود اینکه استفاده از قابلیت مالتی تسکینگ باعث می‌‌شود که به سادگی بین اپلیکیشن‌های در حال اجرا حرکت کنید و به ابزار‌های مختلف دسترسی داشته باشید، اما این قابلیت موجب برخی کاهش عملکرد‌ها در دستگاه می‌شود. کاربران برای افزایش سرعت گوشی های اندروید بهتر است که در طول روز چندین بار لیست اپلیکیشن‌های در حال اجرا را باز کنند و اپلیکیشن‌هایی که در حال اجرا هستند ولی نیازی به آن‌ها ندارند را متوقف نمایند. برای نمایش لیست اپلیکیشن‌های اخیر یا همان اپلیکیشن‌های در حال اجرا تنها کافی است که دکمه مربوط را لمس کنید. این دکمه در کنار دکمه خانه (Home) قرار دارد.

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید: آموزش افزایش سرعت تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید

منبع: سایت موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

موبایلستان بهترین مرجع آموزش و ترفند گوشی های هوشمند

تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید به مرور زمان دچار مشکل کاهش سرعت و عملکرد می‌شوند. البته روش‌هایی وجود دارند که انجام آن‌ها باعث می‌شود سرعت دستگاه مجددا همانند گذشته شده و عملکرد آن بهبود یابد. در این مقاله از موبایلستان قصد داریم تا با این روش‌ها آشنا شویم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.اغلب کاربران سیستم عامل اندروید گاهی با کاهش سرعت تلفن هوشمند خود مواجه شده‌اند. با وجود اینکه این کاهش سرعت می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد، اما باید در کل باید اعلام کنیم که نباید در این خصوص نگران باشید. اگر شما یک تلفن هوشمند پایین رده خریداری کرده‌اید که ذاتا سرعت زیادی ندارد یا اینکه تلفن هوشمند شما قدرتمند بوده و در طول زمان سرعت آن کاهش پیدا کرده است، همگی مواردی هستند که می‌توان آن‌ها را رفع کرد. برای افزایش سرعت گوشی های اندروید با ما باشید:

مطالب مرتبط:

موبایل‌ها با استفاده روزانه برخی اطلاعات را در خود ذخیره می‌کنند که همین امر باعث می‌شود در طول زمان رفته رفته سرعت‌شان کاهش یابد. در این مقاله روش‌های مختلفی را برای افزایش سرعت دستگاه آموزش خواهیم داد. توجه داشته باشید که همه این روش‌ها تاثیراتی سریع دارند و می‌توانند خیلی سریع سرعت دستگاه‌تان را افزایش دهند.

۱- تشخیص مشکل

افزایش سرعت تلفن هوشمند

در افزایش سرعت گوشی های اندروید کاربران زمانی که تلفن هوشمندشان دچار مشکل کاهش سرعت می‌شود، باید ابتدا تشخیص دهند که دلیل این موضوع چیست. اپلیکیشن، اجرای اپلیکیشن‌ها به صورت همزمان یا خود سیستم از جمله مواردی هستند که می‌توانند در زمینه کاهش سرعت دستگاه تاثیر داشته باشند. Trepn Profiler نام اپلیکیشنی است که توسط کوالکام ارائه شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا از پردازش‌های لحظه‌ای هسته‌های پردازنده مطلع شوند و نگاهی کلی به ترافیک شبکه داده و وای فای داشته باشند. اطلاع از سطح فعالیت پردازنده گرافیکی (GPU) و رم (RAM) نیز از سایر قابلیت‌های این اپلیکیشن است.

Trepn می‌تواند بررسی‌های دقیقی نیز روی هر اپلیکیشن انجام دهد و لیستی از فعالیت‌های آن را به دست آورد. از این اطلاعات جمع‌آوری شده می‌توان به عنوان وسیله‌ای برای بررسی و تحلیل عملکرد اپلیکیشن‌ها و سطح فشاری که هر اپلیکیشن به گوشی وارد می‌کند استفاده کرد. با کمک این اپلیکیشن، اگر به مشکل خاصی برخورد کردید که باعث سنگین شدن دستگاه شده،‌ به سادگی می‌توانید با حذف اپلیکیشن مشکل‌ساز، خالی کردن اطلاعات اپلیکیشن یا موارد این چنینی نسبت به رفع مشکل اقدام کنید. برای دانلود اپلیکیشن Trepn Profiler از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

۲- خالی کردن حافظه گوشی

کاربران برای افزایش سرعت گوشی های اندروید باید توجه داشته باشند که تمام تصاویر و ویدیو‌هایی که از طریق دوربین ثبت می‌کنند یا تمام اپلیکیشن‌هایی که روی تلفن هوشمندشان نصب کرده‌اند، همگی فضایی را در حافظه دستگاه اشغال می‌کنند. تلفن‌های هوشمند برای اینکه بتوانند با سرعت مناسبی دستورات کاربران را اجرا کنند، نیاز به مقداری فضای خالی روی دستگاه دارند. به یاد داشته باشید در  آموزش و ترفند گوشی های هوشمند٬ اگر حافظه گوشی شما پر شده است، همین موضوع می‌تواند دلیلی برای کاهش سرعت دستگاه باشد که با خالی کردن آن از طریق حذف محتوای اضافه می‌توانید این مشکل را رفع کنید. باید توجه داشت که با انتقال اپلیکیشن‌ها و تصاویر به کارت حافظه جانبی دستگاه نیز می‌توان این مشکل را مدیریت کرد.

مطلب مرتبط:

برای اطلاع از میزان فضای خالی در تلفن هوشمند اندرویدی، باید به بخش تنظیمات گوشی رفته و سپس از طریق قسمت حافظه یا همان Storage اقدام کنید. یکی از ساده‌ترین راهکار‌هایی که باعث می‌شود بتوانید سریع‌تر حافظه تلفن هوشمندتان را خالی کنید، استفاده از بخش اپلیکیشن‌ها (Applicatons) در منو تنظیمات گوشی است. همه ما اپلیکیشن‌های بسیار زیادی روی تلفن هوشمند خود داریم که شاید در طول ماه یک بار هم از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم. پس بهتر است که برای خالی کردن حافظه تلفن هوشمند خود به سراغ بخش اپلیکیشن‌ها در منو تنظیمات رفته و از طریق این بخش نسبت به حذف اپلیکیشن‌های اضافی اقدام کنیم.

برای حذف اپلیکیشن‌ها با هدف افزایش سرعت گوشی های اندروید باید بعد از ورود به قسمت اپلیکیشن‌ها در تنظیمات تلفن هوشمند، باید برنامه مورد نظر را لمس کنید و بعد از ورود به صفحه مربوطه، از طریق دکمه حذف یا Unistall نسبت به پاک کردن آن اقدام نمایید.در آموزش و ترفند گوشی های هوشمند این مراحل را برای تمام اپلیکیشن‌هایی که روی دستگاه‌تان اضافه هستند می‌توانید انجام دهید.

یکی از موارد دیگری که باعث پر شدن حافظه دستگاه می‌شود، پوشه دانلود‌ها است. اغلب کاربران اطلاعات و فایل‌های زیادی را روی تلفن هوشمند خود دانلود می‌کنند و بعد از انجام این کار، تمام فایل‌ها در پوشه دانلود گوشی بدون استفاده باقی می‌مانند. حذف کردن محتوای غیر ضروری در این پوشه نیز می‌تواند کمک زیادی به خالی شدن حافظه دستگاه کند. برای انجام این کار باید در بخش تنظیمات مربوط به حافظه، به سراغ گزینه Downloads بروید و سپس تمام فایل‌هایی که اضافی هستند را حذف نمایید.

بسیاری از اپلیکیشن‌ها برای اینکه کارکرد سریع‌تری داشته باشند، اقدام به ذخیره سازی برخی اطلاعات می‌کنند. اگرچه این موضوع یک نکته کاربردی است اما باید توجه داشت که در  آموزش و ترفند گوشی های هوشمند اگر فضای خالی زیادی روی دستگاه خود نداشته باشید، همین موضوع می‌تواند موجب کاهش سرعت دستگاه شود. برای حذف کردن این اطلاعات غیرضروری باید در بخش اپلیکیشن‌ها که داخل تنظیمات گوشی قرار دارد، وارد اپلیکیشن مورد نظر شده و با لمس دکمه Clear Cached Data نسبت به حذف اطلاعات ذخیره شده اقدام نمایید. از آنجایی که قریب به اتفاق اپلیکیشن‌ها برخی اطلاعات را ذخیره می‌کنند، بهتر است که این کار را برای تمام آن‌ها انجام دهید.

در آموزش و ترفند گوشی های هوشمند فایل‌های زیادی نیز روی تلفن‌های هوشمند وجود دارند که پیش‌تر روی دستگاه خود ریخته‌ایم و اکنون در گوشه‌ای از حافظه، فضا را اشغال کرده‌اند. برای افزایش سرعت گوشی های اندروید کاربران برای افزایش سرعت تلفن هوشمند خود، باید فایل‌های این چنینی را نیز حذف کنند.

در آموزش و ترفند گوشی های هوشمند مقایسه میزان فضای خالی موجود در ابتدای کار که در بخش حافظه نمایش داده می‌شد،‌ با فضای خالی بعد از پاک کردن اطلاعات اضافی می‌تواند شما را از میزان اطلاعات پاک شده روی کل گوشی مطلع کند.

کاربران سیستم عامل اندروید می‌توانند نسبت به غیرفعال کردن برخی اپلیکیشن‌ها نیز اقدام کنند. همانند تمام سیستم عامل‌ها، در اندروید هم برخی اپلیکیشن‌ها به صورت خودکار لود و اجرا می‌شوند که ممکن است فضای گوشی را اشغال کنند. در دستگاه‌های روت شده می‌توان این گونه از اپلیکیشن‌ها را کاملا حذف کرد و در دستگاه‌های عادی نیز باید از طریق بخش تنظیمات مربوط به همان اپلیکیشن نسبت به غیرفعال (Disable) کردن آن‌ها اقدام نمود. البته توصیه می‌کنیم که این کار را انجام ندهید! چون ممکن است آن اپلیکیشن عملکرد خاصی را روی دستگاه مدیریت کند که در نتیجه غیرفعال کردن آن، امکان دسترسی به آن عملکرد را نخواهید داشت.

۳- حذف ویجت‌های غیرضروری

تلفن‌های هوشمند با هدف افزایش سرعت گوشی های اندروید دارای قابلیتی کاربردی به نام ویجت هستند. ویجت‌ها به عنوان ابزاری شناخته می‌شوند که در صفحه اصلی دستگاه قرار می‌گیرند و عملکردی نظیر نمایش ساعت یا وضعیت آب و هوا را از خود نشان می‌دهند. با وجود مفید بودن این ابزار‌ها، باید توجه داشت که هر ویجت، بخش زیادی از عملکرد دستگاه را به خود اختصاص می‌دهد. پس اگر ویجت‌هایی روی صفحه خانگی خود دارید که چندان از آن‌ها استفاده نمی‌کنید،‌ بهتر است که برای افزایش سرعت دستگاه‌تان، آن‌ها را غیرفعال نمایید. آموزش و ترفند گوشی های هوشمند  اگر تنها چند ویجت را روی صفحه فعال کنید مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد اما استفاده از چندین ویجت باعث می‌شود که عملکرد دستگاه به صورت چشمگیری کاهش یابد.

۴- غیرفعال کردن انیمیشن و افکت‌های اضافی

افزایش سرعت تلفن هوشمند

اگر دقت کرده باشید، در زمان استفاده از تلفن هوشمند و منو‌های آن، برخی انیمیشن‌ها و افکت‌ها نمایش داده می‌شوند که از طریق آن‌ها زیبایی محیط نرم افزاری دستگاه افزایش می‌یابد. این انیمیشن‌ها و افکت‌ها بر اساس رابط کاربری که از آن استفاده می‌کنید متفاوت هستند. اگرچه این انیمیشن‌ها جالب و زیبا هستند اما باید توجه داشت که باعث کاهش سرعت دستگاه می‌شوند. تنظیمات مربوط به رابط کاربری خود را در این خصوص بررسی کنید و اگر امکان غیرفعال کردن انیمیشن‌ها را مشاهده کردید،‌ نسبت به خاموش کردنشان اقدام کنید تا سرعت دستگاه افزایش یابد. اما اگر در تنظیمات رابط کاربری، بخشی را در این خصوص پیدا نکردید یا حتی تنظیماتی در خصوص رابط کاربری روی دستگاه شما وجود نداشت، می‌توانید از طریق مقاله‌ای که چندی پیش در موبایلستان منتشر شد اقدام نمایید. در آن مقاله از طریق بخش تنظیمات توسعه دهندگان روشی معرفی شده بود که امکان غیرفعال کردن انیمیشن‌های دستگاه را در اختیار کاربران قرار می‌داد. برای مطالعه مقاله مذکور می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

چگونه از طریق تنظیمات توسعه دهندگان، سرعت تلفن هوشمند اندرویدی را افزایش دهیم؟

۵- اپلیکیشن‌های در حال اجرا با ببندید

بنا بر نظر کارشناس سایت موبایلستان با وجود اینکه استفاده از قابلیت مالتی تسکینگ باعث می‌‌شود که به سادگی بین اپلیکیشن‌های در حال اجرا حرکت کنید و به ابزار‌های مختلف دسترسی داشته باشید، اما این قابلیت موجب برخی کاهش عملکرد‌ها در دستگاه می‌شود. کاربران برای افزایش سرعت گوشی های اندروید بهتر است که در طول روز چندین بار لیست اپلیکیشن‌های در حال اجرا را باز کنند و اپلیکیشن‌هایی که در حال اجرا هستند ولی نیازی به آن‌ها ندارند را متوقف نمایند. برای نمایش لیست اپلیکیشن‌های اخیر یا همان اپلیکیشن‌های در حال اجرا تنها کافی است که دکمه مربوط را لمس کنید. این دکمه در کنار دکمه خانه (Home) قرار دارد.

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید: آموزش افزایش سرعت تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید

منبع: سایت موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مرداد 1397 | نظرات ()